Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1341
Hei, jeg begynte på VGS i høst og søkte om, og fikk stipend, men jeg har ikke enda lagt inn bankkontoen min på "lånekassen" fordi jeg har ikke en bankkonto enda siden det har vert så masse piss med tillatelser ifra begge foreldrene som er skilte og di har forskjellige banker, bor halve landet ifra hverande etc.. så det har egentlig ikke ordnet seg skikkelig enda, men jeg skal inn i banken snart igjen og prøve å opprette en bankkonto på nytt.

Vil jeg få alle pengene som jeg egentlig skulle fått siden august til nå visst jeg legger inn kontopplysningene mine når jeg får bankkonto inne på "Lånekassen"?
Eller får jeg bare penger ifra den måneden og så videre? for jeg har ikke fått utstyrstipend på 2000, og ska ha 10,000 for di månedene jeg ikke har fått til sammen.
Du får alt fra du begynte. Det gjorde jeg.
dalken's Avatar
Trådstarter
Takk, for det hadde vert litt teit visst di buffa meg for 12k
Det gikk rundt 2 mnd før jeg fikk stipend, pga lærlingkontrakter osv som måtte godkjennes.
Fikk utbetalt 2 md med stipend iløpet av et par dager når alt var i orden =)