Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 984
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har de siste to ukene tatt 1-2 mg xanor daglig eller «ksalol» som er det samme.
Veit noen hvor lenge jeg må vente før jeg kan pusse rent? Må levere en urinprøve i forbindelse med jobb så det er viktig at den er helt ren
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det du som lager daglige tråder, eller klarer du ikke å scrolle forbi forsiden?

Hvis det er viktig for deg å være clean, så for faen stopp da.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke laget tråder på over en måned og har ikke lest gjennom de siste trådene her. Første gang jeg lager tråd om xanor, har kun tatt xanor disse to ukene i mitt liv fordi de har kort halveringstid.

Jeg bare lurte på om noen vet eller har erfaringer, du trenger ikke svare frekt tilbake
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har nå skummet gjennom de siste trådene som har med xanax/xanor å gjøre. Det står ikke noe om hva jeg spør om her, så spørsmålet er fortsatt like relevant for meg.

Har prøvd å Google det uten hell. Veit ikke om xanor lagrer seg i fettvevet eller hva det gjør. Jeg har god tid til urinprøven jeg skal ta, men jeg vil være 100% sikker på å være clean til jeg tar den og lurer på hvor lenge jeg burde vente etter forbruket jeg har hatt
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.verywellmind.com/how-lon...r-system-80348

Jeg Ville ha tippa 7-14 dager i urinen. Står 4 dager på nettet, men better safe than sorry��
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar og link :-)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gå til Furst sine hjemmesider. og du vil se hvor du skal klikke. De gir nøyaktige opplysninger om hvilket stoff som sitter i hvor enge. Akkurat Xanor omdannes tydeligvis til et annet stoff, det tar 10 dager til 3 uker før det ikke er synlig. Les mer selv på Furst