Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 4698
Sitter på flyet og letter straks.
Første stopp er jomtien utenfor pattaya.

Er det non Freaks i nærheten? Eller skal til Thailand neste 3 ukene?

Skål :-)
Jeg bor i Thailand (Bangkok)

Pass på, jomtien er en skummel plass på kvelden
Jeg skal ned dit i starten av Mai
Kutulu's Avatar
Trådstarter
Kult, skal opp til nong khai senere idag. Også kambodsja å se angor wat om en uke.
Hadde vært fett om vi freaks kunne treffes i Bangkok i mai en gang.

Sist jeg bodde der var på soi 8, sukomvhit hotel.

Tror jeg blir boende der når jeg skal dit om et par uker.

Skål :-)
Skal nedover på 17 mai! Skal bli deilig å komme tilbake
Jeg drar 17 juli.
Sitat av Litago1 Vis innlegg
Jeg bor i Thailand (Bangkok)

Pass på, jomtien er en skummel plass på kvelden
Vis hele sitatet...
Kan du begrunne litt om hvorfor Jomtien er en skummel plass om kvelden? (Sånn i forhold til andre steder).
Er det tyverier? Ran? Voldtekter? Drap? Slossing?
Sitat av Obster Vis innlegg
Kan du begrunne litt om hvorfor Jomtien er en skummel plass om kvelden? (Sånn i forhold til andre steder).
Er det tyverier? Ran? Voldtekter? Drap? Slossing?
Vis hele sitatet...
All of the above

Personilig med egne øyne har jeg kun sett ran, tyverier å slossing men har hørt om masse masse rart fra kompisser som faktisk bor der.

Husk at polisen er korrupt å følger etter de som har penger. Hold deg unna vannscooter leie, da kan du risikere å måtte punge ut med penger for ny vannscooter for de sier du har ødelagt den. Det er generelt en skitten plass hvor scum of the earth lever (horer, gangstere, perverse folk, rapists, drug addicts, korrupte cops, lokal mafia osv)

DU har vell hørt the saying good guys go to heaven and bad guys go to Pattaya

http://farm1.static.flickr.com/104/306772226_8a387bc497.jpg
Sist endret av Litago1; 16. april 2013 kl. 19:44.
Skal du til Angor Wat, Siem Reap så kan jeg anbefale Babels Guesthouse på det varmeste.
Er norske folk som driver det.
Ikke reis tilbake til Thailand/Bankok, dra heller til Sianukewille og Otres Beach i Cambodia.
Der er Freak himmelen, trygt og vakkert og mye mye billigere en Thailand.

Kjempe enkelt å reise dit, går busser i hytt og pine og relativt korte avstander.
Skal dit i oktober.

God tur
Kutulu's Avatar
Trådstarter
Tnx for tips mr smoch.

er det hu dama som har vært på tv2``eventyrlige nordmenn`` som driver Babels?

Akkurat nå er jeg stuck oppi isaan land, litt hypp på å ta bussen opp til vang vien i laos mens kjerringa er ferdig med fam besøk.
Var der ifjor og det tok bare helt av.

Åssen kommuniserte du i Siem Reap? kommuniserte du bra med engelsk/micro thai?

Hvis jeg har forstått det rett er det 10 timers buss fra bangkok til Cambodia.

Tar fly fra Udon Thani jeg da, ikke så langt unna her jeg er.

Så bilder av Otres Beach og det så bare nydelig ut.

Sitat av Litago1 Vis innlegg
Jeg bor i Thailand (Bangkok)

Pass på, jomtien er en skummel plass på kvelden
Vis hele sitatet...
Ja, hadde en ekkel episode.

Kom non thai ungdommer bort til meg og var veldig hypp på at jeg skulle fyre en joint med dem rett utfor en 7/11.
I tillegg ville de vite hvor jeg bodde ,etasje osv.
Dem var 4 stykker og ble på en måte truende.

Heldigvis kom dama mi som er thai ut fra 7/11 sjappa og da backa de ganske fort tilbake og ønsket meg alt godt.

Ganske sikker på at hvis jeg hadde fyra eller kjøpt av dem+ vært så dum og tatt imot den jointn hadde det blitt big trubble.
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Tnx for tips mr smoch.
Kom non thai ungdommer bort til meg og var veldig hypp på at jeg skulle fyre en joint med dem rett utfor en 7/11.
Vis hele sitatet...
Det ville ikke jeg turt, kunne fyrt opp en joint utenfor 7/11 i Norge, men gjor du det i thaliland kan du fa fet fengselstraff.

Weed in Thailand ... Straight possession is a maximum of five years inside and/or a fine of up to 100,000 baht (Section 76). kilde: http://www.cannabis.info/UK/library/...aw-and-reality

Videre kan du prove a be til jesus hvis du blir tatt

The general rule of thumb out here is that if you do get busted then you should keep your cool and pay off the cops as early as possible because the more cops who know about it then the bigger the ‘fine' that you have to pay. Don't let them bully you though, make them respect you - stand strong, don't panic, apologise profusely and admit your stupidity. Wai them high (put your hands in a prayer position, hold them to your forehead and look at the ground) and offer them a few thousand baht if you've only been caught with a few joints. Be warned though, if they don't like you they'll screw you hard.
Sist endret av lynzh; 18. april 2013 kl. 18:12.
Kutulu's Avatar
Trådstarter
Ja, har vært en mnd tidligere i asia og hørt mye skrekk historier.

De ungdommene prøver sikkert det trikset hele tida, den jointen kom liksom opp fra intet og var helt strøkent rulla og rett i fleisen min.

Vet folk har kommet billig unna av snuten men vet også at når en purk tar deg så ser gjerne pirken fra andre siden av gata deg også.

Da blir det plutselig dobbelt opp også baller det på seg.

Hørte fra en alska backpacker om en kar som måtte ut med 100 000 baht. altså 20 tusen kroner for no dop greier i fjor.

Så logisk sunn fornuft/mage følelse og safe safe safe.

Har et år bak murene i norge, ekke no keen på å sitte her, vi har vel alle sett på NGC banged up abroad
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Litago1 Vis innlegg
All of the above

Personilig med egne øyne har jeg kun sett ran, tyverier å slossing men har hørt om masse masse rart fra kompisser som faktisk bor der.

Husk at polisen er korrupt å følger etter de som har penger. Hold deg unna vannscooter leie, da kan du risikere å måtte punge ut med penger for ny vannscooter for de sier du har ødelagt den. Det er generelt en skitten plass hvor scum of the earth lever (horer, gangstere, perverse folk, rapists, drug addicts, korrupte cops, lokal mafia osv)

DU har vell hørt the saying good guys go to heaven and bad guys go to Pattaya

http://farm1.static.flickr.com/104/306772226_8a387bc497.jpg
Vis hele sitatet...
Hah, den skjorta har jeg..
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hah, den skjorta har jeg..
Vis hele sitatet...
Sikkert 70 000 andre nordmenn også
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Tnx for tips mr smoch.

er det hu dama som har vært på tv2``eventyrlige nordmenn`` som driver Babels?

Akkurat nå er jeg stuck oppi isaan land, litt hypp på å ta bussen opp til vang vien i laos mens kjerringa er ferdig med fam besøk.
Var der ifjor og det tok bare helt av.

Åssen kommuniserte du i Siem Reap? kommuniserte du bra med engelsk/micro thai?

Hvis jeg har forstått det rett er det 10 timers buss fra bangkok til Cambodia.

Tar fly fra Udon Thani jeg da, ikke så langt unna her jeg er.

Så bilder av Otres Beach og det så bare nydelig ut.


Ja, hadde en ekkel episode.

Kom non thai ungdommer bort til meg og var veldig hypp på at jeg skulle fyre en joint med dem rett utfor en 7/11.
I tillegg ville de vite hvor jeg bodde ,etasje osv.
Dem var 4 stykker og ble på en måte truende.

Heldigvis kom dama mi som er thai ut fra 7/11 sjappa og da backa de ganske fort tilbake og ønsket meg alt godt.

Ganske sikker på at hvis jeg hadde fyra eller kjøpt av dem+ vært så dum og tatt imot den jointn hadde det blitt big trubble.
Vis hele sitatet...
Pass på hvis du tar bussen tilbake til Thailand at du får kun 2 ukers visum, ikke en mnd slik du får hvis du flyr.
Er en del utenfor Khon Kaen(Isan) hos kona sin familie, langt vekke derifra?
Kutulu's Avatar
Trådstarter
Er i phon charoen, et par tre timers kjøring vest fra nong khai.

Er jo i nong khai provinsen
www.couchsurfing.org er flott om du vil treffe folk, selv om du foretrekker å bo på hotell
Kutulu's Avatar
Trådstarter
http://bildr.no/thumb/1440981.jpeg

33mil gibbe :-)

Sitat av nikita Vis innlegg
www.couchsurfing.org er flott om du vil treffe folk, selv om du foretrekker å bo på hotell
Vis hele sitatet...

Ja har sett på det hadde jeg vært alene (som neste tur blir) skal jeg absolutt surfe litt :-)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen av dere som har bestilt flyreise til Bangkok via Norwegian? Hvordan var flyturen, service, alt som hører med??
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av futile Vis innlegg
Noen av dere som har bestilt flyreise til Bangkok via Norwegian? Hvordan var flyturen, service, alt som hører med??
Vis hele sitatet...
Ettersom første fly på den ruta tar av 1. juni tviler eg på at nokon har erfaring med den enda.
▼ ... flere år senere ... ▼
Utrulig artig å lese sine egne tråder 7år senere. Så ung og full all livslyst haha. God helg nå ruller promillen innpå!
Er du enda sammen med dama da?
Joda er det. Bare å glede seg til man er 50 tenker jeg, da skal jeg på soi 6 i Pattaya å rulle ut juksahjulet mohaha. Gikk forbi i sommer og den nightwish klubben var spesielt vanskelig å ta øya vekk fra. Men vi gikk bare fort gjennom for å komme til andre siden da. 5åring på skuldrene oppfatta gaten merkelig fordi det var såmye jenter der.

Men Pattaya er et eldorado for unger. Pakka av theme parks. Rene og pene var dem også. Sykkt dyrt men til gjengjeld var det høy kvalitet på ansatte og utstyr.
Sist endret av Kutulu; 5. januar 2020 kl. 06:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vær forsiktig i Soi 6, spesielt Soi 6/1. Det er mange aggresive ladyboys der. Kilde: Egenerfaring.