Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2495
Anonym bruker
"Ivrig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yoo, sitter her på nedturen av en dag med amf og begynner å bli sliten, har en del av både xanax 2mg og rivotril 2mg liggende, har ganske god toleranse.
Det jeg lurte på er hvilken av dem er best til og sove? Blanding? Har også røykings som skal til nattings når kvelden blir gammel.

Ha en god helg
Sover godt av xanax! Riv varer lenge tho, våkner fin i morgen også.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanax. Rivotril blir du bare rusa og tulling av de neste dagene.
Tok xanax 1,3-1.5 mg her om dagen, merket ikke en drit. Kan være pga jeg forventet å bli rolig som satan og sove som en gud.
Sist endret av naver3000; 29. januar 2021 kl. 21:57.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril funker best hvis du har uro i kroppen. Får deg til å slappe av og du faller raskt i søvn. Våkner også da ganske fin i formen.

Er du på tankekjør og ikke får sove så funker xanax. Jeg ville tatt en blanding, en halv av hver så sover du godt og våkner opp uten angst og uro
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en halv rivotril under tungen og legg deg i sengen. Sovner relativt raskt da. Det du ikke skal gjøre er å sitte våken mens du venter på at den skal funke. Da blir det bare rot.
Anonym bruker
"Ivrig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har en relativt høy toleranse når det gjelder benzo. Men vurderer å snart ta en blanding av begge også vente en halvtime for så fyre nattingsen, håper på søvn da.. takker for tips folkens!
Sitat av naver3000 Vis innlegg
Tok xanax 1,3-1.5 mg her om dagen, merket ikke en drit. Kan være pga jeg forventet å bli rolig som satan og sove som en gud.
Vis hele sitatet...
Er det de som står u94 på?
Anonym bruker
"Ivrig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok en relativt høy dose med begge og en stor Jonas men blir bare mega fjern og ikke trøtt? Noen tips?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok en relativt høy dose med begge og en stor Jonas men blir bare mega fjern og ikke trøtt? Noen tips?
Vis hele sitatet...
Har du prøvd å legge deg nedpå med en lydbok på øret for eksempel?
BRAND ∞ STRONG
Lydbok er bra, for kropp og sjel.
Anonym bruker
"Ivrig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Driver å hører på podkast, kjenner jeg er trøtt men ikke sovetrøtt på en måte. Vurderer og hive i meg to stolper?
BRAND ∞ STRONG
Mange har mye å tjene på å tenke litt mindre.
hvis du prøver på det
så vil du alltid ende
opp med å tenke
enda mer.

Derfor lydbok
eller musikk.
NÅ har jeg ikke brukt amf, rivo, eller xanax på mange år. Men ut i fra hukommelsen min ble jeg mye mer våken på xanax en på rivo dersom jeg var litt trøtt før jeg tok rivoen. Rivoen er og mye mer muskelavslappende, som igjenn limer deg mer fast til sofaen/sengen. Xanaxen var mest euforisk av dem, og jeg fikk lyst til å bli sosial, gjøre ting.Ellers er begge deler noe svineri som utvilsomt fucker med hernens naturlige kjemi.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Driver å hører på podkast, kjenner jeg er trøtt men ikke sovetrøtt på en måte. Vurderer og hive i meg to stolper?
Vis hele sitatet...
Hvis du sliter med tankekjør er historier hvor du kan visualisere hva som skjer i hodet ganske greit. Det krever litt øving, i starten kunne jeg bare visualisere enkle ting, som linjene på en firkant eller andre enkle geometriske former. Nå klarer jeg å visualisere hele landskap, og andre kompliserte ting.
Sitat av pipestilk Vis innlegg
NÅ har jeg ikke brukt amf, rivo, eller xanax på mange år. Men ut i fra hukommelsen min ble jeg mye mer våken på xanax en på rivo dersom jeg var litt trøtt før jeg tok rivoen. Rivoen er og mye mer muskelavslappende, som igjenn limer deg mer fast til sofaen/sengen. Xanaxen var mest euforisk av dem, og jeg fikk lyst til å bli sosial, gjøre ting.Ellers er begge deler noe svineri som utvilsomt fucker med hernens naturlige kjemi.
Vis hele sitatet...
Så jeg burde bare holde meg til rivotril på nedturer slik jeg kan få sove?
Ville heller sport legen om noe seroquel, mere effektivt enn benzo til å sove på. 1stk 25mg å jeg sover som en stein.
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Så jeg burde bare holde meg til rivotril på nedturer slik jeg kan få sove?
Vis hele sitatet...
Xanax funker for innsovning det og, absolutt. Litt av faren med rivo er at halveringstiden er såpass lang at du risikerer og vokne opp enda mer mongo uten å selv skjønne det, 2 dager i etterkant like borte vekk. Så mest fornuftig er nok xanax med kortere halveringstid, men som og gjør deg mongo. Men tatt i fra hukommelsen kan man bli veldig våken og føle seg sosial av xanax(i hvertfall blei jeg det). Det kan og skje med rivo med mange anddre benzo preparater, men rivo har mer muskelavslappende effekt. Det er lettere å bli sofastein og ikke komme seg noen vei på det. Det er alltså fordeler og ulemper med begge benzotypene. F.eks kan du plutselig finne ut at du skal ut på besøk uten og ha sovet i flere døgn på xanax. PÅ veien ut døren ender ferden opp i sinnsyke historier du kun husker en brøkdel av. Det kan og skje på rivo. Sist gang jeg tok rivo for godt over 10 år siden, så laget jeg hull i veggen med døren til kjæresten min. Jeg endte opp med og ringe å styre rundt til halve norge av mennesker jeg knapt hadde møtt for og få tips til å fikse det. En annen gang vokner jeg opp et par dager etter med et glimt av at jeg skrudde fra hverandre plenklipperen til en nabo jeg knapt kjenner. Jeg innbilte han jeg kunne fikse den osv. Så vær for guds skyld forsiktig med piller. Folk har opplevd langt værre ting en meg.

Så sjansepillet er om du skal ta en rivo gå å sove i 1-2 døgn om det går, eller ta xanax å kansje som mange risikerer å bli sprell våken og gå ut. Men xanaxen har meg bekjent 8-timers halveringstid(om ikke det er depotabletter) og rivoen 48 timer. Noen ganger blir man og våken på rivo, så det er egentlig russisk rulett.
Anonym bruker
"Ivrig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Ville heller sport legen om noe seroquel, mere effektivt enn benzo til å sove på. 1stk 25mg å jeg sover som en stein.
Vis hele sitatet...
Jeg får ikke seroquel av legen min lenger fordi hun sa jeg ikke kunne gå på seroquel resten av livet, så jeg ender opp med og ha benzo liggende til nød om jeg må sove
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Noen ganger blir man og våken på rivo, så det er egentlig russisk rulett.
Vis hele sitatet...
Så xanax burde være go to neste gang? Bor heldigvis med ei så hu passer på at jeg ikke finner på noe kødd
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Så xanax burde være go to neste gang? Bor heldigvis med ei så hu passer på at jeg ikke finner på noe kødd
Vis hele sitatet...

Det er egentlig ikke noen fasit, du må nesten prøve deg frem!! Det er og individuelt hvordan folk reagerer på virkestoffene.
Sitat av matwoo Vis innlegg
Er det de som står u94 på?
Vis hele sitatet...
U94 stemmer