Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 11027
Så da bærer det snart til Amsterdam for gutta (og én jente), og man kan ikke nekte for å dra innom Red Light District på slik en tur. Dette må vi bare gjøre! Og vi gutta er litt keen på å prøve litt av hvert der, naturligvis. Vi er alle 20-22 år.

Men, nå har jeg sittet og googlet ræven av meg i en time og finner dårlig med informasjon og erfaringer ifra tidligere reisende til dette sexparadiset det blir beskrevet som, så jeg lurer på om noen av dere som sitter her med erfaring om emne kan besvare noen enkle spørsmål:

- Hvordan er Red Light District jentene?
- Hva ligger gjennomsnittsprisen på en blowjob, og hva ligger gjennomsnittsprisen på et ligg?
- Hva bør man passe seg for/være obs på?
- Hadde du/dere det fett?

Håper på gode og positive svar!
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
- De fleste er unge og pene faktisk
- Du bør beregne minimum €50.- for en helt plain runde. Legg på 30-50 for hver lille ekstra ting du måtte komme på
- Ikke kyss. Ikke kjærtegn dem med mindre du betaler for det. Bruk gummi.. Selv om hun lar deg betale for å slippe.
- Hold på hatten sier jeg bare ^^
Sitat av Anjohan Vis innlegg
- Hva bør man passe seg for/være obs på?
Vis hele sitatet...
Vær obs på ultrapotent cannabis
Man skal ikke kimse av hvor kraftig shit de har der nede. Jeg annser meg selv som meget erfaren, og fikk meg en kraftig overraskelse selv om jeg hadde røyket daglig i 1 år hjemme i Norge

For nybegynnere vil nok dette lett bli for mye, så vær forsiktig om dere skal teste det Velg isåfall typer med indica også, og ikke bare 100% sativa.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Vær obs på ultrapotent cannabis
Man skal ikke kimse av hvor kraftig shit de har der nede. Jeg annser meg selv som meget erfaren, og fikk meg en kraftig overraskelse selv om jeg hadde røyket daglig i 1 år hjemme i Norge

For nybegynnere vil nok dette lett bli for mye, så vær forsiktig om dere skal teste det Velg isåfall typer med indica også, og ikke bare 100% sativa.
Vis hele sitatet...
Så røyk sakte og kontrollert med andre ord? Jeg har bare røykt en gang i ny og ne (som vil si en gang hver tredje måned den siste tiden), så kanskje jeg skal roe'an med cannabisen første dagen.

Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
- De fleste er unge og pene faktisk
- Ikke kyss. Ikke kjærtegn dem med mindre du betaler for det. Bruk gummi..
Vis hele sitatet...
Kanskje et dumt spørsmål, men får du kondom når du kommer inn dit, eller må man bringe det med seg selv?
Sist endret av Anjohan; 28. oktober 2014 kl. 16:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, jeg ville tatt det rolig i starten. Du kan uansett bare spørre de som jobber på coffeeshop'en om hva som kan passe deg best ut ifra bruken din.
Et tips, bli enig om hva du betaler for før du gjør det! Ikke gå inn i rommet før det.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Ja. De står for gummien
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Et tips, bli enig om hva du betaler for før du gjør det! Ikke gå inn i rommet før det.
Vis hele sitatet...
Dette er noe veldig mange glemmer før de går inn. Jentene som står der er sleipe og hvis de kan komme unna med å gjøre minst mulig, så gjør de selvsagt det. Jeg har blitt lurt noen ganger på den, med at de sier du må betale 50 euro til hvis man vil ha en annen posisjon e.l. De fleste jentene er jævlig greie når alt kommer til alt da. Et annet tips som er greit å vite er at hvis man gir 10 - 20 euro ekstra helt fra begynnelsen av så får du ofte mye bedre service. Bare gi det og si at det er tips liksom, så blir de alltid så glad og gir deg litt bedre service.

ny runde med damer kommer mellom kl 19 og 21, så det er da det er best å gå. Du har ikke lyst til å være nr 200 de har sex med den dagen, så å komme rett etter skiftbytte er alltid smart.

Og til slutt, pass på tingene du har i lommene! Det er jævlig mange lommetyver i de traktene. Og aldri kjøp noe narko av de som står der. Det er helt vilt mange som spør om du vil kjøpe noe når du går forbi, og du blir garantert lurt hver gang.

Jeg har vært i Amster et par ganger ><

Edit: Husk å alltid vær hyggelig. Jeg skjønner feminister når de snakker om objektifisering av kvinner i red light district, for det er lett å se på jentene der som dukker man velger ut å kjøper. Jeg har sett alt for mange menn (spesielt turister) som behandler jentene der som om sexdukker. De er mennesker, så vær hyggelig! Ekstremt viktig, og faktisk lett å glemme. Og blå lys er trannies, hvis det er interessant ><
Sist endret av Boo-Boo; 28. oktober 2014 kl. 17:01.
Er det ikke sosialt selvmord å kjøpe horer når man har med en jente? Så sier hun til alle venninnene sine at dere er en gjeng horebukker med midd på tissen og så blir det håpløst på hjemmebane?

Litt usikker på hva de har å by damer på der, kanskje dere kan finne et sted der hun kan bli pult av hunder? Tror det er lov i Nederland.
Sitat av lyspære Vis innlegg
kanskje dere kan finne et sted der hun kan bli pult av hunder?
Vis hele sitatet...
Jeg er rimelig sikker på at hun kan fikse seg et ligg hun også, om det skulle være interesse for det. De skal ut på eventyr. Det er fint mulig at jenter også er eventyrlystne.
Sitat av lyspære Vis innlegg
Er det ikke sosialt selvmord å kjøpe horer når man har med en jente? Så sier hun til alle venninnene sine at dere er en gjeng horebukker med midd på tissen og så blir det håpløst på hjemmebane?

Litt usikker på hva de har å by damer på der, kanskje dere kan finne et sted der hun kan bli pult av hunder? Tror det er lov i Nederland.
Vis hele sitatet...
Noen jenter er faktisk ikke så skada. Spesielt "stoner" jenter. Mhh.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Og aldri kjøp noe narko av de som står der. Det er helt vilt mange som spør om du vil kjøpe noe når du går forbi, og du blir garantert lurt hver gang.><
Vis hele sitatet...

Dette er jeg ikke enig i, man bør være forsiktig, det kan jeg si meg enig i, men har fått knall heroin, kokain, ketamin og MDMA på gata der, man må bare komme litt i kontakt med dealere, spørre om å få smake på produktet de selger, er langt fra alle gate dealere som er hustlere.
Men noe røykings ville jeg aldri kjøpt på gat der unsett, måtte det en gang jeg var ute og leita etter coffeeshopsa var stengt, det jeg fikk var det samme som skikkelig dritt bønner i Norge.

Horene veit je lite om da jeg ikke har testet dette.

Sitat av lyspære Vis innlegg
Er det ikke sosialt selvmord å kjøpe horer når man har med en jente? Så sier hun til alle venninnene sine at dere er en gjeng horebukker med midd på tissen og så blir det håpløst på hjemmebane?

Litt usikker på hva de har å by damer på der, kanskje dere kan finne et sted der hun kan bli pult av hunder? Tror det er lov i Nederland.
Vis hele sitatet...
Spørs jo hva slags damer man er der med, besteveninna mi var innstilt på å kjøpe hore til meg, men det endte opp med å feste opp alle spenna i steden, noe som ikke gjorde noe forskjell for meg
Sist endret av KjellFresh; 28. oktober 2014 kl. 23:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
har selv vært i amsterdam noen ganger å selvfølgelig trasket igjennom redlight opptil flere ganger.. jentene der er top notch aldri prøvd selv da jeg har vært i forhold. husk at rommene med blå lys er shemales haha. mye snusk rundt red light å så greit å være sammen med noen ihvertfall på kveldstid. har opplevd å blitt tilbydt heroin av dealere klokken ni om morgenen haha
Finne en hund som jenta som skal bli med på turen kan bli pult av? Ta å skjerp deg a. Skjønner at det er en spøk men det er sånne kommentarer som implementerer samfunnet og lar folk tror det er OK å snakke så nedverdigende og respektløst om jentekjønnet. Som flexx sier så er "stoner" jenter uansett ganske chille, klart at hverken hun eller noen av vennindene hennes på hjemmebane vil pule noen horebukker med flatlus, men sålenge hun er kompis og ingen har noe greie med henne så går det helt bra og tipper hun ikke bryr seg om hva gutta gjør på private rom! Kanskje hun finner et kult strippeshow å se på, eller en fet smoking/tripping cafe å slå ihjel tid på.

Og forresten hør på hva Boo-Boo sier, vær hyggelig i forhandlingene med damene og vis respekt under og etter akten.
https://www.youtube.com/watch?v=TdUXfB5d5PE 1:40 klipp fra Red Light District - se til slutten.

Enjoy!
Sist endret av vacant; 29. oktober 2014 kl. 00:11.
Prisen på blowjob og ligg var det samme når jeg var der for noen år siden. 50 euro. Jeg skulle inn for en blowjob, men tok seff et ligg isteden siden det kostet det samme. Føler meg litt slaskete for å ha gjort det egentlig, men er en ålreit ting å sjekka av på lista under "To do's" i løpet av livet.

Ekstremt vakre kvinner by the way. Utrolig hyggelig hun jeg havnet hos. Vi pratet litt etterpå og jeg spurte om hva hun synes om jobben osv.

Vi som var der ble også tilbudt drugs (en bærepose full av piller i alle farger) ca 5 minutter etter vi gikk ut av leiligheten. Ingen av oss drev dog med sånt så vi testet ingenting.

Tips; Unngå tortur museum og de greine der. Ekstremt jalla greier. Utrolig lite museum og vil følte oss bare lurt.

Vi var også på Sensation White og fikk erfare hvor utrolig hyggelige nederlendere er. Selv på fylla. Det er værre med turistene.

God tur.
Sist endret av Source; 29. oktober 2014 kl. 00:15.
Som Dinosauren sier, bli enig om hva som skal betales og hva som skal gjøres før du går inn. De vil prøve å lure deg og dra mer spenn ut av lommeboka de. Vanskelig å si nei til fortsettelsen om du har fått litt av det gode, og har du ikke avtalt på forhånd blir det fort 50 euro til. Det er hva jeg har hørt da, aldri vært borti sånt selv..