Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1070
Fant igjen et bilde jeg tok i sommer som jeg synes var litt kult. Hva synes folk?

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs279.snc6/180744_10150135210340575_573530574_8631058_1494409_n.jpg
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Litt for lang stang men ellers bra bilde! kansje kutte det nederst litt over den røde streken på stanga?
Bra bilde! Likte spesielt skyene, doom-day-aktig, syns ikke stangen er for lang
Kjempekult! Elsker teksturen på vannet. Hvordan er det behandlet?
Sitat av Kamma Vis innlegg
Fant igjen et bilde jeg tok i sommer som jeg synes var litt kult. Hva synes folk?

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs279.snc6/180744_10150135210340575_573530574_8631058_1494409_n.jpg
Vis hele sitatet...
Er det bildet der tatt i Sverige?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Litt for overdreven HDR for min smak. Posisjonen til stanga virker litt unaturlig, da det hele ellers ser ut som en fremstilling av hva fiskeren ser.
Fint bilde, men de grønne trerne blir litt vell grønt og lyst i mine øyne om man tar resten av bildet i betraktning.
Fin komposisjon, fint eksponert både i sol, skygge, vann og himmel. Ville først og fremst kutta i bunnen, slik at horisonten ligger nærmere det gyldne snitt enn midt i bildet, og retta det opp (heller till høyre).
Takker for tilbakemeldinger, folkens!

Sitat av echuz Vis innlegg
Litt for lang stang men ellers bra bilde! kansje kutte det nederst litt over den røde streken på stanga?
Vis hele sitatet...
Personlig syntes jeg ikke det ble like bra når jeg kuttet lenger opp.

Sitat av Krokodille Vis innlegg
Kjempekult! Elsker teksturen på vannet. Hvordan er det behandlet?
Vis hele sitatet...
Eneste jeg har gjort, er å justere eksponering og farger.

Sitat av Jonta Vis innlegg
Litt for overdreven HDR for min smak. Posisjonen til stanga virker litt unaturlig, da det hele ellers ser ut som en fremstilling av hva fiskeren ser.
Vis hele sitatet...
Tror jeg skjønner hva du mener. Men at jeg får med denne bøyen på stanga er en vesentlig del av bildet. Er kanskje andre måter å gjøre det på.


Sitat av Prinz_Valium Vis innlegg
Er det bildet der tatt i Sverige?
Vis hele sitatet...
Nope, dette er tatt i Osensjøen mellom Rena og Trysil.
Sist endret av nj6RVVcU$gEV$; 3. februar 2011 kl. 02:15.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Jonta Vis innlegg
Posisjonen til stanga virker litt unaturlig, da det hele ellers ser ut som en fremstilling av hva fiskeren ser.
Vis hele sitatet...
Sitat av Kamma Vis innlegg
Men at jeg får med denne bøyen på stanga er en vesentlig del av bildet.
Vis hele sitatet...
Putt den lengre til høyre i bildet du (:
Liker det! Kul dybde i bildet