Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 974
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ja
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men vit at du kommer til å måtte betale tollavgift for dem. Så hvis du tror at det er så mye billigere å bestille fra utlandet enn å handle i Norge, så tar du feil. Alt dette selges lovlig i Norge.
Jeg antar du bestiller fra iherb. Da er det prisen som står oppnevnt inklusivt tollavgifter. Og til tross for det er det mye billigere fra utlandet. Men husk at jo mer du bestiller jo billigere bir det. SÅ for varer du bruker over tid, lønner det seg å bestille f.eks flere mnds forbruk. Og ingenting av de varene der er ulovlige, heldigvis
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Jeg antar du bestiller fra iherb. Da er det prisen som står oppnevnt inklusivt tollavgifter. Og til tross for det er det mye billigere fra utlandet. Men husk at jo mer du bestiller jo billigere bir det. SÅ for varer du bruker over tid, lønner det seg å bestille f.eks flere mnds forbruk. Og ingenting av de varene der er ulovlige, heldigvis
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri prøvd noe bortsett fra Rhodiola fra listen, og som en sidenote er Rhodiola som ADHD medisin for meg, jeg blir så hyperfokusert uten hyperaktivitet, det er fantastisk, blir veldig glad og
Du kan bestille alt fra norske nettsteder ala urtesenteret.no eller tights.no.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men vit at du kommer til å måtte betale tollavgift for dem. Så hvis du tror at det er så mye billigere å bestille fra utlandet enn å handle i Norge, så tar du feil. Alt dette selges lovlig i Norge.
Vis hele sitatet...
Jeg er 100% klar over det, jeg har bestilt fra dem før, men aldri noe annet enn preworkout og koffein

Sitat av Uten Agenda Vis innlegg
Du kan bestille alt fra norske nettsteder ala urtesenteret.no eller tights.no.
Vis hele sitatet...
skal sjekke disse her idag
Sist endret av anonymLDB; 9. februar 2021 kl. 21:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av anonymLDB Vis innlegg
Jeg har aldri prøvd noe bortsett fra Rhodiola fra listen, og som en sidenote er Rhodiola som ADHD medisin for meg, jeg blir så hyperfokusert uten hyperaktivitet, det er fantastisk, blir veldig glad og
Vis hele sitatet...
Rhodolia er fantastisk bra. Du vet det sikkert antar jeg, men det er det samme som rosenrot. Og det er ikke nødveldigvis så dyrt i norske butikker. Men vit at når det kommer til det som omtales som adaptogener kan de ha interaksjon med å blande sammen. F.eks er et ikke så god ide alltid og ta rosenrot sammen med ginseng.
Sitat av anonymLDB Vis innlegg
Jeg har aldri prøvd noe bortsett fra Rhodiola fra listen, og som en sidenote er Rhodiola som ADHD medisin for meg, jeg blir så hyperfokusert uten hyperaktivitet, det er fantastisk, blir veldig glad og
Vis hele sitatet...
Har du adhd? Tror jeg må lese litt om Rhodiola. Aldri hørt om det før.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Har du adhd? Tror jeg må lese litt om Rhodiola. Aldri hørt om det før.
Vis hele sitatet...
Rhodiola kan være en svindel noen ganger, du må se på standardisert% for rosavin og salidroside, jeg tar den for øyeblikket i form for pre workout, så Rhodiola med koffein vet jeg ikke om det påvirker det i det hele tatt, men jeg vil prøve så snart Jeg får tak i det, jeg antar at det gjør underverker uten koffein også siden hver eneste annen ingrediens i denne blandingen har jeg prøvd andre ganger unntatt Rhodiola, og ja jeg har diagnostisert ADHD