Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3518
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Spiste 2mg Rivo og 10mg Valium igårkveld type blå, intet mer (som en husker). Nul alkohol ble inntatt.
Nå idag mangler jeg 4stk 2mg Rivotril og 2 brett 7.5mg Imovane (20stk).


Kan virkelig 2mg Rivotril og 10mg Valium gjøre meg så på trynet? Herregud dette er jo katastrofe. Kan jeg virkelig ha spist 5stk 2mg Rivotril 10mg Blåvalium og 20 stk 7.5mg Imovane uten å huske det????

_TRODDE virkelig ikke at en rivvo og en blå skulle få meg til å gjøre dette.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
La meg 0330 og sto opp 1030., og jeg husker jo egentlig så og si alt!
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du husker tydeligvis ikke alt siden 4 rivo og 2 brett(!!) Imovane er forduftet. Sånn er rivotril. Tar du en tar du en til så glemmer du at du tok en til og vil ha mer virkning og tar enda en, så knekker man de bretta man har ass. Be aware ��
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt typisk rivo.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg syns også det høres rart ut. Og rart du ikke sov lengre. 20 stk imovane, wow. :”D
Gjør rivo folk så glemske? Har tatt det før men aldri opplevd no sånt
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Toleranse?
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg syns også det høres rart ut.
Gjør rivo folk så glemske?
Vis hele sitatet...
Ja. Ikke rart. Helt typisk rivotril. Noen blacker av valium og
Ah, blackout på benzo - meget vanlig på rus-doser, og er ikke helt usannsynlig på terapeutiske doser heller for noen.

Rivotril = Rivotroll.

(Fordi man ofte blir et troll på for mye rivo, ravende, bråkende, og fullstendig ubrukelig)

Lærte du noe av denne episoden da ? =)
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jamen. Av EN rivotril???
Kan du ha mistet det eller glemt det et annet sted?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jamen. Av EN rivotril???
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
5stk 2mg Rivotril 10mg Blåvalium og 20 stk 7.5mg Imovane
Vis hele sitatet...
Det er noe jeg ikke helt skjønner her
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det er noe jeg ikke helt skjønner her
Vis hele sitatet...
Første sitering gjelder hva han husker å ha inntatt, mens sitering nr 2 er hva han mangler. I det minste hva han tror han mangler.

Hadde du besøk av noen som også hadde inntatt Rivo? Første gangen min på det faenskapet våknet jeg opp dagen etterpå og 3k i cash var borte fra lommeboka. Hadde noen korte glimt i hukommelsen av en kjøretur og var derfor lenge overbevist om at jeg hadde stuka de vekk på noe av egen "fri vilje". Fant ut et års tid senere at en bekjent som også var stuka samme kveld hadde tatt dem.

Benzo gjør selv presten til en ufyselig benzo, uten at man av den grunn burde anta at alt man mangler er nasket av stuka folk som var tilstede da det ble borte. Benzo har også egenskapen til å få deg til å ta mer og mer som man glemmer helt. Syntes uansett det er rart at du kun husker å ha tatt kun ÉN 2mg Rivo. Skal da nevnes at jeg mangler erfaring med blåvalium og derfor ikke vet hvordan effekten av det inntaket påvirker.
Sist endret av subscribe; 18. februar 2020 kl. 22:27.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja, du kan bli helt på trynet av den slags piller. Jeg har gjort dette flere ganger. En av gangene hadde jeg 150 stk Imovane (Zopiclone) 7,5mg. Dagen etter våknet jeg opp på sofaen med tomme pillebrett strødd overalt rundt omkring meg, hadde spist alle 150. Husker at jeg tok 10 stykker i en sleng, deretter så jeg litt på TV og Youtube. Med andre ord så hadde jeg spist 140 Imovane uten å huske det. Dette er flere år siden, og jeg lurer fortsatt på hva jeg egentlig gjorde den dagen...
Sist endret av Lommeløkt; 2. mars 2020 kl. 20:38.
Kan du ha gjemt det en sikkelig lur plass?
hahaha huff er ikke greit å le men kjenner meg så igjen :P Tar et par så våkner du etter en eller to dager med stor mangel
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Coffern Vis innlegg
hahaha huff er ikke greit å le men kjenner meg så igjen :P Tar et par så våkner du etter en eller to dager med stor mangel
Vis hele sitatet...
Haha, fucking hell.. ja. Gjorde det i helgen. Hadde vært interessant å blitt filmet. Lurer fryktelig på hva jeg gjorde hele tiden.

Må ha stuka noe sinnsykt. Finner sånne hvite sigarettfilter over hele leiligheten. Da mener jeg overalt. Til å med i vaskemaskinen. Hvorfor i helvete har jeg sittet å tatt ut alle disse filtrene og spredt de over alt. Jeeez. Det var min benzokarriere. Huff, det er så sprøtt at det blir komisk..
helt typisk rivotril.

du har kanskje gjemt vekk resten en lur plass