Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  414 58715
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Jeg er med hvis jeg får pakke i år!
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Etter suksessen i fjor har jeg all intensjon om å bli med i år også!
Hvor mange fikk ikke pakke ifjor egentlig?
Jeg er med i år også. Prøvde å sende pakke i fjor, men den ble ikke hentet. Fikk den i retur litt etter jul. 170,- rett i dass. Pakken ligger fortsatt hjemme. Fikk heller ikke noe pakke selv. Var nede å spurte på postkontoret selv om jeg ikke hadde fått noe hentelapp.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Er med i år også, fikk pakke i fjor, og sendte pakke. Begge kom frem og håper det samme skjer i år igjen.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvor mange fikk ikke pakke ifjor egentlig?
Vis hele sitatet...
44/65 mottok, 9 vet jeg ikke med, 8 mottok ikke. En del avsendere kvalifiserer ikke til framtidig sniknissing. Det er ikke helt svarthvitt hva som har skjedd.

Om man deltar på slikt må man innse at det er en reell sjanse for at man ikke får noe igjen. Jeg var selv med på både denne og en annen ifjor, og fikk inget. Jaja.

44/65 er fortsatt 2/3, og jeg tar nok sjansen igjen. Det var artig å finne på gave. Kan redusere stresset ved å begynne tidligere i år =)
Var en artig "lek" det der. Blir gjærne med igjen. Var virkelig ikke lett å finne på gave da.
Kan vi lage en ny tråd asap? hvis man skal bestille ting fra eks. dealextreme og andre kinasider er det lurt å ha god tid
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Vi trenger en ny tråd ASAP så vi kan planlegge!
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Der hører du, Jonta! La oss komme igang med planlegging, er absolutt med i år òg, jeg!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Hehe. Flott med engasjement. Tanker om frister? Påmeldings- og gavesendingsfrist. 2012: 24. november og 7. desember. Ga ~10 dager på å finne og sende gave. Virker litt kort.

Kan ev. kjøre en tidlig og en senere. (Settin' yourself up for trouble there me lass…)
Jeg er med i år også. Fikk gave og sendte gave som kom frem. =)
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Ti dager er litt lite om man tenker å bestille fra nettet, så en tidligere påmeldingsfrist kunne vel vært ønskelig og evt lettere å gjennomføre en senere gavesendingsfrist.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Mm. Da kan vi kjøre tidligere, og ev. en senere for tregoster.

Må ut i et ærend nå, men skal bla gjennom tråden for å se om det skulle vært noe mer i førstepost for årets tråd. Skrik ut om dere kommer på noe.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sniknisse 2013 er nå igang!