Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  501 54503
MINST 12år
tore-'s Avatar
I min tid når jeg gikk på boksing var det noen som fant det for gitt å stjele den ene boksehansken, ikke begge
Har ikke blitt frastjålet noe særlig. Men jeg har stjelt litt forskjellig møkk opp igjennom. F.eks. en D12 CD. et utall handlevogner, søppel- og papirdunker, ei snøskuffe og en legomann.
Sitat av Xandu
Det er jo ganske kjedelig. Er det lov å lage hadlepatroner med sltkuler, og skyte tyver hvis du ser dem, eller er det ulovlig? Ps. er det dødelig? (sånne saltkuler man har i saltbøssa med kvern)

Virker noenganger som om loven er på tyvenes sin side, iallefall med rettigheter og stuff. Skal vel helst legge tyver på en seng av fløyel, og oppvarte dem til politiet kommer....
Vis hele sitatet...

Var det meg du skulle sitere?
Jeg stjal en pisseprøve på sesjon!
Sitat av Zero
Var det meg du skulle sitere?
Vis hele sitatet...

Det var egentlig litt offtopic det jeg skrev..... Men jeg siterte deg ja..
Noen stjal visiret på hjelmen min og bensinlokket mitt
Sitat av commie
F.eks. en D12 CD.
Vis hele sitatet...

Den tar nesten kaken


Av alle ting.....
Har blitt frastjålet en veldig fin hammer..

Ellers har jeg stjålet en veldig stram strikkegenser, masse flagg på 17. mai, pokaler, lyspærer, skilt, en Los Lobos CD, pepperkakedeig, en kalkun...
hmmm... rart åssen man ikke blir busta når man stjeler på fylla

teite ting jeg har stjelt i fylla:
18 DVDer (type action fra åttitallet)
et bord fra uteserveringen på en pub (rundt, 1,5 meter i diameter)
en terassevarmer fra uteserveringen på en annen pub (over 2 meter høy gassvarmer)
en varmeovn
bremseklosser til mercedes (helt nye, de lå bak i en rånebil/pirat-taksi)
en antikk lampe (fra en forlatt salgsbod)
krokkettutstyr
en sombrero og meksikanerbart (fra en meksikanerfest)
tre campingstoler (sorry russ i kongeparken)
et utall øllglass (dere vet åssen det er)
en telyslampe fra et utested
vanvittig mange reklameflagg (som f.eks. "kjøp vg her"-flagg)
alkohol galore (men hvem har ikke gjort det da)
et blomsterbed
nok snop fra en døgnåpen bensinstasjon etter utestedene stengte

var mye det... er litt for morro å stjele ting på fylla

Teite ting folk har stjelt fra meg:
4 sykler (ikke teit btw)
hmm... det var kanskje det
Ting man selv har tatt i fylla:

-Et hagebord m/ølglass
-Flagg (sånne svære)
-Brennevin
-Cognac
-Sykkel
-caps
-Briller

Ting som har blitt frastjålet fra meg

-Ingenting
ting stjålet fra meg:
-1 jakke på et utested(da hadde jeg 2-3 shotteglass i lommen, så det var vell til pass for meg)
-1 krystall glass, type pappa sitt

ting som er lånt til evig tid selv:
-1 vei puppe skilt i utmerket stand, med tilhørende "fartsdumper 50-250m" skilt
-1 stolpe fra 50sone skilt
-utall med øl og shotte glass (stoppet etter at jeg ble lempet ut fra et utested pga det.)
sikkert masse annet også, men stjeler generelt ikke fra personer, bedrifter og staten har mye mer penger, så da gjør det liten skade, og jeg føler det er mer rettferdig
Det sykeste jeg har stjælt var en gang meg og en kompis bøffa 10 kilo reker fra en båt på vei hjem på narspell. Masse folk og stor suksess, men det var en ganske kjip rekeodør i den leiligheten en stund fremover...

En gang var det noen som stjal en supersprengt 18" element som sto utenfor der jeg bor. Håper de brukte jævli mye krefter på å bygge ei kasse til et element som ikke funka!
noen kamerater av meg bøffa en marijuanabusk (temmelig stor plante) en gang. en kar som dyrka et par planter under en presenning i hagen sin, og det viste de om. en dag de var på fylla gikk de forbi hagen der plantene/buskene var og ble hypp på blaze, så de hoppa over gjerdet og bøffa en busk med buds og hele greia. han som eide dem ble sikkert ikke så glad, men han hadde jo 2 stående igjen så jeg syns hvertfall ikke synd på han..

da jeg var liten bøffa jeg warhammer.. var bare å feste snølåsen på jakka og hamstre opp
da jeg var enda mindre bøffa jeg et skilt fra en lyktestolpe hvor det sto "høyspenning livsfare".
har bøffa en harddisk på 20gig med ødelagte pinner "der man plugger i IDE greia" som jeg forstatt ikke har tatt en titt på (hvorfor stjele en 20gig disk som er defekt? ganske dumt egentlig)

av rare ting jeg har blitt frastjålet: EN skistav, inleggssåler i sko
Jeg har; Masse skilt (dumper, bil som sladder, 30 og 40 sone, elg (som forøvrig var umenskelig stort) sinnsykt mange meter med politi sperrebånd, en stor mengde glass, et par utestoler, og en gjennomrusta kulegrill...
Ellers er det ikke mye som stopper meg i å raide ett kjøleskap hvis jeg blir sulten på hjemmefest. En gang kokte vi poteter, stekte pizza, og stekte no koteletter samtidig. Det blei faktiskt ganske godt....
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Minn meg på å ikke invitere noen av dere idioter hjem på fest til meg noengang. Kan ikke utstå folk som bøffer; med mindre det er virkelig idiotiske og litt morsomme ting; som f.eks da håndtaket til toalettet i det gamle kollektivet jeg bodde i, forsvant på en fest. Håndtaket liksom? Irriterende som bare det i flere uker etterpå, men litt morsomt er det jo
Sist endret av nso; 10. april 2019 kl. 00:12.
humm... var på vei hjem fra nach en gang, skikkelig godt i farta fremdeles, i sjutida på morran elns. Dama hadde dratt hjem mye tidligere, jeg så noen fine blomster i en hage jeg gikk forbi, hoppa over gjerdet, og dro med meg en fin liten bukett... *romantic bastard*
Sitat av Stormen
Minn meg på å ikke invitere noen av dere idioter hjem på fest til meg noengang. Kan ikke utstå folk som bøffer; med mindre det er virkelig idiotiske og litt morsomme ting; som f.eks da håndtaket til toalettet i det gamle kollektivet jeg bodde i, forsvant på en fest. Håndtaket liksom? Irriterende som faen i flere uker etterpå, men litt morsomt er det jo
Vis hele sitatet...


Haha, ser det nesten for meg med en slik fest med mange herfra. Alle bare stapper i lommene, og når det ikke finnes mer å "naske", så stjeler de vel fra hverandre...
The Rhymenocerous
polle's Avatar
var en som stjal en frossenpizza fra frysern min engang jeg hadde fest.
Jeg hadde innbrudd i en bil jeg hadde for ca. 4-5 år siden.
Det som ble tatt var:
1 stk. Wundebaum av typen "Smiley" (alder ca. 2 mnd.)
1 stk. 6-pack med Tou øl
1/2 Pizza av typen Peders nr. 24 (Vegetar) (alder ca. 4 dager)
20 samplecd-er. f.eks. Miroslav (15k+3k+4k) osv.
Solbriller av typen "20 kr. på Shell - Trailer/pilot-briller"

Det som ikke ble tatt, men som lå i samme bil var:
Oakley Solbriller (800)
Killerloop Solbriller (1200)
Stereoanlegg - Pioneer
Høyttalere - vanlige stuehøyttalere som lå mellom setene
Wunderbaum av typen "Death/Skull"
Wunderbaum - grønn gran, skåret ut som et "opp-ned-kors"
en av de første leilighetene jeg hadde , var det brekk i , da fikk de med seg:
En fotobag, full av alt utstyret mitt
Benefon Q mobiltelefonbekjent
Dinglevekt (som jeg lånte av en kamerat)

Noe forbannet var jeg da jeg kom hjem fra jobb og fant ytterdøren min...knekt ut av ramma..
Det som var morro, var at degen før hadde jeg fått meg webcam med motiondetect
dermed var det rimelig enkelt å identifisere tyven. Politiet var ikke involvert i saken


Ellers så hadde jeg fetish med å stjele skilt når jeg var yngre, det største var et sperreskilt (omdirigering av trafikk sak.) fra stavanger kommune.
I vinter ble jeg frastjålet venstre blinklysglass (type hvit, populært å ha) fremme på 240'n min, mens den stod parkert uttafor hybeln. Nabo'n hørte noe bråk og fikk skremt han vekk, da hadde han allerede skrudd av den på høyre side også, men han tok faktisk ikke den med seg..

Fikk med biltype og nummer osv når han stakk, viste seg å være en lokal råner som hadde knabba 10-20 stk fra diverse 240'er i området.. jesus christ!
I går ble sykkelen til begge de jeg bor med stjelt... HAHAHAHHA! -Jeg har ikke råd til sykkel =P
hadde fest lørdag den 14 mai og dagen etter, når jeg hadde rydda og alt så skulle jeg steike pizzaen min, åpnet frysern, ingen pizza! Hadde ikke middag den dagen nei, forbanna noobs sier jeg bare, sikkert de samme folkan som tok alle cdene mine, fikk dem tilbake dagen etter da, men kunne heller ha tenk meg pizzaen min tilbake!
Har aldri blitt frasjtålet no rart, bare en mp3 spiller 2 kompiser av meg var på pepper og xzanol og fant nøkkelen og gikk inn og stjal penger for LANGT over 10k og mobiler, smykker (gifteringene til folksa)

har selv gått inn i garasjer med kompiser mitt på natta når vi er overtrøtte og jævlig, har stjelt en øks, det var moro
jeg bøffer litt jeg og. men _ALDRI_ fra kompiser/familie.

har knabba diverse skilt a'la "høyspenning livsfare" og "reservert handikappede".

jeg ble frabøffa 1stk flaske massasjeolje på en fest jeg hadde. slik fra kondomeriet som kan slikkes av for den smaker ganske digg. var en jentegjeng som satt i en krok og spruta og slikka, så var vel en av dem som knabba flaska. oh well

Jeg trenger ølglass. så må vel snart ta en tur på byn og bøffe noen på en kafé ellernoe
Det teiteste jeg har bøffa er vel en hel del aviser.

De fleste som kommer hjem fra nachspiel/fest har vel tatt en slik dunge med 10 - 15 aviser og dumpet dem et sted. Jeg og noen kompiser tok med åtte slike hjem til meg. Var ikke så jævla morsomt å rydde i leiligheta dagen etter.

Forstår ikke hvorfor vi gjorde det, eller gidda, de er jo så tunge
det teiteste som har blitt bøffa av meg er "handbrekket" på russebilen vår, da dette var ett anker. videre har vi aldri sett bilen etter den hardcore 16mai for noen år siden, mulig den ble stjålet. hvem vet? :P
seriøst. kjøper noen øl glass =p
Vist jeg fortalte om resten så hadde vel kansje purken vært på døra allerede ^^.

Noen idioter stjal sykeln min. må vel snart kjøpe ny.
ellers var det vanlig at folk stjal ost og skinke på hybel festene da jeg gikk på skole. Men aldri fra mitt kjøleskap så det var ikke så farlig ^^
Personlig så har jeg ikke blitt frastjålet noe spesielt , men vet om at noen personer i nabolaget ble frastjålet en spoiler , som sto på bilen. Og en nisse lykt ( en nisse i tre som holder en lykt)
på en skole jeg jobbet på som vaktmester ass ifjor hadde en narkis kommet seg inn i AV-korridoren på natta. han hadde fullstendig most en kopi-maskin til 200 000(må ha fått raseri-anfall eller noe, siden den var helt MOST!), revet ned masse vhs-kassetter og kastet papir overalt. han hadde gått rett forbi 6 19" LCD-skjermer, men stjålet en konvolutt med brukte frimerker. -må bare elske de desperate narkomane
Kompis stjal en gang en tyverialarm(De meter høye "stolpene" som står ved utgangen av butikker)
Synes den var litt sjov, kult inventar i gangen til leiligheter/hybler :P
En kamerat av meg stakk av med en slik McDonalds stol i fylla engang...

En annen kamerat av meg har et veiskilt hvor det står "Bygdøy Allé" på og meg og pappa skrudde ned et veiskilt hvor det sto "Bjelland " på. Ja vi heter Bjelland her i huset

En gang ble vi frastjålet biosøppel-dunken. Den brune til matavfall. Den var tilogmed full når vi satt den ut i gata. Vi fikk ny med en gang, så for oss gjorde det ikke noe.
Jeg har opp igjennom tiden blitt robbet for meget rare ting. Blant annet en ødelagt trehjulsykkel, utallige par med solbriller, visittkort, snus, penger, gummien på et sykkelhjul, en lampe, teltplugger, fiskesnøre, sokker.

Men den som liksom slår alt er da jeg selv var tolv år. Da stjal jeg og tre kamerater samtlige utendørs juletrelys. Disse stappa vi sammen en søppelsekk og gjemte i garasjen. Hele boligfeltet stod uten julelysa sine, å de var oppslag i avisen. Det beste var at politiet kom på skolen ¨å skulle forhøre seg om hvem som var skyldige. Heldigvis holdt vi kjeft alle fire, å dermed fant de ikke ut en dritt...

Da garasjeeieren fant lysa, noia han for han var redd for å få skylda så han tok alle lysa i bilen å kjørte til Lillehammer å satt de igjen utafor Politistasjonen der:P... hehe
En kompis av meg som henger har på forumet stjal en gang bokstavene LAN fra en mitsubishi lancer for å gi det i bursdags gave til en anna kompis =) awwwww, så koz
ulysses : HAHAH jævlig snill da...fett da og komme til bilen så står det mitsubishi cer
Sitat av Octavarium
Skolebøker på videregående er et problem. Trakk opp engelskboken min av en medelevs sekk i fjor. I år har geografiboken forsvunnet, men jeg "fant" en annen geografibok som plaster på såret

Nå mangler også en biblioteksbok fra skolebiblioteket, huffameg.

Har også blitt frastjålet korker til sykkelslanger
Vis hele sitatet...
hadde to engelskbøker i sekken for litt siden jeg... skjønner ikke hvordan den havna der (uskyldig) hva skal jeg med to engelskbøker lissom, kunne jo ha solgt den da.. hirr hirr
Har blitt frastjålet en jævla deoderant!
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Jeg ble frastjålet en pute på et lan engang. Det var en jævlig god pute og jeg misunner den nye eieren.
OMGLOL.
Fy søren, jeg ler sånn etter å ha lest gjennom threaden at jeg har falt av stolen 2 ganger!

Men til saken:P

Jeg har blitt frastjålet mye rart opp gjennom åra.
POG, lego, Kindereggfigurer, 4år gammel sjokolade, 10 år gammel boks med bønner, div. leker, sprengt fotball, italiensk vin, 10ører, whiskey, sjokolade, hamburgere, 1 stk STOR nedfrosset torsk osv.

Har seff bøffa mye rart selv også.
Edru og full.
Deriblant...
- Papirdispenserting fra toalett
- POG
- Kinaputter
- Slikkepinner
- Noen kg smågodt og nøtter
- Posesnus
- Røyk
- Defekte RAM-brikker
- CAPS Lock fra div. tastatur på skolen
- Ditto space og enter
- Kasetter
- Såpedispenser fra garderobe på 3T
- Sprittusj og flasker med whitespirit og aceton fra gamleskolen
- Tomme permer, flasker og kabinett
- Div anna smått.

Og en "kompis" av meg prøve så vidt jeg husker å bøffe hagelysene til naboen på høylys dag.
Naboen kom ut og kjefta på ham, og han stakk av uten noen av dem:P
har vel ikke blitt frastjelt noe spesielt, kanskje sokker, noe som tror er en liten nisse som bor i kjellern, men en gang besteme jeg meg for å lage en hylle med ting jeg hadde stjelt på fest, ble ikke noe av, men jeg stjelte i det minste ett glass piggsvin som jeg la i postkassa til naboen til kameraten min, og en annen gang stjelte jeg og to kamerater tre brannslukkings apperat og spraya ned noen lokale ungdommer... oppslag i demokraten, artige saker....
og så har vi stjelt sånne farga lys som er på sånne polakk tivoli vogner, vi skulle bruke dem som dør håndtak, men så kom en trailer for å hente vognene og da tok vi bena fatt
Sitat av Loeve
Det teiteste jeg har bøffa er vel en hel del aviser.

De fleste som kommer hjem fra nachspiel/fest har vel tatt en slik dunge med 10 - 15 aviser og dumpet dem et sted. Jeg og noen kompiser tok med åtte slike hjem til meg. Var ikke så jævla morsomt å rydde i leiligheta dagen etter.

Forstår ikke hvorfor vi gjorde det, eller gidda, de er jo så tunge
Vis hele sitatet...

Vet om en fyr som stjal en bunke med aviser, solgte dem og tjente over 500 kroner


Vi hadde forresten innbrudd på skolen vår for ikke lenge siden. De stjal noen pcer (av typen Windows-95-ingen-vil-ha-ikke-engang-som-servere), penger fra melkesalg, skjermer (tror jeg?), et splitter nytt vanlig filmkamera (en dag gammel...), en prosjektor, et videokamera + + +. De gikk faktisk forbi en bærbar pc, ganske så ny.
Ah vel, jeg husker ikke så mye, men jeg tror vi sov i avisene. I hvert fall var omtrent samtlige ødelagt morgenen etter, og jeg hadde masse trykksverte over hele meg :P
Sitat av Loeve
Ah vel, jeg husker ikke så mye, men jeg tror vi sov i avisene. I hvert fall var omtrent samtlige ødelagt morgenen etter, og jeg hadde masse trykksverte over hele meg :P
Vis hele sitatet...
avis sex?
Sitat av MartinB
avis sex?
Vis hele sitatet...
"Helt naturlig, naturligvis, er du sodomistisk med en avis."
Gartnerlosjen - Noen som passer for meg (lyrics av Christopher Schau)
Den rare snørrungen oss naboen stjeler det han kommer over, han har blandt annet tatt en stor spade som veier ca 15kg, og her snakker jeg om en liten fyr som neppe veier stor mer en den spaden.
ble frasjelt en jakke som var spruta ned med øl, var sånn hvit bomullsjakke,, skjønner ikke hva folk skal med en nedspruta jakke som var blitt brun av øl,, mn har blitt frastjelt,3 kr, hum 2 løse tyggiser og 1 drikkeflaske
En kompis av meg stjal 1kg margarin på kiwi'en.. Så jeg vet ikke hva det er med "dagens tyv".. :P
En jul ble vi frastjålet et fenalår (mener og huske at dette er den korrekte termen for det man lager pinnekjøtt av ) som sto i garasjen vår. Jeg var likeglad egentlig. Vi spiste ribbe i stedet for pinnekjøtt


Sitat av Bo Vegeir
hmmm... rart åssen man ikke blir busta når man stjeler på fylla

teite ting jeg har stjelt i fylla:
18 DVDer (type action fra åttitallet)
et bord fra uteserveringen på en pub (rundt, 1,5 meter i diameter)
en terassevarmer fra uteserveringen på en annen pub (over 2 meter høy gassvarmer)
en varmeovn
bremseklosser til mercedes (helt nye, de lå bak i en rånebil/pirat-taksi)
en antikk lampe (fra en forlatt salgsbod)
krokkettutstyr
en sombrero og meksikanerbart (fra en meksikanerfest)
tre campingstoler (sorry russ i kongeparken)
et utall øllglass (dere vet åssen det er)
en telyslampe fra et utested
vanvittig mange reklameflagg (som f.eks. "kjøp vg her"-flagg)
alkohol galore (men hvem har ikke gjort det da)
et blomsterbed
nok snop fra en døgnåpen bensinstasjon etter utestedene stengte

var mye det... er litt for morro å stjele ting på fylla

Teite ting folk har stjelt fra meg:
4 sykler (ikke teit btw)
hmm... det var kanskje det
Vis hele sitatet...

Haha, veldig bra. Du er helt, Bo Vegeir
et fenalår?
Ja ja. Hva stjeler ikke folk?

Jeg for min del kom på at jeg stjal 6 måneder gamle pepperkaker fra barneskolen da jeg var mindre:P
Samt kasser med viskelær, blyanter og skrivebøker.

Stjal også ei kasse med skrivebøker hvor det fulgte med slike peppermynteting til å klistre på tunga/ganen:P

Vi fikk mange slike, og hadde konkurranse om hvor mange vi klarte å ha i munnen samtidig.
Jeg vant med 3 esker.

Har vel også stjelt telefonkataloger fra skolen og div. anna shiet jeg kom på da jeg diskuterte thread med en kompis
Noen kompiser av meg stjal en gang et skilt der det stod "Kameraovervåket område"