Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1884
Leter etter noen gode spill til skolepcen, og trenger forslag.
Pc-en er god nok til å ta Left 4 dead, men hakker mye på left 4 dead 2, så da vet dere ca. hvor kraftig den er.

Kan være spill i alle kategorier, fra zombie til Mario.
123spill.no ? heh

Dead Rising 2.
WoW om du spiller det?
The Sims.
Prototype
Mafia 2
GTA spillene?
Aldri i verden om den tar Dead Rising 2, prototype, Mafia 2 eller noen av de nyeste GTA-spillene.
Minecraft ?
Sist endret av Rain Man; 12. desember 2010 kl. 16:53.
GTA: San Andreas,Vice City og III
WC3:TFT
Starcraft
Minecraft
CS:1.6&Source
League of Legends
Sitat av mo3 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
[COLOR="White"]___________________[/COLOR]
Sist endret av mo3; 12. desember 2010 kl. 17:19.
Tror du pc-en klarer å ta det?
Rome total war, ikke Mujaffa.
Sist endret av nikons; 12. desember 2010 kl. 17:19.
Counter Strike
Sitat av nikons Vis innlegg
Tror du pc-en klarer å ta det?
Rome total war, ikke Mujaffa.
Vis hele sitatet...
Vel, min elendige drittPC jeg har ATM tar ikke engang L4D, men den tar Rome på helt OK grafikk.
  • Age of Empires
  • Age of Mythology
Sist endret av Ginnungagap; 12. desember 2010 kl. 18:37.
Trackmania nations forever
Age of mythology
Worms mayhem
Counter strike 1.6/source
Gta vice city/san andreas
WC3

Det er de spillene vi spiller på skole pc'ene. trackmania spiller nesten alle på skolen på LAN. (mot hverandre)
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Icy tower
Slenger meg på TrackMania Nations Forever, som forøvrig er helt gratis, bare stikk på hjemmesiden å download derfra. Og Counter Strike.
trackmania og cs funker begge greit på skolepc'n min, det er en hp probook 6555b. kan også anbefale et spill som heter vvvvvv, det er det råeste retro spillet jeg har spilt på lenge, lett å lære seg, ekstremt vanskelig å klare.
Worms: Armageddon, spesielt hvis du har andre i klasserommet å spille med.
Sitat av Ginnungagap Vis innlegg
  • Age of Empires
Vis hele sitatet...
Det er SYKT fett online
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Det er SYKT fett online
Vis hele sitatet...
synd man ikke kan spille online over skole nette da.


mene til tråden, koffor ikke bare installere 1.6? det er en fin fritids / anmerkning spill på skolen
GTA:SA på lavest går greit med (sansynligvis) 64mb grafikkminnet ditt

Ellers så synest jeg at du burde spillt nettleser baserte spill, runescape fungerer greit viss du ikke har mange wow venner i klassen din...
Sist endret av perols_; 12. desember 2010 kl. 20:52.
Har sluttet med WoW for ikke så lenge siden etter 4-5 års spilling. Har ikke tenkt å begynne med det igjen. Hadde foretrukket offline-spill.
Jeg vil på det varmeste anbefale TrackMania Nations Forever og Icy Tower, disse to spillene har reddet meg/ødelagt meg når det kommer til tidsfordriv innenfor skoletiden
Warcraft 3 er faktisk ekstremt gøy om man spiller custom maps, som Tree Tag og Kodo Tag.
Jibbin! Nå kommer pudderet, så bare å leke seg på skolen.
Skole-PC er noe av det dummeste jeg har hørt om, alle bruker det til å spille på, hva er vitsen? Jeg syns det blir omtrent like dumt som fotballkamp på E18 i fellesferien.

PCer, spesielt Windows blir bare træigere og træigere jo mer jall man legger inn.

PS3 eller Wii er langt bedre til spill, evt en spill PC.
Sist endret av fxxked; 13. desember 2010 kl. 14:12. Grunn: spilling på skole pc er bare Harry!
Har du tenkt på at vi har fritimer, en time friminutt midt på dagen, og at jeg ofte sitter 30-40 minutter i kø på vei til skolen?
Sist endret av nikons; 13. desember 2010 kl. 14:14.