Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1762
Fikk nylig en email fra TG crewet. der sto det at hvis man vil sitte i grupper i Creative, må førstemann si ifra at han er i en gruppe og hvor stor den er, deretter vil Crewet lage klistremerker med gruppenavnet(handle) og plassere allt sammen tett i sentrum av Creative, og området for hver gruppe kan øke kontinuerlig.

Derfor lurer jeg på. som ensom Creativedeltager. om det er stemning for å sitte litt samla som Freaks. om det er det må vi organisere litt. kan godt ta på meg å melde fra til Crew om gruppa blir over 10, da de liker å få vite slikt.

foreslår at man endrer handle i Geekevents til Freak eller noe.

alle som er aktuelle for dette burde ha fått Eposten også så ta en titt i inboxen din om du lurer på noe.
▼ ... over en uke senere ... ▼
litt sent med tanke på at jeg setter meg på toget om 7.5 timer... men jeg vil gjerne sitte med deg fjesløs. Er helt alene jeg...
Spenningen stiger her og assa! drar om 4t
Sitat av Petterjfs Vis innlegg
litt sent med tanke på at jeg setter meg på toget om 7.5 timer... men jeg vil gjerne sitte med deg fjesløs. Er helt alene jeg...
Vis hele sitatet...
nå lagde jeg tråden for ei uke siden,

Jeg skal sitte på 3 rekke i Creative (fra midtgangen), ca Midt på.

sier til crew at det kan holdes av noen plasser rundt der. til Freaks så det hvertfall er ledig om noen medfreaks vill sitte der.
Sist endret av F4celess; 19. april 2011 kl. 23:26.
:P har du ankommet fjesløs ? Hva har du i såfall på deg ? jeg sitter på tredje av de feite radene. eller hvis du teller rekker så er jeg på femte snakkast
Petter: Hva har du på deg? Skal spionere ^^
Jeg har en blå kollage genser, jeans, grå sko og rød , hvit og blå skjorte
Skjer med at folk er 'godt' kledd på TG nå? Når jeg var på TG (og ung?) gikk jo alle i joggebukser eller mindre (NSFL)
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Ridin TG with style!
VIl nå påstå at tg fremdeles er det rette stedet å gå hvis man tenner på joggebukser
Sitat av Petterjfs Vis innlegg
Jeg har en blå kollage genser, jeans, grå sko og rød , hvit og blå skjorte
Vis hele sitatet...
Tror jeg så deg.. Men turte ikke hilse
Hvor sitter du ? og hva har du på deg ? jeg biter ikke. så ofte....
Sitat av Petterjfs Vis innlegg
Hvor sitter du ? og hva har du på deg ? jeg biter ikke. så ofte....
Vis hele sitatet...
Rad 46 sete 40 Svarte klær og brunt hår.
Da skall jeg luske rudnt rad 46 om ikke så lenge
sitter på 3 seterad med TG2010 sjorta på. sitter litt alene...:/
Ja, dere får kose dere på TG. Fikk dessverre ikke billett i år .
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Ja, dere får kose dere på TG. Fikk dessverre ikke billett i år .
Vis hele sitatet...
ur missing out dude.

jaja. det er mange webcameraer rundt her.

her er mitt.
Sitat av Petterjfs Vis innlegg
Da skall jeg luske rudnt rad 46 om ikke så lenge
Vis hele sitatet...
Zomg. Ikke lov til å luske uten å si hei.