Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1089
Har problemer med å legge til musikk og få opprettet self radio på gta 5, når jeg går inn på mappen C Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto V så finnes det ikke noe mappe kalt /User Music. Den måtte jeg selv lage, uten at det hjalp da.

Det som er problemet virker det som er at jeg har litt annet setup på mappene og filene i Rockstar Games directory'en. Der de andre har C Documents\Rockstar Games\GTA V med bare mappene: Profiles og User music inni, har jeg mappene: X64, Updates, Readme og launcherfilene til gta 5 og en haug med .rpf og .dll filer, uten både Profiles og User Music mappene. (mye mapper :P)

Jeg har forresten flyttet alt av filer fra F disken til C, pga C er en SSD og F en vanlig SATA.
Nå har ikke jeg det installert via steam, men jeg skjønner ikke hvordan det skal være en forskjell med steam og direkte fra rockstargames.

Ble veldig rotete tråd, men er det noen andre som har det samme problemet eller vet noe om hvordan jeg legger til musikk spillet?
Sist endret av Kejerith; 6. mai 2015 kl. 19:01.
Problemet ditt er at du driver å roter i program files mens mappen du letter etter ligger i dokumenter.

Du skriver det jo selv : Documents\Rockstar Games\GTA V

Sjekket nettopp og User Music ligger der den.
Sist endret av eclipze; 6. mai 2015 kl. 19:21.
Trådstarter
Går det ann :P

Takk for svar, iq på 10 her i gårn.