Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1168
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har gått av og på roids i 2 år, nå har jeg ikke stukket siden midten av november og lunten har blitt lengre og psyk bivirk har gått mer over, sliter ikke med å prate med folk lenger osv. Var hos legen og hadde "noe" lavt testonivå men ikke ille. Høy leververdi også. Men hva kan jeg få ut av legen? noe "lovlig" clomid/arimidex? Første kurene samkjørte jeg nolvadex, men ble slapp og merket ingen gyno, osvosv. Eller burde jeg gå på "bukta" og kjøpe noe for meg selv og kjøre for å få opp testverdien litt? Har bestemt meg for å slutte med AAS og jeg merker også at ballene har begynt å henge og bli normale igjen, det er vel bra tegn? Takk for hjelp.
Styrketrening med fokus på store muskelgrupper stimulerer egenproduksjonen. Antar du trente endel tidligere da du brukte? Hvis du er en av de som har brukt og trent lite vil potensialet for egenproduksjon ved trening være betydelig større. Mer utbytte mtp egenproduksjon av øvelser som knebøy, markløft etc enn bicepscurl, push-downs etc. Tren gjerne fullkropp 2-3 dager i uka.