Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2557
MSN har nå kommet som versjon 9.0 beta, og har noen nye funksjoner. Bl.a. nye mail-funksjoner.

Les mer, og last ned her.
hva er forskjellene på 6.1 og 9.0 ?
Opprinnelig postet av ninja5000
Og har noen nye funksjoner. Bl.a. nye mail-funksjoner.
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av B3ndx
hva er forskjellene på 6.1 og 9.0 ?
Vis hele sitatet...

Jeg trur ikke det er MSN Messenger det er snakk om, det er nok MSN Explorer!
Er snakk om msn messenger jo.
msn messenger 8 har vært payware, samme med denne greia når den kommer ut i final build.
Død og fordervelse.
Opprinnelig postet av IvIoyner
Er snakk om msn messenger jo.
msn messenger 8 har vært payware, samme med denne greia når den kommer ut i final build.
Vis hele sitatet...
Ok det viste jeg ikke, Sorry!
noen som kan laste det ned og legge opp på FTP??? tar jo 20 min å laste ned fra den servern... sikikert stor pågang
stakker Vadder må DU bruke 20 min av din tid til å laste ned. Men du vil at andre skal bruke 30min?
tar 2 timer ++ nå hos meg kan uppe den til start hvis noen vill det når jeg har lasta den ned....
Derfor: Vi holder oss til 6.1 og stresser ned med 8.0 til fullversionen kommer =)
Sheesh! MSN Messenger 6.1 og MSN er to forskjellige programmer. Er ikke samme type program engang. MSN 8/9 er et program m/ browser, email-feature og innebygd messenger. MSN Messenger er bare en IM
dette er skikkelig styggt!!

MSN ble aldri bedre etter den siste verson 5.X. det eneste nye jeg faktisk liker er den nice webcam funksjonen. ellers er msn 6 en flopp etter min mening.
Nei microsoft et program blir ikke bedre bare fordi det har høyt verson-nummer.

død over microsofts "biprodukter" og "bommerter"
▼ ... noen uker senere ... ▼
syns den linken der så litt jalla ut jeg
hvis det er microsoft som har laget den burde den jo ligge et sted med www.microsoft.com/***** eller lignende, eller er dette en leak eller hva det nå heter ?
btw. noen som har sett reklamen for www.ms.no på tv3

har ikke noe med microsoft å gjøre men det er ganske nice reklame hvis dere anti-ms folk tenker at de snakker om microsoft
Download: Download MSN 9 Beta Build 1802
Download: Download MSN Messenger 6.1 Beta Build 128
Vis hele sitatet...
her er det jo snakk om MSN 9 som er den nettleseren, right? og MSN Messenger 6.1 som i alle fall jeg allerede har. Har jeg misforstått noe da?
MSN this week updated it's MSN 9 beta client to build 9.00.0009.1802 combined with a MSN Messenger 6.1 update to build 6.1.0128.
6.1.0203 er nå min build på MSN Messenger da, den er vel til og med nyere?
6.1.0203 er vel 0.0.0005 eldre enn 6.1.0128
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
nolli: Men vi kjenner jo Microsoft og avrundingsfeil, så jeg tror neppe du vil klare å finne en eneste forskjell.

Den 0.0.0005 er sikkert en bugfiks for folk som bruker en spesiell modell av et webcam fra Logitech kombinert med en CD-brenner fra AOpen som brukes til å brenne en CD plate via nero versjon 2, samtidig som man prøver å synge en høy C# inn i mikrofonen til noen som bruker en eldre versjon av MSN og bor i Tyrkia, og har IP adresse som begynner på 203.12.2. Om man ikke sang helt reint så ble MSN avsluttet og hele harddisken slettet.
n5k
Rokkukyu
n5k's Avatar
Trådstarter
Nero versjon 2?
Kom ikke det nettopp i versjon 6 da?
Jeg skulle nå mene det ja ninja, men ikke diss han for det, (han kan ikke vite alt vet du).

:P
hehe, payware ingen hindring eller?

hadde vært fett og testa det der da
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Opprinnelig postet av ninja5000
Nero versjon 2?
Kom ikke det nettopp i versjon 6 da?
Vis hele sitatet...
Jeg er fullt klar over det, men poenget var at 0.0.0005-bugfiksen sikkert var til noen helt presise feil. Les den posten igjen, tenk at jeg kanskje var litt sarkastisk, og smil litt.

Og så kan du godt føle deg litt dum fordi du ikke skjønte spøken min :P



haje
Tror nok og var nok til å skjønne at han spøkte tilbake SharQ-pus
Me totally agree.

Men denna greie her, er det noen som har den eller. Altså ikke beta versjon?
Jeg har msn 9.0på ftp'en min no..
Til dere som ikke har skjønt hva det er snakk om her enda: Dette er nyeste versjon av MSN Explorer, altså en versjon av IE med et grufullt design, og masse unyttige tilleggsfunksjoner som gjør at det går _enda_ tregere å laste websider enn det gjør i vanlig IE.
Og så er det jo PayWare da, bare for sikkerhets skyld... Altså må du betale for å få masse unyttig dårlig dritt.
Alle verdens masochister jubler nok nå, skal dere se!

Dette er enkelt og greit en browser for 12-åringer som tror det er såååå 1337 å bruke ting som heter noe med MSN, samtidig som de tror ting er bedre fordi de har design som en barnebursdag....

Det du trenger istedenfor MSN 9.0:
-Mozilla Firebird -[mye mer praktisk, og mye raskere browser
-aMSN -[bruker MSN sitt nettverk til å chatte, men du slipper all idiotien som Microsoft har lagt inn i MSN messenger.
-IRC -[chatteprogram som er 10000 ganger bedre enn MSN
-Mozilla Thunderbird -[bra mailprogram for alle som har annen mail enn Hotmail

Og det var vel egentlig alt....
jeg bruker msn, men bruker ikke hotmail så hva er vitsen med 9 da?