Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 651
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg sniffer 0,2 subb. Hvor lenge vil jeg være påvirket?

Hører folk prater om dager.. men felleskatalogen sier 2-5 timer halveringstid. Men så står det noe om terminal halveringstid på 25 timer? Skjønner ikke..

Når vil ALT være ute?
Stemmer det, men halveringstiden for hovedmetabolitt er 34timer vist ikke lenger. Så du vil være påvirket i ett par dager til en viss grad. Det er jo ikke full effekt i dages vis, men du kjenner det godt dagen etter. Hørt noen sier de kjenner det i nesten 3 dager også, men det er ikke helt min erfaring.
Sist endret av Alge; 19. februar 2020 kl. 18:57.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
... så 0,2 vil være borte etter 2-3 dager?
Hva mener du med borte? Tar de prøver av deg så slår du lett ut på sub etter 2 - 3 dager, men effekten vil være borte.
Sist endret av Alge; 19. februar 2020 kl. 19:00.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det forklarer mye. Følt meg litt trøtt/tipsy i 3 dager nå. Etter 0,2 på søndag. Har ikke rørt noe i ettertid, men føles ut som jeg er på 10 mg sobril konstant
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tenkte effekten ja. Skal ikke ta noen prøver. Takk for gode svar btw
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleide å snorte 0,5mg +.
Det står mange steder at halveringstiden er 36 timer... personlig føler jeg all effekt er borte etter en god natts søvn.