Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1923
Uvaksinert 👍
Er det noen av disse online godtebutikkene i Sverige, Tyskland osv. som har candyking smågodt?
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Candyking, kjent som Karamellkungen i Sverige, er en svensk godteriprodusent som driver med smågodt (....)
Vis hele sitatet...
Har du googla?
Uvaksinert 👍
Trådstarter
ja. Men siden du spør så har sikkert du også, har du en link til en butikk som selger det online, som feks yoolando.com maxgodis.se osv.

Det er spesielt denne jeg er ute etter, det er bubs som lager den, men candyking/karamellkungen som da sikkert selger den.

http://bubs.se/produkter/stora-surskallar/
Sist endret av daffe; 25. februar 2018 kl. 10:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du kan umulig ha brukt noe tid eller energi på Google, jeg fant mange Svenske nettbutikker som sendte til Norge, dog noe dyrere frakt.

Var også noen Norske nettbutikker, som var blandt de første treff på Google.
Her, her(krever org nr) og muligens her.

Du finner de også på Ebay, med gratis frakt.
Sist endret av Fleff; 25. februar 2018 kl. 11:38.
Uvaksinert 👍
Trådstarter
Jeg finner også mange svenske og tyske nettbutikker som sender til norge, men finner ingen som har store sure skaller fra bubs.se Finner en svens online butikk som har dem men de sender ikke til Norge med EU frakt til grensa. Men siden Fleff nå har funnet så regner jeg med at det snart kommer en link. Den på ebay er ikke store sure skaller, mange har de posene der men det er ikke den jeg er ute etter. Er ute etter smågodt fra bubs.se som selges i esker, såkalt løsgodis og som candyking/karamellkungen har i sitt sortiment. Er ikke ute etter posegodt men smågodt.
Sist endret av daffe; 25. februar 2018 kl. 11:58.