Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 16380
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Halla freaks !
Jeg har tenkt meg ut på fest ikveld, kjøpt inn 12 boks øl...
Så kom jeg på att jeg glemte å ta Voltaren tabeletten min idag tidligt når jeg skulle til en kompis :/

Bruker voltaren pga. sen-smerter i foten viss det kan ha noe å si.

så tenkte jeg bare att jeg kunne ta 2 stk når jeg kom hjem så ble nokk alt bra,
Så jeg kom hjem, hev i meg 2x 25mg voltaren, og tenkte ikke noe mer på det...
dette var alså for 10 minutter siden.

Så tenkte jeg om det kunne skje noe viss du drakk alkohol sammen med det,
eller att du går på voltaren, og bruker alkohol imens.

Jeg leste på pakken å prøvde å finne utav dette, jeg fant opp bruksanvisningen som låg oppi.
Og da ser jeg att det står "Ikke ta dobbel dose"
Dette var det første jeg så når jeg bretta opp denne bruksanvisningen...

Så tenker jeg, kan det skje noe med meg nå? iogmed att det står "Ikke ta dobbel dose"

+ jeg skal ut ikveld, jeg har planlagt alt og er SÅ klar !
Men skjer det noe viss jeg drikker nå? blir effekten av alkohol forsterket eller noe ? :O
http://www.rustelefonen.no/index.php...svar&Itemid=46

Første treffet når jeg googla topic'en på tråden din.
Er ikke noe stress. De gangene jeg har fått voltaren har jeg fått 50mg versjonen. Altså 50mg per pille, uten delestrek. Dosering var max 2 i døgnet. Om du skal på fylla bør du ta det rolig
Alkohol + NSAIDs = større risiko for magesår, spesielt når du har tatt dobbel dose.
Pensjonert
Ville styrt unna voltaren og alkohol....voltaren er veldig sterke for magen, bruk de slik de skal brukes, er utrolig kjipt når du trenger dem men ikke kan ta de pga magen....just sayin'
For en stund siden tok jeg 3 x 50mg Voltaren i døgnet. og drakk i en av helgene (gikk på dem i 3 uker)
Gikk fint for min del merker ingen ting til det nå
Kjør på og kos deg! men ta det litt rolig
Sist endret av 4asd13; 15. mai 2011 kl. 13:58.