Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1323
Anonym bruker
"Tropisk Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde bestilt Xanor fra nettet for liten siden, men fikk Alprazolam-ratiopharm 1mg istedet ved feil. Har ikkr prøve den før. Noen som har erfaring med disse?
Psykedelisk bakverk
Ja, funker knall. Nøyaktig samme innhold, annet navn. En skje er en skje om du kaller det en kniv,. Sålenge det er ekte vare er det samme effekt, hvor mange slike tråder trenger vi vi?
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
hvor mange slike tråder trenger vi vi?
Vis hele sitatet...
Ikke fler
Anonym bruker
"Tropisk Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Slapp nå av, raskt svar på et raskt spørsmål for øvrig skjønner jeg ikke hvorfor xanor skal være så mye dyrere når dt er eksakt lik innhold?
Psykedelisk bakverk
Kan være på grunn av forskjeller når det kommer til innkjøpspris eller tilgang, men mest sannsynlig på grunn av navnet - xanax/xanor er mest kjent for folk, og dermed mest populært.
Xanax, Xanor, Xannies - Alprazolam er Benzodiazepinenes Rolex, Bugatti, iPhone på grunn av alle rap-låtene hvor disse pillene fremstilles som digge og kule.
Hvor mange rap-låter har du hørt nevne Klonopin (Clonazepam) eller Serax (Oxazepam)?

Det er rett og slett hype. Og kanskje litt fordi Xanax er det kuleste navnet blant benzodiazepinene.
Sist endret av krystallkongen; 29. desember 2019 kl. 14:01.
Anonym bruker
"Tropisk Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja må jo være hype. Men da vet jeg ihvertfall hva jeg skal kjøpe neste gang. Takk for svar!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde bestilt Xanor fra nettet for liten siden, men fikk Alprazolam-ratiopharm 1mg istedet ved feil. Har ikkr prøve den før. Noen som har erfaring med disse?
Vis hele sitatet...

Hvis du ikke vet att alprazolam er Xanor - ikke spis.
Du har åpenbart ikke gjort noe research på hva det er du bestillt.

Og yes, disse er precis som 1mg footballs fra Pfizer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slapp nå av, raskt svar på et raskt spørsmål for øvrig skjønner jeg ikke hvorfor xanor skal være så mye dyrere når dt er eksakt lik innhold?
Vis hele sitatet...
Var det samme mg da? Sier seg selv at 2mg alprazolam er dyrere enn 1mg.

Som nevnt så er det også litt kult å gå rundt med "bars" fordi det er en hel del "mumble rappers" synger om bars/xanax og tror dem er kule. Som med andre ting så kan man ta litt ekstra penger for merke. Blir litt som en telefon til 15k ofte ikke er særlig bedre enn en til f.eks 7k, men det er så hype rundt visse merker at folk skal ha den til 15k uansett. Også kan det være at det ofte er lettere å få tak i f.eks alprazolam i bulk fra ett mindre kjent merke og ett litt mer korrupt og ustrukturert land enn fra ett av de største legemiddel merkene, men en spade er en spade.
Anonym bruker
"Tropisk Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Var det samme mg da? Sier seg selv at 2mg alprazolam er dyrere enn 1mg.

Som nevnt så er det også litt kult å gå rundt med "bars" fordi det er en hel del "mumble rappers" synger om bars/xanax og tror dem er kule. Som med andre ting så kan man ta litt ekstra penger for merke. Blir litt som en telefon til 15k ofte ikke er særlig bedre enn en til f.eks 7k, men det er så hype rundt visse merker at folk skal ha den til 15k uansett. Også kan det være at det ofte er lettere å få tak i f.eks alprazolam i bulk fra ett mindre kjent merke og ett litt mer korrupt og ustrukturert land enn fra ett av de største legemiddel merkene, men en spade er en spade.
Vis hele sitatet...
1mg ja..

Jeg skjønner jo at hypen bidrar til økt pris, men i min tilfelle var det voldsomt. Ble mindre en 20 per pille?! Er på den nå og funken er konge