Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6048
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det det samme som valium?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja bortimot.
Samme virkestoffet som valium ja. (Diazepam) Har disse selv, har bare aldri fått prøvd dem. Men har hørt mye bra om dem! Tror det er Serbisk selskap.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke noe å utsette på de. Samme virkestoff og samme virkning som 2x5mg Stesolid ut i fra min erfaring.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spist ett par 100, funker fjell :-)
Synes disse benzo trådene som stadig dukker opp for tiden fra anonyme brukere begynner å bli litt i overkant.

"Har spist åtte rivotril, er det mye?", "Hva er bikkjebein?", "Er diazepam det samme som valium?", "Hvor mange rivotril og alkohol kan jeg ta?".

Kan dere ikke bare google? Det tar dere noen få sekunder å finne ut svaret dere leter etter?
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Pentiax Vis innlegg
Synes disse benzo trådene som stadig dukker opp for tiden fra anonyme brukere begynner å bli litt i overkant.

"Har spist åtte rivotril, er det mye?", "Hva er bikkjebein?", "Er diazepam det samme som valium?", "Hvor mange rivotril og alkohol kan jeg ta?".

Kan dere ikke bare google? Det tar dere noen få sekunder å finne ut svaret dere leter etter?
Vis hele sitatet...
For å vær ærlig, jeg vet at galenika Bensedin inneholder 10 mg diazepam. Jeg var bare ut etter svar fra noen som bruker de som syns du funker som dem skal og det fikk jeg svar på, omtrent like kjapt som et Google søk. Vi er alle her anonyme, med mindre du kjenner noen fra nff personlig. Forskjellen at mine poster ikke kan søkes opp mot en bruker. Både lesere og nye innlegg har gått mye ned over tid på nff. Jeg syns terskelen for å spørre om ting bør være lav. om du velger å legge det ut som anonym spiller ingen rolle.
Hei,
Terskelen for å bruke søkefunksjonen vår først burde være enda lavere.