Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5134
Jeg har tatt en jobb nå viser det seg dette er som sex chat oppratør.

Det jeg lurer litt på er hva slags risiko er det for meg og jobbe med dette tenker da iforhold til staten, kan jeg bli straffet på noen måte for en slik type jobb. ?
Ikke så lenge du betaler skatt. Salg av fysisk sex er lov og salg av telefonsex er lov.
Trådstarter
93 5
Sitat av Oprah Vis innlegg
Ikke så lenge du betaler skatt. Salg av fysisk sex er lov og salg av telefonsex er lov.
Vis hele sitatet...
Ja det er vel der problemet kommer.

Siden jeg er under 50.000 i inntekt så betaler jeg ikke skatt.

har snakket med skattetaten men de forstår ikke problemet de tror det er et freelance oppdrag hvor jeg kan fakturere min arbeidsgiver, men den ønsker ikke det.

Så da mottar jeg en lønn som jeg ikke får betalt skatt av, så hva gjør jeg. ?
Hvis ikke skatteetaten forstår det hvordan skal vi forstå det med den mangelfulle informasjonen din?
Om du forventer å få totaltinntekt under 50,000kr slipper du å skatte disse. Da får du lønn uten trekk. Ganske enkelt.
Er dette en norsk oppgrags/arbeidsgiver så er det ikke mulig å utbetale lønn pr.definisjon uten å trekke skatt.

Med mindre du har frikort naturligvis..

Endre skattekort?
Sist endret av Dough; 23. februar 2020 kl. 15:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.