Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1730
Hei, jeg sitter på meth nå og føler meg ganske bra, er på dag 2 våken og gidder ikke dra det lenger enn det og regner med at jeg sovner iløpet av natten/morgen. Så har det seg sånn at jeg har litt av vært å velge i for å lette nedturen mest mulig. Én og en kvart 2mg rohypnol(2.5mg altså), to stk pinex 500 (2x30mg kodein), masser av øl og i tilleg til 5-6 "Nozinan" som er en sovemedisis/antipsykotisk. Har ingen tidligere erfaring med nozinan.

Så jeg lurer altså på hvilke av disse, evt hvilken kombinasjon, som vil gi smudest søvn? Uten å drepe meg så klart hehe
Ta nozinanen du, da sovner du enten du vil eller ei, så kan du spare resten til en annen anledning.
▼ ... over et år senere ... ▼
Gidder ikke lage ny tråd men lurte på om noen har et svar på noe lignende igjen, tatt 3 gram pepper på 14 timer (ren amf ikke meth) og vil gjerne sove innen 11-12 idag å stå opp imorra kl 6 imorra, bør jeg ta enten xanax, eller kvetapin, eller nozinan (har alle tilgjengelig) for å våkne lettest imorgen? Eller bare røyke masse og ikke ta piller? føler jeg kan bli liggende våke enstund da men. Noen som har kunnskap å dele?
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt kvetapin og røyk vil nok gjøre susen, funker alltid for meg. Spar xanaxen til mer engstelige tider.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
quetiapin er best om du sover ut rusen, tar fort 12 timer for meg. Ville ha prøvd med røykings først så evt en 25mg med quetiapin
Som de andre sier så er kvetapin best synes jeg, det slår deg ut og man får sove ordentlig og lenge uten noen knock off effekt. Og man ender ikke opp med å stuke rundt i 4 timer og glemme det. Så kan du heller spare de andre til en annen gang.
Quentapin/Seroquel fungerer ganske så bra!

Ser noen i tråden anbefaler å røyke - Det anbefales ikke, da paranoia og forvirring kan forekomme.
GHB/GBL - garantert god søvn. Bare sørg for at det er rein vare og at du ikke har fått i deg noe større mengder alkohol siste 6-12 timer.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Herregud. Alle her er enige i at antipsyk er det beste, med mindre mann har problemer med hjertet. Du ville fått best og fornuftig søvn av en halv nozinan, og en 1/2 Rohypnol om du absolutt trenger for å sove. Rohypnol er hvertfall ett benzodiazepin laget for søvn. Glem smertestillende.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beklager. Besvarte feil poste her. Quetiapin for sure!!