Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 901
You are pointless :)
Lurte på om dere kunne si hva som manglet og kunne forbedret i denne mashupen/mix (call it whateva you want)

Dette er ikke en av dem beste versjonene jeg har men tokk ikke opp dem andre....

Enjoy ! http://soundcloud.com/anonymlol/club-mix-awzm-shit-2 ja, begynner litt brått men det er pga kom plutseligt på at jeg måtte recorde :P

http://soundcloud.com/anonymlol/club-mix-awzm-shit Den aller første men crossfederen fucka seg opp ofte -,-
Sist endret av TwixMonster; 5. april 2012 kl. 03:28.
Jeg syns dette var, slik som de fleste andre mashups, lite bra. Mye mas og mange rotete partier som ender i en 10-15 sekunders lomme der disse sangene matcher og alle går bananas og henda i været! men da har jeg allerede lidd meg gjennom 1 minutt med rot.

Jeg likte det ikke.
You are pointless :)
Trådstarter
Takker for svar ! ja, vett det er rotete osv men still in working progress elns :P Nettopp begynt med miksing så håper på og bli bedre
Liker låt valgene dine :P Fet mixing i tillegg... hva bruker du av software/hardware? og èn ting til: Hva heter sangene du brukte :3 ? de var fete
Vel, det er greit nok i seg selv, men du må være litt mer forsiktig på gain'en tror jeg, veldig overeksponert lyd til tider
You are pointless :)
Trådstarter
låtene er : C-Bool - MBrotherTrebles(TaTaTa

Dj next - Hit Summer 2010 (Dj FastBass Remix)


Takker ! Bruker numark mixtrack og virtual dj pro thats it
man bruker jo ikke et dj-set til å mixe mashups.. ?

Til sangen.. Jeg hadde skrudd ned tempo, også hadde jeg kult an noe kraftig med ferdiginnstilte VDJ effekter..

I det hele tatt, ikke så mye å skryte over, i min mening, altså.. Last ned Ableton eller fl og prøv å faktisk lage noe, istedenfor dette.
You are pointless :)
Trådstarter
Har Fl Studio 8 xxl producer edition men trenger et heftig Fl kurs før eg kan gjøre noe bra der

Edit - Har tilgang til Ableton 8
Sist endret av TwixMonster; 6. april 2012 kl. 20:58.