Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2705
Jeg lurer på om dere freaks har filmtips om forviklingskomedier som: The Hot Chick, The Animal, Just Visiting, Freaky Friday.

Når jeg mener forviklingskomedie så mener jeg slike komedier der karakterene i filmen må "inn i en annen rolle" F.eks Freaky Friday: Der moren kommer inn i datteren kropp og datteren inn i morens kropp og videre de forviklinger som måtte oppstå...

Håper jeg forklarte dette godt nok.

Mvh
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sjekk ut Den spanske flue, norsk forviklingskomedie som er spilt inn på ABC-teatret i 1990. Ser den minst en gang i året, elsker humoren.
Trådstarter
Sitat av Cappy Vis innlegg
Sjekk ut Den spanske flue, norsk forviklingskomedie som er spilt inn på ABC-teatret i 1990. Ser den minst en gang i året, elsker humoren.
Vis hele sitatet...

Takk for svar, den skal jeg sjekke ut. :-)
Utro med Nissen syns jeg var moro. Svensk film fra 1999.

http://www.filmweb.no/migration_catalog/article646445.ece/representations/eh/Tomten%20%C3%A4r%20far%20till%20alla%20barnen
Sitat av mondeodude Vis innlegg
Just Visiting
Vis hele sitatet...
Anbefaler på det sterkeste originalen The Visitors (1993)

Et par andre forviklingskomedier:
Big (1988)
Teen Wolf (1985)
Trading Places (1983)
Just one of the Guys (1985)
Weekend at Bernie's (1989)
Analyze This (1999)
Doctor Detroit (1983)
Relativt "ny" komedie og ikke nevnt så langt The Change-Up(2011).