Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4097
Lurer på en ting. Jeg røyker heroin en sjelden gang kankje 3-6 ganger i året på en klassisk "methpipe" med glass kule i bånn.
Kun for kosens skyld, ikke for å rømme fra noe.

Det jeg lurer på er; Taper/waster jeg mye ved å røyke på denne måten? Må varme opp den jævla glasskula helt sykt før det begynner å ryke. Har aldri fått til "folie" metoden. Får det til å renne, men sliter med å få i meg all røyken og som regel tar det fyr i gearet. Noen som vet om en god økonomisk måte å røyke dette på uten å waste så mye?( utemom folie metoden da seff.)

Hater nåler , så å nevne det er ikke no vits. Går det ann å snorte brun gate-heroin?

Må "Lade" pipa 3-4 ganger før jeg blir passe stein. Føler at jeg kaster bort veldig mye. Og hver pipe tar ca. 2 min.
Sist endret av A-tillah; 20. juni 2012 kl. 23:07.
Vil tro folie er mest effektivt fordi det må såpass høyere temperatur til for å røyke heroin iforhold til freebase,meth eller annet.
Det mest effektive vil kanskje være å lage til et skudd brun heroin for så å ta det rektalt.
Trådstarter
Sitat av InTrance Vis innlegg
Vil tro folie er mest effektivt fordi det må såpass høyere temperatur til for å røyke heroin iforhold til freebase,meth eller annet.
Det mest effektive vil kanskje være å lage til et skudd brun heroin for så å ta det rektalt.
Vis hele sitatet...
Trenger man sitronsyre/askorbinsyre/c-vit for å ta det rektalt?
Høres ganske nasty ut men, hvem har ikke fått en stikk-pille opp i rattata før?
(man blir ikke automatisk homo bare for at man tar noe opp i "brunøyet")
Sist endret av A-tillah; 20. juni 2012 kl. 23:49.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Trenger man sitronsyre/askorbinsyre/c-vit for å ta det rektalt?
Høres ganske nasty ut men, hvem har ikke fått en stikk-pille opp i rattata før?
(man blir ikke automatisk homo bare for at man tar noe opp i "brunøyet")
Vis hele sitatet...
Tarmen tar opp flytende veske mye mer effektivt enn andre former(tenk overflaten det dekker). Nå vet jeg ikke hva som skjer på cellenivå med heroin, men jeg har aldri kommet borti noen som snorter den for å si det slik.
Bør snorte det hvis du bruker det en gang iblant. Det er mer effektivt og mindre avhengighetsskapende (mindre rush). Etter min mening er også rusen bedre.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Bør snorte det hvis du bruker det en gang iblant. Det er mer effektivt og mindre avhengighetsskapende (mindre rush). Etter min mening er også rusen bedre.
Vis hele sitatet...
Med mindre du sitter med rimelig ren hvit heroin så er dette waste. Den er ikke vannløselig og den består av 80% urenheter. Så de cellene som via andre mekanismer enn vannløselighet ville tatt opp heroinen blir tettet igjen av fyllmasse.

Er som å snorte benzo på en måte.
Sitat av InTrance Vis innlegg
Med mindre du sitter med rimelig ren hvit heroin så er dette waste. Den er ikke vannløselig og den består av 80% urenheter. Så de cellene som via andre mekanismer enn vannløselighet ville tatt opp heroinen blir tettet igjen av fyllmasse.

Er som å snorte benzo på en måte.
Vis hele sitatet...
Jeg veit av erfaring at det funker bra med vanlig, brun heroin. Jeg skjønner ikke teorien bak det, men det funker.
Sist endret av Stratops; 23. juni 2012 kl. 12:15.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Jeg veit av erfaring at det funker bra med vanlig, brun heroin. Jeg skjønner ikke teorien bak det, men det funker.
Vis hele sitatet...
Skriver under på denne. Om man ikke er så hypp på å stå i doggy og fingre seg selv i fisen med en sprøyte er sniffing det absolutt beste alternativet til injisering. Det tar tid å nå full effekt, men at det ligger igjen i nesegangen som søppel er bare piss.
Sist endret av Tøffetom; 24. juni 2012 kl. 04:14.
Et tips, hadde samme forhold til heroin selv, er alt for lett atmtong går,til hellvete. Slutt mens du kan sier jeg bare.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Skriver under på denne. Om man ikke er så hypp på å stå i doggy og fingre seg selv i fisen med en sprøyte er sniffing det absolutt beste alternativet til injisering. Det tar tid å nå full effekt, men at det ligger igjen i nesegangen som søppel er bare piss.
Vis hele sitatet...
Bedre enn å røyke? Selv brun gateheroin vil taes opp gjenno
Slimhinnen i nesen pga forskjellige faktorer som lipid profil.

Men jeg ser ikke hvorfor der skulle være å foretrekke fremfor å røyke eller gjøre slik proffene gjør.
Sitat av InTrance Vis innlegg
Bedre enn å røyke? Selv brun gateheroin vil taes opp gjenno
Slimhinnen i nesen pga forskjellige faktorer som lipid profil.

Men jeg ser ikke hvorfor der skulle være å foretrekke fremfor å røyke eller gjøre slik proffene gjør.
Vis hele sitatet...
Fordi det å røyke alltid vil medføre waste.. å røyke heroin effektivt er faktisk en kunst som krever trening, så for oss hobbyheroinister er det ingen tvil om hva som gir mest for penga. Har lest litt om det på større boards og det later til at også der er det bred enighet om at røyk er den minst effektive metoden. Injisering er selvsagt det optimale, men jeg er altfor glad i helsen min til å drive med noe så jævlig selvdestruktivt
Chasing the dragon er en kunstform. Jeg har ikke prøvd å snorte heroin, så jeg skal ikke uttale meg for selvsikkert.
Men jeg kjenner ingen som gjør det, er det ikke bedre å tygge en dolcontin isteden da?
Sitat av InTrance Vis innlegg
Chasing the dragon er en kunstform. Jeg har ikke prøvd å snorte heroin, så jeg skal ikke uttale meg for selvsikkert.
Men jeg kjenner ingen som gjør det, er det ikke bedre å tygge en dolcontin isteden da?
Vis hele sitatet...
Tja, det blir jo litt subjektivt hva som er best. Rusen du får er jo den samme uavhengig av administrasjonsmetode, bortsett fra rushet raskere onset gir. For min del er den vedvarende ruseffekten langt mer tungtveiende enn det kortvarige rushet, noe som gjør at jeg hovedsakelig siffer. Men litt dragejakt blir det jo alltid
Tokin' allday
BlueDream's Avatar
17 1
Fyr opp en rev, mye mere kos
▼ ... flere år senere ... ▼
Ser jeg drar frem en gammel tråd her, men hvordan gikk det med bruket?
Klarte du å holde deg til noen ganger i året?

Jeg var også blant dem som ikke ble avhengig av opiater/opioider og kunne bruke det en gang eller to i mnd.
Helt til jeg møtte oxycodon..
Nå er jeg hekta.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ser jeg drar frem en gammel tråd her, men hvordan gikk det med bruket?
Klarte du å holde deg til noen ganger i året?

Jeg var også blant dem som ikke ble avhengig av opiater/opioider og kunne bruke det en gang eller to i mnd.
Helt til jeg møtte oxycodon..
Nå er jeg hekta.
Vis hele sitatet...
Vel, det med kontrollen så ut til å ikke gå så bra etterhvert..

https://freak.no/forum/showthread.ph...75#post3626175
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du skal ta heroin så er det 2 måter å gjøre det på, mener jeg.

Kos/nybegynner: Røyke på folie
Hekta/Dreven: IV.

Heroin er et såpass alvorlig stoff at om du ikke finner en av de ovenfornevnte som innafor, er du på villspor og IV bruk er en grense som burde være brutt allerede.