Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1468
Har nettopp vært på mitt første outdoor trance party og hatt mitt livs beste tid.
Trippa på MDMA og LSD i helga, men kom nettopp hjemme og føler nedturen.. Bare å være hjemme alene nå er liksom ekstra ensomt og kjett.

Noen erfarene folk der ute med gode tips til hvordan å håndtere psykedelika nedturen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ta til tankene at jeg prøver ikke å høres ut som en drittsekk her.

Mann deg opp.
Om du ikke takler denne veien tilbake til normalen så burde du kanskje revurdere å bruke slike stoffer. Alt som går opp kommer ned.
Personlig liker jeg naturdokumentarer i dempet lys og noe god te.
binge watch noen serier og få i deg nok mat. Sov og prøv å ikke grav deg ned i de negative følelsene. Det kommer tilbake, og du kan ikke forventa at det skal være like kult hjemme som på trippy trance party. De som fløy med wingsuit i helga har det kjipt på mandag, i forhold.
Kanskje planlegg bedre neste gang hvis det går, evt passe på at du spiser og sover nok så du får minst mulig nedtur. Holder du på dag etter dag med kraftige doser så får du en nedtur, det ække til å unngå. Jo høyere og lengre du flyr, desto hardere blir landinga
Sist endret av Bothrops; 9. september 2015 kl. 21:08.
Hahaha. Det er akkurat det. Det at du har hatt en opplevelse som er på grensen til det guddommelige , ja det har tusenvis av andre vært før deg. Du har ikke opplevd noe annerledes ei heller noe nytt i nyhetsbildet, DU har bare vært tura. Riktig, hverdagen er ikke lik, det er derfor bedre og ture på fredag
Extinct
dinosauren's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ta til tankene at jeg prøver ikke å høres ut som en drittsekk her.

Mann deg opp.
Om du ikke takler denne veien tilbake til normalen så burde du kanskje revurdere å bruke slike stoffer. Alt som går opp kommer ned.
Personlig liker jeg naturdokumentarer i dempet lys og noe god te.
Vis hele sitatet...
Jeg måtte smile litt når jeg leste det og du har ganske så rett. Samtidig så høres te utrolig godt ut nå!

Sitat av Bothrops Vis innlegg
binge watch noen serier og få i deg nok mat. Sov og prøv å ikke grav deg ned i de negative følelsene. Det kommer tilbake, og du kan ikke forventa at det skal være like kult hjemme som på trippy trance party. De som fløy med wingsuit i helga har det kjipt på mandag, i forhold.
Kanskje planlegg bedre neste gang hvis det går, evt passe på at du spiser og sover nok så du får minst mulig nedtur. Holder du på dag etter dag med kraftige doser så får du en nedtur, det ække til å unngå. Jo høyere og lengre du flyr, desto hardere blir landinga
Vis hele sitatet...
Jaa, litt bing watching nå er absolutt høyt oppe på lista. Får bare prøve å ikke grave meg for langt ned.

Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Hahaha. Det er akkurat det. Det at du har hatt en opplevelse som er på grensen til det guddommelige , ja det har tusenvis av andre vært før deg. Du har ikke opplevd noe annerledes ei heller noe nytt i nyhetsbildet, DU har bare vært tura. Riktig, hverdagen er ikke lik, det er derfor bedre og ture på fredag
Vis hele sitatet...
Får bare håpe det guddommelige roer seg litt ned og lar ting falle på plass straks. Føler meg bedre allerede, så får vi se hva morgendagen bringer.

Takker for alle svar.
Man vet ikke hva nedtur er før man har hatt en heidundrades pepper-nedtur, selv om nedturen på mdma kan være nokså masete.
Blir bare sliten jeg, pleier og se på dokumentarer, lese om alt mulig av ting på nettet jeg vanligvis ikke leser.

Nedtur er egentlig ikke så ille, spørs helt på hvordan man ser på det