Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3512
Flere tilfeldige jenter som jeg ikke kjenner har lagt meg til på snapchat.
Dette er vell falske profiler? Ellers driver noen jenter med slik for å bli kjent med andre?
Falske brukere, ikke godkjenne noen av de. Tror ikke du ville blitt kjent med den typen jenter som bare legger til tilfeldig på snapchat uansett
Du kjenner de fort igjen, de har ofte flere tall i brukernavnet og dårlig sammensatte for- og mellomnavn.
Styr unna, kun scam dette
Fått mye av dette selv i et siste, og jeg bruker egt ikke snapchat engang. Lurer i grunn på hvor de finner brukeren min.
Sitat av Xylocain Vis innlegg
Fått mye av dette selv i et siste, og jeg bruker egt ikke snapchat engang. Lurer i grunn på hvor de finner brukeren min.
Vis hele sitatet...
På legg til raskt er noe slags bot opplegg
Sitat av mjolbole Vis innlegg
På legg til raskt er noe slags bot opplegg
Vis hele sitatet...
Går an å fjerne seg fra den "legg til raskt" lista. Det gjorde jeg iallfall.
Sitat av Dial-up Vis innlegg
Flere tilfeldige jenter som jeg ikke kjenner har lagt meg til på snapchat.
Dette er vell falske profiler? Ellers driver noen jenter med slik for å bli kjent med andre?
Vis hele sitatet...
det spørs, hvis det er en robot har de navn som for eksempel, Brit og masse sånn "vanlige" navn som elisabeth
Jepp, fakes som skal ha deg til å joine en eller annen side så du kan få se dem naken osv.
Instagram, Snapchat, selv Playstation og Xbox har problemer med slike spambots.
Hva slags navn de har spiller liten rolle, de lager jo kontoer for å lure folk, så selvfølgelig lager de kontoer med navn som skal fremstå ekte.
Man kan fjerne seg ifra legg til raskt og slikt også uten at det hjelper stort.
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Jepp, fakes som skal ha deg til å joine en eller annen side så du kan få se dem naken osv.
Instagram, Snapchat, selv Playstation og Xbox har problemer med slike spambots.
Hva slags navn de har spiller liten rolle, de lager jo kontoer for å lure folk, så selvfølgelig lager de kontoer med navn som skal fremstå ekte.
Man kan fjerne seg ifra legg til raskt og slikt også uten at det hjelper stort.
Vis hele sitatet...
Ikke navnet, men brukernavnet.
Margit lill har ikke en brukerkonto som heter margi3271.

Her er min liste, og du ser lett at dette ikke er ekte folk.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Ikke navnet, men brukernavnet.
Margit lill har ikke en brukerkonto som heter margi3271.

Her er min liste, og du ser lett at dette ikke er ekte folk.
Vis hele sitatet...
Jada, alle bots må ha akkurat slike navn for svindlere prøver seg ikke med mer naturlige navn uten tall i det hele tatt.....
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Jada, alle bots må ha akkurat slike navn for svindlere prøver seg ikke med mer naturlige navn uten tall i det hele tatt.....
Vis hele sitatet...
Øøø, nei? Men du kan luke bort 98% av de med den metoden.

Det er ingen vits å bli passiv agressiv bare fordi jeg retter på noe av det du skriver.
PS! Asiandating.com er legit.
Vis hele sitatet...
Kjekt å vite, takk for opplysningen!
De over har rett i sikkert 99% av stilfellene. Men så har vtil gode den ene prosenten. Jeg møtte en random jente på Snap for 3 år siden som i dag er min kjæreste, og personen jeg er mest glad for å ha i livet utenom meg selv.

Sjansen eksisterer men er dramatisk usannsynlig. Dette var også min tankegang tilbake da, men jeg valgte å ta sjansen å kaste meg på hesten, har jeg hatt flaks? Ja, ikke bare er hun utrolig pen og intelligent, men besitter samtidg forståelse ovenfor menneslig adferd og handlingsmønster. Jeg oppfordrer ingen å ta denne sjansen - den finnes men som flere nevner her er det bare scam og piss, jeg traff pilen utav 1/10 000 eller kanskje vel så det.