Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1739
Står nå i kø hos ngt. Det er jo morsomt. har rykket fram 2 nr. nå på 10 min. Hvor lenge har DU stått i kø?
45-60 minutter. Gjør meg ingenting for jeg ringer aldri
Bare i begynnelsen. Fin musikk ja?! (NOT)
Har nå stått i kø i over en halv time noen ganger og faktisk 30 sekunder noen ganger etter de oppdaterte telefonsystemet dems.

NGT er vel ikke akkuratt kjent for å ha rask kundeservice men de har nå gode linjer. Vil du ha rask kundeservice og dårligere linje, velger du telenor
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
rask og rask, jeg har nå sittet titalls minutter i telefonkø der også
Avhenger av når du ringer, men det lengste jeg har stått i kø er 20 minutter.
en kamerat satt i godt over en halvtime før han la på.
Jeg har hørt fra NGT og erfart selv at det lønner seg å ringe midt på dagen.
Selv har jeg sittet i 45 min i kø.

Duffy^: Telenor har ikke noe særlig raskere eller bedre kundeservise enn NGT, hvertfall etter min erfaring. der har jeg sittet i i kø opp til 2 timer hos Telenor. (ja det går når man har høytaler på telefonen, og har mye man kan gjøre i mellomtiden på jobb) Og hjelpen jeg fikk, var sinnsykt dårlig. Dette var vel 1/5-1 år siden, kanskje det er bedre nå.
Sist endret av Cazl; 25. februar 2004 kl. 16:39.
Cazl: da veit du trolig mer enn meg, er noen år siden jeg ringte telenor sin kundeservice nå så mye er sikkert endret.

Hos NGT får du i allefall belønning for ventingen med gode svar og hjelpsomme kundebehandlere stort sett
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Jeg satt fire timer i kø. That's right, fire timer. Jeg ringte, ble satt på hold, så ble jeg disconnecta etter 20 minutter, så ringte jeg igjen. Etter fire timer ringte jeg NGT i Trondheim og fikk de til å fikse dritten.
En halv time her.
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
litt offtopic, men hvis dere ikke liker musikken så er det bare å si ifra til dem..

jeg ringte netcom en gang og måtte sitte i 10 minutter og høre på ufyselig country musikk, så gjorde det ganske klart for han jeg tilslutt fikk kontakt med at å tvinge kunder til å høre på sånn musikk lenge er et ganske dårlig trekk.

han sa at han skulle fixe det asap
Satt circa 15-20 minutt. Man kan alltids sende en email til dem, de bruke ikke så lang tid for å svare meg.
mongob0ffel: Dette stemmer nok ikke. NetCom hadde før mye bedre musikk, men har nå gått tilbake til "normalmusikken". Dvs klassisk musikk osv. Det er nemlig den typen musikk som er mest avslappende sies det. Ikke ifølge meg selvfølgelig, men sånn er det. Og sjangsen for at de endrer det er 0-1%.
ultiiMa's Avatar
Trådstarter
15 0
Ang. netcom musikken så har vi planner om å skifte ut den snarest. H."Netcom ansatt"
jeg har sittet rundt 20-30 minutter de gangene jeg har måttet ringe NGT, like lenge som da jeg ringte avidi. men seriøst, hvor ofte trenger man å ringe NGT? jeg har ringt tre ganger på to år, og da er det ikke så ille. hadde man gjort det hver eneste dag hadde det vært noe annet.
De har jo som sagt bedret seg enormt i forhold til før, men bruker enda ustoppelig lang tid.
Det er på telefon.

På mail however.. Der tar det flere uker. Mest irriterende jeg har vært med på. Lite lysten å riinge til Bergen/Oslo/wherever, for å bruke penger på å høre på skitt-heismusikk. Derfor mailer jeg. Men, det er jo nesten nytteløst.