Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 2653
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørsmål til dere som tar MDMA noen ganger i året. Jeg føler kalkulatorene gir altfor svak rus.

Hvor mye MDMA tar dere faktisk og hvilken type rus er dere ute etter med denne mengden?

Hva pleier du å gjøre på MDMA?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
70-100mg, med redigeringer på rundt 50mg.
Funker greit for meg, men så er jeg en tynn spinkel jævel på 185 og 60kg da
Drop på 150mg + redose på 100mg nasalt er min foretrukket dose. Selv om jeg enkelte ganger dessverre har tatt større doser, da spesielt med alkohol innabords.

Er 175 og veier ca. 55kg.
Dropper rundt 150mg, redoserer to ganger til 100mg nasalt. Da er jeg hjemme med få gode venner, og gjør mye rare ting sammen. Gøyeste måte å gjøre det på syntes jeg. Røyker på comedown, da blir alt helt sykt.
Sist endret av dreamcave; 5. august 2019 kl. 21:45.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mann , 180 og ca 85 kg. Har brukt MDMA under 10 ganger. Venter alltid ca 3 mnd mellom hver gang.
Foretrekker en første dosering på a 130 mg, og en redosering på ca 70 mg etter 90 min.
Og kjederøyking av weed på "nedturen".
Så vidt jeg har forstått er det også viktig at eventuelle benzodiasepiner er helt ute av systemet for maks virkning, men det har jeg ingen personlig erfaring med.
Syns også at alkohol kan gjøre rusen mindre intens.
Tok CBD en gang før en tur, og då slet jeg med å komme skikkelig opp. Kan ha vært CBD, eller kansje bare MDMA'en var dårligere...
Når jeg tar MDMA så er det mest for "terapien " sin del. Har PTSD og føler dette hjelper masse.
Tar MDMA alene, men har alltid en god venninde som samtalepartner.
Ellers liker jeg å spise frukt, drikke jus, massere, bli massert, chill musikk uten vokal, røyke sigg, røyke jointer og kose masse
1 gang hvert tredje fjerde år. 350mg totalt over kvelden med litt amfetamin. Altså extacy.
Mann 170 høy og veier mellom 65-68 kg atm (en stund siden jeg har sjekka) og tar mellom 150-230 og redoser alt fra 100-200. Pleier å ta det med kompiser og prate ut om ting og tang mens vi hører på musikk men har tatt det på raves et par ganger i det siste og det har så definitivt gitt mersmak. Kjederøyker på comedown da røykings føles ut som et varmt teppe på hele tilværelsen der og da. Kommer litt Ann på hvor ofte jeg får tak i det men jeg lar det stort sett gå en stund mellom MA-trips, siste var i slutten av Mai.
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Mann 170 høy og veier mellom 65-68 kg atm (en stund siden jeg har sjekka) og tar mellom 150-230 og redoser alt fra 100-200. Pleier å ta det med kompiser og prate ut om ting og tang mens vi hører på musikk men har tatt det på raves et par ganger i det siste og det har så definitivt gitt mersmak. Kjederøyker på comedown da røykings føles ut som et varmt teppe på hele tilværelsen der og da. Kommer litt Ann på hvor ofte jeg får tak i det men jeg lar det stort sett gå en stund mellom MA-trips, siste var i slutten av Mai.
Vis hele sitatet...
Veldig bra at du tar store pauser mellom hver gang og respekterer stoffet!
100-150mg, redoserer samme dose en og en halv time seinere også tar jeg en tredje dose Etter 3-4timer fra første droppet. Prøver å ikke ta mer enn 0.5g i løpet av kvelden, men feil har blitt gjort tidligere hehe. (Mann 90kg, men veide rundt 70ish når jeg festa hardt.

Liker å danse til techno og house musikk på klubber, men å være på hjemmefester hvor alle tar molly er også chill.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 5. august 2019 kl. 23:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
100-150mg, redoserer med halvparten etter ett par timer. Holder det til 3-4 ganger i året ved spesielle anledninger sammen med venner.

Hjemmekvelder med musikk og venner er favoritten. Har også tatt alene noe som har vært fine kvelder bare i egne tanker.
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Veldig bra at du tar store pauser mellom hver gang og respekterer stoffet!
Vis hele sitatet...


Skulle bare mangle!
For mange gjør det jo ikke det da har jeg skjønt, men jeg tenker som så at jeg heller liker å gå all out når jeg først tar det og drøye litt mellom hver gang. I 2018 ble det et par ganger mer enn det jeg føler er innafor og det gikk heldigvis bra, men MDMA er for meg hellig på den måten at jeg har hørt mang en røverhistorie om folk som mister magien etter hvert som følge av hyppig bruk og der vil ikke jeg ende opp. at det tross alt er det psykedeliske stoffet som uten tvil er det farligste mtp dødsrate og bivirkninger osv er også greit å ha i bakhodet.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Mann 180, 75kg ca 250 mg ila en kveld
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mann ca 80kg
Min go-to etter både mindre og høyere doser er 140+70mg på en kveld, med absurde mengder weed på nedturen. Det gir nok rus, samtidig som jeg ikke blir fritert i hodet dagen etter. Husker mer av turen i etterkant også. Drt er fryktelig gøy å ta høyere doser, men føler ikke turen blir såå mye bedre at det veier opp for et frityrkokt sinn.

Foretrukken setting er avsidesliggende sted med masse ledlys og musikk, mye kropp og gode smoothies og frukter. ��
da jeg drev på maks ~200mg i løpet av en kveld, veida da ca 50kg
Kommer helt ann på kvaliteten! Enkelte typer jeg har hatt har det vært veldig lite potente. De har krevd høyere doser enn mye. Tester meg fram, men enkelte vil vel si at noe var idiotisk høye doser. Vanligvis ligger jeg mellom 120-250 mg og deler opp den dosa jeg tar så tar litt i nesa etter 45 min
Anonym bruker
"Lei Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0.1 per time. Maks 0.3 totalt om jeg vil fungere sosialt. MAKS 0.5 totalt på en kveld om jeg vil bli føkka. Elsker sistnevnte best
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
30 år, 70 kg. Tar 150 og senere redrop på 75.

Har tidligere tatt mer og flere redrops, men det fucker meg mentalt i en uke etterpå, så jeg holder meg til kun 1 redrop. Det funker bra for meg. Men som mye annet er det veldig individuelt.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
at det tross alt er det psykedeliske stoffet som uten tvil er det farligste mtp dødsrate
Vis hele sitatet...
[Citation needed]
Er jo folk som har dødd av MDMA, som oftest som følge av uforsvarlig bruk men det har meg bekjent ikke forekommet et dødsfall på f.eks. LSD.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med den variasjonen jeg har opplevd mellom ulike batches er dette egentlig umulig å svare på, jeg gjetter fra 150 mg opp til 7-800 mg ved ekstra tilbakestående anledninger.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
[Citation needed]
Vis hele sitatet...
Mdma er fysiologisk mye giftigere enn psykedelika, og klassifiseres som et empatogen. Det har mer til felles med amfetamin og 2C-B enn sopp, meskalin, DMT eller LSD. Skadepotensialet er mye større, det er mindre intellektuelt stimulerende og gir etter min erfaring begrenset personlig vekst for andre enn de som bruker det terapeutisk. Gøy nok en sjelden gang, men ikke noe jeg gidder å betale for eller ta oftere enn én gang i året.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mdma er fysiologisk mye giftigere enn psykedelika, og klassifiseres som et empatogen. Det har mer til felles med amfetamin og 2C-B enn sopp, meskalin, DMT eller LSD. Skadepotensialet er mye større, det er mindre intellektuelt stimulerende og gir etter min erfaring begrenset personlig vekst for andre enn de som bruker det terapeutisk. Gøy nok en sjelden gang, men ikke noe jeg gidder å betale for eller ta oftere enn én gang i året.
Vis hele sitatet...
Hva som er mest skadelig av de er to forskjellige verdner.

Jeg dør heller av mdma enn å tippe over psykisk av syre!

Elsker syre og mdma, men å sammenligne kun for fysiske effekter er farlig da lsd har store muligheter å vippe folk av pinnen psykisk.

At lsd har det minste skadepotensiale betyr ikke at det er harmløst for å si det sånn.
Sitat av 420master Vis innlegg
Hva som er mest skadelig av de er to forskjellige verdner.

Jeg dør heller av mdma enn å tippe over psykisk av syre!

Elsker syre og mdma, men å sammenligne kun for fysiske effekter er farlig da lsd har store muligheter å vippe folk av pinnen psykisk.

At lsd har det minste skadepotensiale betyr ikke at det er harmløst for å si det sånn.
Vis hele sitatet...


Det er det heller ingen som sier, men MDMA er mer giftig og potensielt dødelig hvis du er uforsiktig. Men helt enig, vil mye heller dø av MDMA enn å tippe over på syre utifra hva jeg foretrekker personlig.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har noen referanser eller tall på dødsfall grunnet mdma-forgiftning? (Mdma, ikke pmma etc.)
dessverre, men jeg kan google litt og se hva jeg finner?

Ville bare legge til noe jeg glemte å nevne i stad som gikk på MA'ens intellektuelt stimulerende effekt. Kan jo også, i likhet med vedkommende som skrev det kun ta egen erfaring i betraktning her, men for meg har MDMA gjort langt mere for meg enn hva LSD noen gang kunne drømme om. Litt off topic men av alle psykedelika jeg har prøvd kommer syre på en definitivt sisteplass når det kommer til alt fra personlig utvikling til terapeutisk effekt osv. Nå har også det sine fordeler men jeg personlig blir ofte sittende igjen med følelsen av ikke å ha fått utrettet noe annet enn å ha fått renska ut en og annen indre demon. Jeg føler de andre psykedelikaene (MA inkludert) kunne ha gjort det og mere til i tillegg til at jeg sitter igjen med en bedre følelse etterpå. Candyflip derimot, er en annen historie!

Igjen, different strokes for different folks som de sier. Sorry for litt off topic!
Sist endret av equimanthorn; 6. august 2019 kl. 17:36.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt å ligget på 125mg uten noe redosering som har funket helt ypperlig. Men nå de siste gangene så har det gått i betydelig større doser fra ca 500-600mg på en kveld
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ca 200mg, og deretter en redosering på ca 100mg. Voksen mann, 95kg.
Kan bli 05-1g. Starter med 02, og tar litt å litt utover kvelden.
Pekepinne på 300mg totalt, med 3 måneders mellomrom. Alt over er uansvarlig og umodent.

Tar man mye vil jeg si det du er blind på rus problemet ditt
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går for det meste i en type knips for meg, usikker på mengde, blå supermann eller noe. Tar 2 med en gang, og deretter redosering med halv nasalt og en oralt. Siste redosering er halv nasalt.

Tar gjerne mer med en gang og dropper redosering alt etter hvordan formen er. Enten helt smashed eller bare fin flyt hele kvelden.

Om noen vet mengde på disse blå, så si ifra.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går for det meste i en type knips for meg, usikker på mengde, blå supermann eller noe. Tar 2 med en gang, og deretter redosering med halv nasalt og en oralt. Siste redosering er halv nasalt.

Tar gjerne mer med en gang og dropper redosering alt etter hvordan formen er. Enten helt smashed eller bare fin flyt hele kvelden.

Om noen vet mengde på disse blå, så si ifra.
Vis hele sitatet...
dett er hvorfor 99% av "xtc" dødsfall skjer.
hvit hva du putter i deg mann.
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg dør heller av mdma enn å tippe over psykisk av syre!

Elsker syre og mdma, men å sammenligne kun for fysiske effekter er farlig da lsd har store muligheter å vippe folk av pinnen psykisk.
Vis hele sitatet...

Er veldig enig faktisk. Er selv erfaren bruker av LSD, har brukt det over 50-60 ganger de 4 siste årene. Men jeg har nå sluttet med det etter at jeg opplevde akutt psykose de to siste gangene jeg brukte det for 2 måneder siden. Og det er definitivt noe av det VERSTE jeg har opplevd. Og bare for å gjøre det klart, det var ikke noen bad trip jeg opplevde. For meg så er det ikke noe bad trips.. vel dvs. jeg greier alltid å styre dem i en positiv retning, bad trips har jo, når det kommer til det, noe konstruktivt med seg, det er jo egentlig bare veldig konfronterende tanker som du kan lære noe av i bunn og grunn! Det å oppleve psykose på LSD er noe HELT annet.. ikke konstruktivt for deg på noen som helst måte, det er rett og slett som å være i helvette.

Jeg var ikke sikker på hva det var som skjedde eller gikk av med meg menst det faktisk skjedde, men det krevde enorm viljestyrke å ikke fullstendig miste fatningen helt til det gikk over etter 3-4 timer, det føltes som jeg hang etter virkeligheten i en veldig tynn tråd og hvis denne tråden slet så ville jeg mistet meg selv helt.. etter å ha tenkt litt over det i ettertid og googla litt så var jeg sikker på at det var en psykose jeg opplevde, men det er ærlig talt litt vanskelig å beskrive opplevelsen.. men det var definitivt ikke som en vanlig lsd trip på noen som helst måte!
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Er veldig enig faktisk. Er selv erfaren bruker av LSD, har brukt det over 50-60 ganger de 4 siste årene. Men jeg har nå sluttet med det etter at jeg opplevde akutt psykose de to siste gangene jeg brukte det for 2 måneder siden. Og det er definitivt noe av det VERSTE jeg har opplevd. Og bare for å gjøre det klart, det var ikke noen bad trip jeg opplevde. For meg så er det ikke noe bad trips.. vel dvs. jeg greier alltid å styre dem i en positiv retning, bad trips har jo, når det kommer til det, noe konstruktivt med seg, det er jo egentlig bare veldig konfronterende tanker som du kan lære noe av i bunn og grunn! Det å oppleve psykose på LSD er noe HELT annet.. ikke konstruktivt for deg på noen som helst måte, det er rett og slett som å være i helvette.

Jeg var ikke sikker på hva det var som skjedde eller gikk av med meg menst det faktisk skjedde, men det krevde enorm viljestyrke å ikke fullstendig miste fatningen helt til det gikk over etter 3-4 timer, det føltes som jeg hang etter virkeligheten i en veldig tynn tråd og hvis denne tråden slet så ville jeg mistet meg selv helt.. etter å ha tenkt litt over det i ettertid og googla litt så var jeg sikker på at det var en psykose jeg opplevde, men det er ærlig talt litt vanskelig å beskrive opplevelsen.. men det var definitivt ikke som en vanlig lsd trip på noen som helst måte!
Vis hele sitatet...

Kan du si litt om hvor stor dose du tok disse to gangene? Føler du nå at du misbrukte stoffet eller at du ikke burde brukt LSD i det hele tatt?
Anonym bruker
"Vettskremt Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
100mg første drop, ser ann formen, kanskje 50mg til. er sensitiv for rus som går på serotonin og dopamin.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
dett er hvorfor 99% av "xtc" dødsfall skjer.
hvit hva du putter i deg mann.
Vis hele sitatet...
Litt suicidale tendenser så ligger nok noe der. Skal ta deg på ordet og gå for pulver neste gang. ✌️
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt suicidale tendenser så ligger nok noe der. Skal ta deg på ordet og gå for pulver neste gang. ✌️
Vis hele sitatet...
*krystaller
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
*krystaller
Vis hele sitatet...
Stemmer. Fikk ikke redigert siden det er anonympost, eller bare jeg som ikke fant knappen.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått "mdma" i pulverform før, men det er mye mulig at det ikke var mdma, men noe annet. Funken var langt fra det jeg har fått av vanlige krystaller. Styr unna om det ser ut som pulver var poenget mitt