Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2644
Anonym bruker
"Forelsket Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle betale en på vipps, han ga meg feil nummer, jeg vippsa de 900kr og han hadde gitt meg feil nummer, how convenient? Et nummer feil I fra det telefon nummeret hans er, heldigvis er ikke telefonnnummeret registeret på vipps, og betalingen er pending. Jeg har noen spørsmål, får dette telefon nummeret noe "pop-up" om at noen prøver sende over penger via vipps? Og så lurer jeg på om jeg blir trekt av banken selv om transaksjonen er "pending", og evt hvor lang tid det vil ta før jeg får pengene tilbake? Noen freaks som har vert I samme situasjon??
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk melding om at jeg hadde fått en vipps før jeg fikk vipps av en som prøvde å vippse meg ��
Anonym bruker
"Forelsket Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen tanker om hva jeg bør gjøre? Hva gjorde du?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til den du sendte pengene til ikke har vipps så får du pengene igjen skal du få pengene igjen etter tre dager. Skjedde meg det samme med meg for et år siden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen tanker om hva jeg bør gjøre? Hva gjorde du?
Vis hele sitatet...
Jeg husker ikke helt, men tror jeg lastet ned vipps - og pengene var allerede sendt tilbake igjen når jeg var ferdig med det. Han måtte hvertfall vippse en gang til husker jeg

Sitat av Millymini Vis innlegg
Jeg husker ikke helt, men tror jeg lastet ned vipps - og pengene var allerede sendt tilbake igjen når jeg var ferdig med det. Han måtte hvertfall vippse en gang til husker jeg
Vis hele sitatet...
Jeg er den som svarte deg først forresten, vet ikke hvorfor jeg var anonym der egentlig - var i hvertfall ikke meningen
Sist endret av Millymini; 2. februar 2018 kl. 21:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan evt. kontakte DNB og forklare situasjonen. TLF: 04800
Pengene vil tilbakeføres til deg om 3 dager, med mindre personen som har telefonnummeret oppretter vipps. Samme skjedde for meg for ei stund sida da en kompis prøvde å vippse uten jeg hadde det. Personen som har telefonnummeret vil få en melding hvor det står at noen har prøvd å sende penger (og beløpet som er prøvd overført), og hva man skal gjøre for å få de.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Spørsmål ang vipps: nå man bare haet tlf nummer for å registere seg eller nå man ha bankkort OG? Hvordan isåfallfå ut pengene sine i kontanter..ellerom man har en salgs vipps lommebok med digitale penger bare..hva kan de brukes til?
Sitat av HEET Vis innlegg
Spørsmål ang vipps: nå man bare haet tlf nummer for å registere seg eller nå man ha bankkort OG? Hvordan isåfallfå ut pengene sine i kontanter..ellerom man har en salgs vipps lommebok med digitale penger bare..hva kan de brukes til?
Vis hele sitatet...
Trenger bankkonto/kort for og få pengene. Ingen lommebok på vipps, skal du ha pengene i kontanter må du først få dem på konto også ta ut i minibank/butikk som vanlig