Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3083
Jeg er ikke så stor på pluss, for å si det right up front.

Jeg skaffet meg nylig en brunfarget speed(?) som er i våte klumper - som personen jeg skaffet det av bare sa at var Meta, han hadde selv testet tidligere og sa at kvaliteten var grei, at han hadde både droppet det og snortet det når det hadde tørket - Han sa at jeg skulle la det tørke før jeg eventuelt snorter det. Jeg tok nettopp en smaktest, og det smaker som Amfetamin. Men, det han fikk vite av den han fikk det fra var bare at det var noe som heter "meta"? Vil det si, Methamphetamine, den stereotypiske - "Meth: Not even once" eller hva i det huleste er det? Den speeden jeg har hatt erfaring med har vært hvit, pulverisert og ja smakt kjemikalisk som bare det - noe dette også gjorde når jeg tok pittelitt på tunga. Hadde tenkt til å ta det IV, men kjente jeg ble litt skeptisk når kompisen min selv ikke kan gi meg mer informasjon enn at nei, dette er meta. Noen som har vært borti noe slikt før her inne som kan eh, forklare meg litt? Ut av den dårlige beskrivelsen jeg ga, wæ.
Metamfetamin er kjent under gatenavn som meth, crystal, glass og meta.
Vis hele sitatet...
xx
Clean x pepprer
KongPepper's Avatar
20 1
Høres ut som "Paste". Viktig å tørke den først, misker risikoen for å dra i seg noe unødvendig dritt avfall.
Meta som i hva som er hipt nå for tiden ? (som for så vidt betyr "most effetive tactic available" i gamingverdnen.).
Jeg har hørt også meta som meth fra en av mine tidligere selgere. Nå har jeg ikke prøvd dette selv, men vil ikke alle de som IKKE er nybegynnere kjenne forskjell på smak, effekt, virkninger og bivirkninger?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Tror jeg var borti det en gang. Det ble varmt og samlet seg til en klissen brun-oransje klump i posen, nesten som brunost. Kan det være knuste krystaller? Det varte vanvittig lenge, var mer manisk enn vanlig pepper og ga meg mer paranoia på nedtur. Var umulig å snorte så jeg tror jeg bare spiste en klump.
Det "Not even once" greiene er noe Nancy Reagan ish bullshit. For meg ble det only once, fikk totalt avsmak. Alle jeg kjenner som "starta" med pepper gikk lei i løpet av knapt et år eller to. Gikk i sporadisk bruk, 3-4 dager på og 3-4 dager av. Noen er klart mer disponible for å bli avhengige av stimulanter, og jeg savner det turbokjøret noen ganger. Helt til jeg husker nedturene. Bruker det kanskje en gang annenhvert år når jeg vil jobbe med noe intenst i et døgn, men da går det stort sett i ymse adhd medisin.
Sist endret av Bothrops; 1. mars 2019 kl. 02:12.
\_(ツ)_/¯
Trådstarter
13 1
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Tror jeg var borti det en gang. Det ble varmt og samlet seg til en klissen brun-oransje klump i posen, nesten som brunost. Kan det være knuste krystaller? Det varte vanvittig lenge, var mer manisk enn vanlig pepper og ga meg mer paranoia på nedtur. Var umulig å snorte så jeg tror jeg bare spiste en klump.
Det "Not even once" greiene er noe Nancy Reagan ish bullshit. For meg ble det only once, fikk totalt avsmak. Alle jeg kjenner som "starta" med pepper gikk lei i løpet av knapt et år eller to. Gikk i sporadisk bruk, 3-4 dager på og 3-4 dager av. Noen er klart mer disponible for å bli avhengige av stimulanter, og jeg savner det turbokjøret noen ganger. Helt til jeg husker nedturene. Bruker det kanskje en gang annenhvert år når jeg vil jobbe med noe intenst i et døgn, men da går det stort sett i ymse adhd medisin.
Vis hele sitatet...
Jaa, det høres ganske riktig ut beskrivelsesmessig. Fyren jeg fikk det av sa han hadde prøvd det, og at han endte opp med å sitte våken i 6 dager(?) så jeg lar dette ligge som en nød proviant, holdt jeg på å si - det at jeg i det hele tatt skaffet det ble jo i nød. Jeg er avhengig av minus, ikke pluss - for å si det slik. Så jeg ble litt ??? når jeg brått ble servet ja, nærmest krystallisert brunost.

Sitat av KongPepper Vis innlegg
Høres ut som "Paste". Viktig å tørke den først, misker risikoen for å dra i seg noe unødvendig dritt avfall.
Vis hele sitatet...
Interessant. Dumt spørsmål, men er det noen spesiell måte å gjøre det på? Skal nok søke meg rundt på forumet, som jeg gjorde først angående det her. Men ble igjen, ganske wtf når det brått var brunt og kliss.
Sist endret av Exulansis; 2. mars 2019 kl. 15:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke all speed metamfetamin?
Det er jo enklest å lage.
\_(ツ)_/¯
Trådstarter
13 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er ikke all speed metamfetamin?
Det er jo enklest å lage.
Vis hele sitatet...
Vil anta det? Har enda ikke prøvd det, men nå begynner minus abstinensene å rive kroppen min i fillebiter så jeg tror kanskje jeg nesten må cave in og ta en dose.
Sitat av Exulansis Vis innlegg
Jaa, det høres ganske riktig ut beskrivelsesmessig. Fyren jeg fikk det av sa han hadde prøvd det, og at han endte opp med å sitte våken i 6 dager(?) så jeg lar dette ligge som en nød proviant, holdt jeg på å si - det at jeg i det hele tatt skaffet det ble jo i nød. Jeg er avhengig av minus, ikke pluss - for å si det slik. Så jeg ble litt ??? når jeg brått ble servet ja, nærmest krystallisert brunost.



Interessant. Dumt spørsmål, men er det noen spesiell måte å gjøre det på? Skal nok søke meg rundt på forumet, som jeg gjorde først angående det her. Men ble igjen, ganske wtf når det brått var brunt og kliss.
Vis hele sitatet...
Bare ha posen liggende åpen så vil det tørke av seg selv etter litt tid, du vil se tørkinga gradvis.
Lukt, farge og konsistens har ingenting å si. Bare tull å følge beskrivelse på slike faktorer.

Kjøp deg heller Simons reagent test fra bunkpolice, den kan skille mellom amfetamin og metamfetamin. Ruseffekten er forøvrig identisk, men metaamfetamin blir omdannet til amfetamin i kroppen og varer derfor lenger. Er litt mer potent også.

Ice, crystal er krystallisert metaamfetamin (Slik som MDMA-Krystaller), er gjennomsiktige og med en svært høy renhetsgrad i forhold til amfetamin/metaamfetamin.
Metamfetamin i pulverform er enda hvitere enn vanlig amfetaminpulver. Hva enn som gir brunfargen på stoffet ditt så er det ikke amf eller meta.
Sitat av Speilvendtned Vis innlegg
Metamfetamin i pulverform er enda hvitere enn vanlig amfetaminpulver. Hva enn som gir brunfargen på stoffet ditt så er det ikke amf eller meta.
Vis hele sitatet...
Feil.
Både metamfetamin OG amfetamin er i utgangspunktet (Produsert klinisk) ett hvitt og luktfritt pulver.