Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3287
Hei,
Fikk lyst til å skrive om mitt første møte med MDMA som skjedde en god stund siden. Husker dessverre ikke time for time, men skal prøve å gjengi så nøyaktig som jeg klarer.

Før droppet: Det var egentlig ganske tilfeldig at vi rullet denne kvelden. Det var en fredag, og jeg, kompis1 og kompis2 satt hos kompis1 og slappet av. Jeg hadde lenge (type 1 år) hatt MDMA av god kvalitet liggende hjemme, men ettersom jeg brukte SSRI fikk jeg aldri sjansen til å prøve. Denne kvelden var det rundt 3 måneder siden jeg kuttet ut SSRI, jeg vet ikke hvorfor jeg tok med meg MDMAen når jeg gikk ut den dagen, men jeg er utrolig glad for at jeg gjordet det.

Vi veide opp etter kroppsvekt og lagde klar en kapsel til hver. Mens vi ventet på at kompis3 skulle bli ferdig på jobb gikk vi ut noen ærend. Gikk en tur innom en felles bekjent som hadde forsj med noen venner. Satt å snakket litt med han, og full og gavmild som han var ga han oss tillatelse til å låne huset hans mens de var borte (Fest eller byen, husker ikke hvor de skulle). Dette var jo helt supert, vi fikk et svært og flott hus for oss selv med lyd, bilde og hele pakka. Vi tok turen ut for å møte kompis3 og droppet så fort vi møtte han. Vi hadde nå altså ca. en time på å gå innom butikken og komme oss tilbake til huset vi skulle være i.

Etter droppet: På butikken ble det en del fnising og loking frem og tilbake. Det var nok rett og slett at vi gledet oss veldig mye. God stemning og følte meg egentlig bare veldig bra.
Etter litt om og men kom vi omsider frem til huset. Jeg tipper klokken var rundt 21:00 nå, og det var ca. 1 time siden vi droppet. Vi gikk inn dørå og ble møtt med masse folk. Ouch. Forsjet var ikke gått enda, og det var ingen andre enn hosten som visste hvorfor vi var der. Det ble en klein halvtime-time med "Hvem er de egentlig?", "Hvorfor er de her?", "Hvorfor drikker de ikke?", osv. Jeg gikk litt rundt, frem og tilbake, inn og ut av verandaen og bare følte effektene komme snikende på. Husker første gangen jeg virkelig kjente det var da jeg og kompis1 satt ute på verandaen i de mykeste hagemøblene jeg noen gang har sunket inn i. Vi bare satt å smilte til hverandre og nikket på hodet. Uten å si noe bare satt vi der, og jeg husker jeg lyttet til vinden og fuglene og alle lydene jeg kunne høre.
Nå gikk endelig de andre, og vi kunne slappe av i fred. Jeg gikk rundt og tok meg selv på ansiktet hele tiden. Alt føltes bare helt riktig og perfekt, og det var ikke en eneste bekymring i hodet. Det føltes som det levde nøyaktig opp til forventningene sine. Det var ikke mindre enn jeg forventet men heller ikke overhvelmende, rett og slett perfekt. Vi snakket og snakket, ga stadig klemmer og "tok på hverandre" aka "Yoo dude, kjenn så rart ansiktet mitt føles ut".
Vi satt nede i kjelleren hvor det også sto en svær dobbeltseng som kompis2 gikk å la seg ned i. Dette føltes dritdigg sa han, så vi måtte komme bort og kjenne. Joda, det var dritdigg. Kompis2 tok av seg tskjorta for han var varm, og det måtte vi også prøve for det var enda mer dritdigg. Åjoda, dritdigg var det. 4 gutter ligger i bar overkropp i samme seng, og det var bare fantastisk. Det var ingenting rart med det, der føltes bare helt naturlig å ligge der. Kompis2 gikk opp for å finne seg noe å drikke, og jeg følte nesten jeg duppet av der jeg lå. Plutselig våknet jeg til av at kompis2 kom brasende inn i rommet og sa "Kle på dere". Jeg hørte at det gikk folk i gangen ved siden av, og det gikk opp for meg at huseier med venner kom hjem for å ha narch. Så gikk det opp for meg at det kanskje ville se litt rart ut om de så at vi alle lå i sengen hans i bar overkropp. Plutselig ble det et spetakkel der alle skulle finne tskjortene sine og komme til seg selv på bare et par sekund. Jeg måtte flire over hele situasjonen, syntes det hele var så komisk.

Nedtur Her ble det en litt brå avslutning for meg. Når de andre kom hjem følte jeg ikke jeg kunne være meg selv og utnytte trippen helt, og når jeg kjente etter var jeg ganske sliten så jeg "bestemte meg for" at det var på tide å komme ned. Vi ble sittende en stund før vi begynte å gå ned mot sentrum før noe nattmat, før vi fikk noen til å kjøre oss hjem. Gåturen var ganske herlig. Det var mørkt, kjølig og fredelig ute. Da jeg omsider kom hjem la jeg meg til å sove med en gang, og jeg husket at jeg bokstavelig talt sovnet med et smil om munnen.

Aftermath: Dette er det som er mest interessant med kvelden synes jeg. De jeg var med er gode kompiser. 2 hadde jeg kjent i 2 år og han siste i noen måneder. Vi var gode venner før kvelden, men føler det ble noe helt spesielt etterpå. Det var som om jeg relaterte til de på en helt annen måte, og virkelig innså at denne gjengen her, dette er noen av de beste folkene jeg har i livet mitt og jeg setter virkelig pris på dem. Jeg føler virkelig at jeg kunne være meg selv rundt dem og være åpen om alt jeg skulle ønske, og det er jeg veldig takknemlig for.
Da jeg våknet neste dag følte jeg meg helt fantastisk. Opplagt, munter og glad. Det samme dagen etter, og dagen etter der igjen. Jeg sitter her nå en del måneder senere og føler meg fremdeles bra etter den kvelden.

Jeg ser virkelig frem til neste gang dette skal gjøres. Jeg tror at, for meg, så gjør et par kvelder i året med MDMA mye mer for seg enn det daglig bruk av antidepressiva gjør, imo.

Håper ikke det ble for langt og rotete og at det var noen som fikk lyst til å lese gjennom. Håper alle får en ellers super uke videre!
Sist endret av Stekesmør; 17. oktober 2017 kl. 03:43.
da må du teste ghb også. vet ikke hvor smart det er å kombinere detta, men det tru jeg hadde vært fett....

overaska meg hvor kult jeg synes det var, men erfarte det er lett og drikke for mye. "korke over" men man henter seg fort inn igjen om man ikke er for full fra før....
Artig story!
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Så gikk det opp for meg at det kanskje ville se litt rart ut om de så at vi alle lå i sengen hans i bar overkropp.
Vis hele sitatet...
Hehehehe
Ville kanskje det!