Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1196
Anonym bruker
"Pensjonert Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har et par kompiser som har bil lappen og samtidig røyker bønne nesten hver kvele. Den ene har med seg trankapsler som han kan tygge på og få utover tunga for å ikke slå ut og han andre har liggendes en flaske med vann blanda med eplesidereddik for å gjøre prøven negativ.

Syns selv dette hørtes rart ut. Har noen peiling på om dette faktisk funker, og eventuelt hvilke rusmidler det gjelder? Jeg kjører aldri påvirka, men det hender jo at jeg tar en nattings og noen øl i helgene
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hydrogenperoksid er det eneste som jeg vet funker
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hydrogenperoksid er det eneste som jeg vet funker
Vis hele sitatet...
hvor sterk må den være?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Lurt på om et munnvann med lavere mengde sprit pluss grønnsåpe hadde eliminert fett lignende stoffer fra munn og svelg i en kort periode
Anonym bruker
"Pensjonert Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva er Hydrogenperoksid? Skal det drikkes/gurgles, eller hvordan får man det til å ha ønsket effekt? Er eddik nytteløst for formålet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er Hydrogenperoksid? Skal det drikkes/gurgles, eller hvordan får man det til å ha ønsket effekt? Er eddik nytteløst for formålet?
Vis hele sitatet...
For spytteprøver ja, for pisseprøver KANSKJE
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hydrogenpreoxide 3% fårs kjøpt på apoteket
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hydrogenperoksid er det eneste som jeg vet funker
Vis hele sitatet...
Kan du utdype det? Hvorfor fungerer det og hvordan er du så sikker på at det fungerer?