Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1786
Har letet en god stund etter den capsen OnklP har på seg i denne musikkvideoen: http://www.youtube.com/watch?v=tA12yAwTIbM

Mulig jeg er en dårlig googler, men jeg kan altså ikke finne den...
Noen som kunne hjelpet?
Her.... Tok ca 0.2 sec
Sellout's Avatar
Trådstarter
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Her.... Tok ca 0.2 sec
Vis hele sitatet...
Ai, sorry, glemte å skrive at jeg vil ha en norsk side! vet ikke om det finnes men?
Nett er nett.. ulempen med utlandet er at det tar kanskje et par dager ekstra. Men finner den ikke på noe norske butikker atm.. Dog ikke lett så hardt, men er null problem å bestille fra usa, men forstår hvorfor folk som er uerfarne med netthandel har litt fordommer. Som regel så går det smertefritt.. Har bestilt ting fra hele verden, og det har aldri vært noe galt.

Denna er det nærmeste du får på norske sider, som jeg kan finne
Sellout's Avatar
Trådstarter
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Nett er nett.. ulempen med utlandet er at det tar kanskje et par dager ekstra. Men finner den ikke på noe norske butikker atm.. Dog ikke lett så hardt, men er null problem å bestille fra usa, men forstår hvorfor folk som er uerfarne med netthandel har litt fordommer. Som regel så går det smertefritt.. Har bestilt ting fra hele verden, og det har aldri vært noe galt.
Vis hele sitatet...
blir det denne modellen? http://www.capshatsclub.com/new-era-...ed-hat-id00098

Ser ikke om den er hvit under eller hva, men ser jo ut som riktig modell.
Ja, jeg har aldri bestilt noe fra nettet uten postoppkrav før, så er ganske skeptisk til det. Vet du ca hvor mye jeg må ut med med tanke på toll osv om jeg bare bestiller èn caps?
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Så lenge det er under 200 så trenger du ikke å betale toll. Eneste som blir lagt på er shipping.
Ingenting på den der. Den koster 60 spenn Alt over 200 blir det toll på. Betal med paypal så går alt smertefritt.. Frakt kan da umulig komme på mer enn 50 spenn på noe slikt, så billigere blir det om du bestiller fra utland også. Men er du sikker på at du ikke vil ha flexfit? Personlig hater jeg med sånn kneppe-shit bakpå..
Sellout's Avatar
Trådstarter
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Ingenting på den der. Den koster 60 spenn Alt over 200 blir det toll på. Betal med paypal så går alt smertefritt.. Frakt kan da umulig komme på mer enn 50 spenn på noe slikt, så billigere blir det om du bestiller fra utland også. Men er du sikker på at du ikke vil ha flexfit? Personlig hater jeg med sånn kneppe-shit bakpå..
Vis hele sitatet...
jøss, det blir jo endel billigere enn å kjøpe fra norge, vant til å kjøpe New Era capser på carlings for 500 spenn lissom

Tja, er ikke helt sikker jeg ass, alle andre capser jeg har er flexfit, kanskje snapback blir litt rart når jeg har litt lengde på håret? har vel en tendens til å stikke ut bak?
Sitat av Sellout Vis innlegg
jøss, det blir jo endel billigere enn å kjøpe fra norge, vant til å kjøpe New Era capser på carlings for 500 spenn lissom

Tja, er ikke helt sikker jeg ass, alle andre capser jeg har er flexfit, kanskje snapback blir litt rart når jeg har litt lengde på håret? har vel en tendens til å stikke ut bak?
Vis hele sitatet...
Opp til deg. Som jeg har sakt fordrar jeg ikke noe annet enn flexfit. bare fordi det ser er tuurd ut i følge meg.
Sellout's Avatar
Trådstarter
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Opp til deg. Som jeg har sakt fordrar jeg ikke noe annet enn flexfit. bare fordi det ser er tuurd ut i følge meg.
Vis hele sitatet...
Tja, kan stemme det
http://www.capshatsclub.com/new-era-...red-hat-id1264

http://www.capshatsclub.com/new-era-...red-hat-id1268

hvilken av disse blir mest lik? ser ikke store forskjellen jeg!
Skulle gjerne visst om de var hvite under tho..

Men blir det da toll på det om jeg bestiller 2 stykker?
Sist endret av Sellout; 15. april 2012 kl. 13:32.
Jeg skjønner ikke helt konseptet med å gå med noe fordi noen andre gjør det. Jeg er stikk motsatt, så meninga mi der er verdiløs. Gå for den DU syns er fetest, ikke hva Tøien går med...
Sellout's Avatar
Trådstarter
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Jeg skjønner ikke helt konseptet med å gå med noe fordi noen andre gjør det. Jeg er stikk motsatt, så meninga mi der er verdiløs. Gå for den DU syns er fetest, ikke hva Tøien går med...
Vis hele sitatet...
Det stemmer, capsen er til et film prosjekt, så den skal være ganske lik Takk for fine svar, KP!
▼ ... noen uker senere ... ▼
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Lurte bare på om den siden du linket til der er legit ? Var ekstremt billige priser liksom.. Er det kvalitetscaps eller ?
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Scroll ned og klikk på "About us".
Seems legit.