Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5653
Hei.
Noen som vet om gode steder å spise buffet, i Oslo?
Et sted med mye bra kjøtt?
Har vært på Honsan et par ganger. Grei pris på buffet, og ligger sentralt i Oslo. Er bra med kjøtt å velge i. Du plukker selv råvarene, og leverer det til kokken som steker det for deg. Artig konsept, og grei mat. Finner nok bedre middager i Oslo, men for de som liker buffet, så kan dette stedet være verdt et besøk ihvertfall.

http://honsan.no/#bord
Hvis du liker indisk, så kan jeg varmt anbefale lunsjbuffeten til Jaipur ved Stortinget. Det varierer hva de serverer, men typisk alltid to kjøttretter, pluss vegetarvarianter, ris og salat.
Mr Hong
Sitat av brennesle Vis innlegg
Mr Hong
Vis hele sitatet...
De har byttet navn til Honsan, samme restaurant og konsept dog.
Ellers har jeg hørt mye bra om frokostbuffetten til the thief, uten at jeg har forsøkt den selv:
https://thethief.com/spise-drikke/breakfast/
Sist endret av RayMonk; 29. mai 2019 kl. 12:16.
Sitat av Raymond Vis innlegg
De har byttet navn til Honsan, samme restaurant og konsept dog.
Ellers har jeg hørt mye bra om frokostbuffetten til the thief, uten at jeg har forsøkt den selv:
https://thethief.com/spise-drikke/breakfast/
Vis hele sitatet...
Grilleriet har også en rimelig smooth frokost-buffet.
Egon har pizzabuffet, du vet det sikkert allerede. Men bare sier det.
Helt grei pizza, for under 100 lappen hvertfall tror jeg
Ekspert på påstander
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Hvis du liker indisk, så kan jeg varmt anbefale lunsjbuffeten til Jaipur ved Stortinget. Det varierer hva de serverer, men typisk alltid to kjøttretter, pluss vegetarvarianter, ris og salat.
Vis hele sitatet...
Jeg og fetteren min var der og spiste buffet en gang. Noen timer fikk vi diare og feber, anbefaler ikke Jaipur. Kan hende at vi hadde uflaks den dagen, men vil aldri spise der mer. Grei mat btw
Sitat av IRead Vis innlegg
Jeg og fetteren min var der og spiste buffet en gang. Noen timer fikk vi diare og feber, anbefaler ikke Jaipur. Kan hende at vi hadde uflaks den dagen, men vil aldri spise der mer. Grei mat btw
Vis hele sitatet...
Høres ikke bra ut as. Googlet det nå, og de ble visst midlertidig stengt av mattilsynet for et år siden. Husker ikke sist jeg var der, men har aldri hatt noe problem der. Takk for innspillet tho!
Ikke et lunch alternativ men hotellfrokost er fint. Frokostbuffet der du kan få i deg både frokost og lunch på en gang.
Mye for pengene og helt perfekt på en lørdag el søndag for en myk start. Eller midt i uka om du bare føler for litt luksus.
Frokosten er åpen også for andre enn hotellets gjester.
Skulle ønske jeg ble begeistret av disse bufeene, men det blir jeg ikke.
Spiller ingen rolle om det er frokost, lunch eller middag. Da venter jeg heller lenge på en liten matbit
Det er nok jeg som er litt rar, eller syk?
Klem fra Betty
Hehe det er jo igrunnen sjeldent noe særlig å bli begeistret for, en buffet. Veldig ofte er det halv-dårlig kokkekunst, servert halv-kaldt. Fordelen er at du kan forsyne deg flere ganger, men ofte er jo nettopp det ikke en egentlig fordel, om innsatsen fra kjøkkenpersonalet har vært under par. Men noen ganger kan det jo bli en positiv greie likevel om de legger ned innsats. Var en Kina restaurant rundt hjørnet fra en plass jeg bodde tidligere som virkelig la sin sjel i søndagsbuffeten. Tror de hadde det meste fra menyen på buffeten og de fylte konstant på buffeten slik at maten alltid var fresh. Perfekt start på en litt dårlig søndag etter en litt for gøyal lørdag. Men bevares, selv om jeg koste meg kraftig de gangene jeg var der på buffet så var det nok fortsatt mer Gourmand enn Gourmet men det er ikke alltid negativt. Spesielt ikke på en dårlig søndag.
Hei
Nå husket jeg faktisk noen fine Kina buffeer for lenge siden, ungene spiste stekt ris til de nesten sprakk.
Klem fra Betty