Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 973
I det siste har jeg hatt lagg på spill og strømme tjenester går kjempe treigt. Klarer ikke laste 1080p. Dette har alltid gått før.

http://gyazo.com/686247ee2c9500afe900ba7f1edc7553

Dette er mitt resultat fra telenor sin test. Jeg har ikke dårlig MS noen steder. Noen som har noen anelse om hva dette kan være eller hvordan jeg kan finne ut av det? For det er helt ubrukelig ha en 50/10 linje som oppfører seg som 1/1
Sist endret av iMAGINE123; 15. november 2013 kl. 20:31.
skjer avogtil med meg, prøv å restarte rutern, hvis ikke det funker er det bare å vente
Har og prøvd å restarte routeren, dette har nå vart hele uken
sett dette i flere media. er vist fler med Canal Digital som sliter, har selv CD, men har 70/10. her laster alt som før. youtube funker også fin-fint
Kan det være routeren som lager problemer?

routeren er en RT-AC66U Asus
Dette er en "long shot", men bor du i Oslo? Har hatt problemer med disconnects og tregt nett denne uka jeg og. Dette skyldes visst en sentral som er overbelastet, og de ansvarlige har holdt på med å utbedre feilen den siste uka.
Min YouTube har hatt store problemer med å laste de siste dagene. Alt annet funker fint. Kan hende det er noe problemer med siden?
Tok kontakt med canal digital og så skulle de gjennomføre en test på anlegget mitt. Under testen disconnecta modemet mitt. Når jeg fikk internett tilbake var alt fint, hehe.
Som mange andre har jeg hatt det samme problemet med at Youtube har gått ufattelig tregt de to siste ukene.
Både PCen og en splitter ny Mac, så det burde altså ikke være PCen det står på.
De to siste dagene har jeg måtte vente i flere minutter for at en video i 320p skal spilles av i tre sekunder for å så stoppe igjen.

Lagde en tråd om problemet forrige uke.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=260860
CD har gått ut og bekrefta at det er et problem for noen