Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 738
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okei så dem som tar urinprøver sjekker ikke ph elle kreatin. Deg betyr jeg kanskje kan tilsette noe som klorin elle salt i urinprøver for og få ein falsk negativ. Jeg har ingen anelse om dem to funker. Lagde ein lik tråd tilbake men trur ikke dere forsto heilt spørsmåle mitt. Hva kan jeg ta i koppen for at den viser negativ. Ikke urin fra andre eller syntetisk!
Jeg tenker på og pisse i koppen også tilsette noe som vil gjøre den negativ. Eller eventuelt motsatt. Husk og nevn om dette er bare noe dere har hørt eller om det er noe dere eller vennen deres har erfaring med
har hørt om at man kan ta bleach i det men dette var på bluelight. Og jeg vet ikke helt hva bleach er i norge
Sist endret av Paracet500mg; 22. august 2018 kl. 22:53. Grunn: Skrev feil
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forresten glømte og skrive dette men det er hjemmeprøver... billige urinprøver fra apoteket
Det finnes ikke noe "magisk" bli ren kur.
Du kan ødelegge prøven, men det blir bare til at du må ta en ny og får mer misstanke.

Bleach = blekemiddel.
Vi forstod den forrige posten din, men svaret du er ute etter finnes ikke, kompis. Hvis det ikke er forskjell på ugyldig og negativ på prøvene du tar kan du sikkert putte maling, asfalt og hva enn du måtte ønske i pisset. Det er jo isåfall ikke forskjell på ugyldig og negativ. Kan prøven derimot dektere forskjellen mellom ugyldig og negativ vil den i all hovedsak slå ut på nettopp dét - ugyldig.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det må no vere noe man kan ta oppi som gjør den negativ og ikke ugyldig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det må no vere noe man kan ta oppi som gjør den negativ og ikke ugyldig
Vis hele sitatet...
Nei, det er det faktisk ikke. Som nevnt over, du kan ødelegge den å få en ugyldig prøve. Men det funker ikke slik at du kan røyke bønne dagen før og putte oppi litt zalo/klorin/potetmel - hva enn du vil av kjerringrådene å få den til å bli negativ.
Sist endret av Marriese; 23. august 2018 kl. 01:29. Grunn: Skriveleif