Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1043
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heeei, hadde en meget fuktig kveld i går, siden jeg hadde fri i dag. Har noen pakker xanax liggende i skapet som jeg bare bruker ved ekstremt uro.

Følte meg helt fucked tidligere. Tok 3x 1mg xanax. Men spydde ganske rett etterpå.. alkohol. Trodde jeg hadde kastet opp pillene, så tok 2 til. Altså 5mg, også vel og merke at jeg ikke har noe toleranse siden jeg bare tar benzo noen ganger i året.

Føles nesten som jeg tripper. Veldig vanskelig å skrive dette f.eks. Må konsentrere meg SKIKKELIG. Jeg hadde heller ikke spist noe i dag siden formen var så dritt. 7/11 var det eneste som var åpent innen gangavstand. Ruslet bortover gata, men hadde seriøse problemer med å gå rett frem. Sjanglet frem og tilbake. Så sikkert ut som tidenes junkie. Tror dama som jobba på 7/11 så at jeg var rusa hardcore.

En annen ting er at tiden går utrolig raskt. Er det vanlig? Driver fortsatt å går på ting og skaller i shit. De koordinative ferdighetene er så på trynet.

Dette er vel ikke farlig?
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte å si at de tre første pillene hadde blott tatt opp i kroppen før jeg spydde. Så det er 5mg i systemet.
Tror nok det kommer til å gå bra. Du har drukket og tatt en god dose piller, så lenge det er xanax så skal det vell gå bra. Pass på så du ligger med hode på siden og ikke på ryggen. I tilfelle du spyr i søvne tenker jeg da.

Forvent deg ganske drøy hangover i morgen. Husker da jeg spiste meg pillefjern på den måten. Speed og piller, sjangleform i dagesvis. Hadde det morro da, heldigvis er den perioden av livet over for min del.
gå å legg deg
Sist endret av Bothrops; 18. februar 2020 kl. 01:50.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns ikke du virker griserusa hadde dette vært rivotril f.eks hadde du ikke klart å skrive mange ord riktig.

Men ikke no tvil om at dosen din kjennes sterk uten toleranse. Ikke farlig, men ubehagelig når du ikke er vant med det. Ikke drikk mer alkohol i dag eller i morgen og til en annen gang ikke ta piller med alkohol i systemet. Skal du sove av deg fyllesyke så ta heller atarax eller quietapine
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Yooo, I’m alive. Føler meg ikke så verst. Crazy at det er tirsdag. Er ikke så ofte jeg ruser meg, bare når jeg har alenetid. Men denne helga gikk gikk jeg all out. LSD fredag, LSD og MDMA lørdag (candy flip) alkohol mandag og masse benzo i går. Nå trenger jeg en lang pause fra rusmidler. Det er heftig, men jævlig slitsomt.

Nå skal jeg spise en brødskive med brunost og høre på radio eller noe super straight shit.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syns ikke du virker griserusa hadde dette vært rivotril f.eks hadde du ikke klart å skrive mange ord riktig.
Vis hele sitatet...
Jeg skriver som en gud på rivo. Jobbsøknaden min var 10/10