Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1616
Anonym bruker
"Overrasket Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallo freaks. fikk ett glass mt2 av en kompis, har kjørt litt før men er så lenge siden at jeg ikke husker hvordan jeg doserer osv. Noen fyller 2 ml, noen fyller "75%" av krukken. Hva mener dere er mest optimalt å fylle bac vann oppi?

Også ett spm til, har gått på betakaroten og har fått godt grunnlag, er brun, ikke antydning til oransj, men vil beta forstyrre den mørke brune tænen man får av melanotanen? Eller skal jeg ta en kapsel om dagen fprtsatt etter jeg stikker mela? :-))
Jeg fyller alltid 2 ml, og skyter som regel 0.1 ml hver gang. Da vil du ha nok til å skyte 20 ganger, som for meg og de jeg kjenner som gjør det er optimalt. Hender jeg fyller opp til 0.2 ml i sprøyta hvis jeg vil få litt ekstra farge før jeg tar sol
Angående betakaroten så ser jeg ingen vits i å ta det når du bruker mella. Ta sol en til to ganger i uken på kur så vil du bli kullsvart ganske kjapt.