Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 7397
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg tenkte at når søringk***** skal ha treff må jo vi også ha det.

Jeg ser vel at Marinen er beste sted siden de fleste vet hvor det er, og vi kan alltids sørge for at vi er godt synlige for de som kommer på et treff for første gang.

Jontas treffregler:
Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff
Vis hele sitatet...
Æ kjæm æ
(Jeg kommer jeg)
Sist endret av Rusmisbrukeren; 19. mai 2015 kl. 14:10.
Blir med om jeg ikke har reist fra byen da tiden kommer!
Sist endret av Pinneknurk; 19. mai 2015 kl. 14:43.
Tror dessverre ikke jeg er i Trondheim den helga, men hvis jeg er det så kommer jeg!
Du tenke på den parken sør for Nidaros nermed elvå? Æg kjæme mest sannsynlig.
kommer hvis jeg er i byen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Jeg vet ikke hvor keen folk er på grilling, jeg kan ordne med en liten ordentlig grill (død over engangsgriller og folka som bruker de) og noe ekstra kull så kan folk ordne seg mat ut over kvelden.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Mulig jeg dukker opp, må se an om jeg jobber eller ikke
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Kom heller på treff til Oslo Echuz. Du gikk jo glipp av fest i fjor.
Signaturen din er jo bare helt nydelig!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Oisann, den har ikke blitt endret på en stund nei :O
Er mange der nede jeg gjerne skulle ha møtt på igjen da, men jobb, jobb, jobb, jobb! Dere Oslofolk (og omegn) får heller ta turen opp hit
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Props for insj. Jeg skal i selskap den kvelden, så det passer meg litt dårlig... Men ser at tidspunkt ikke er spikra, så når tenkte folk å møtes? Vil most def dukke opp hvis det er snakk om fra 13-14-15 og utover, er jo lørdag og greier.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Kunne tatt det tidlig for min del ja, 14 tiden tror jeg vi sier!
Jeg er absolutt med. Siste treffet jeg var med på ble stor suksess. Håper jonta og bomber dukker opp.
Ska prøv igjen, men e også verdensmester te å glem dem her eventsan.
Høres ikke dumt ut, er definitivt på 'kommer kanskje'-lista
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Tror dessverre ikke jeg er i Trondheim den helga, men hvis jeg er det så kommer jeg!
Vis hele sitatet...
Bekreftet avkreftet...

Neste gang!
ArbeidsledigProletar
Om jeg husker det, og har tid den kvelden. :P
Sist endret av Batabusa; 27. mai 2015 kl. 21:50.
Vi må få til et treff senere i sommer! På det tidspunktet der er jeg par tusen mil unna, så det kan bli vanskelig. Dere får kose dere uansett
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av fotonewbie Vis innlegg
Vi må få til et treff senere i sommer! På det tidspunktet der er jeg par tusen mil unna, så det kan bli vanskelig. Dere får kose dere uansett
Vis hele sitatet...
Det er bare å lage et her! Garantert noen som kommer, men lag god tid i forveien så folk vet.
Litt usikker på om jeg rekker treffet, kommer an på klokkeslettet (helst tidlig på dagen)
Tidlig på dagen passer fint for meg også.
Klokken 14:00 ved torgkona?
Sist endret av GreenRay; 30. mai 2015 kl. 23:14.
Parkettetterligning
Tror nok jeg skal klare å ta meg turen. Jeg støtter meg gjerne på GreenRay sitt forslag med å møte 14:00 ved torgkona.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
De som synes det er enklere å møtes ved torgkona gjør det, jeg har såpass med utstyr på meg at jeg ikke orker å drasse rundt på det. Jeg setter opp camp og venter på når folk evt kommer fra Torgkona, ta med grillmat den som vil, jeg har kull til flere timer med grilling.

Jeg har en slik en
Sist endret av Dodecha; 1. juni 2015 kl. 17:17.
Kommer sterkere tilbake, men lite med budsjett. Men håper og treffe noen av dere ved en seinere annledning. Og dattera har flytta dit så det må vel ordne seg en gang.. Kos dere

Gammelhippien
Veldig godt treffet blir tidlig på dagen. CL-finalen 2015 går kvart på ni. Tror flere sier seg enige i det.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Ser det maner opp til et par millimeter med regn den dagen. Det gir jeg imidlertid en lang faen i, grillen er god og varm og jeg tar med noen paraplyer om vi ikke kanskje setter oss under et av de gigantiske trærne som er der.

Som sagt, kl 14 er jeg på marinen, andre må gjerne møte opp først på torgkona om dere synes det er mer praktisk.
ArbeidsledigProletar
Skal ut og seile regatta, så blir ikke tid
Får heller ikke møtt opp, har rett og slett ikke råd.
Så kjipt at så mange faller av :/

JEG KOMMER! (men må dra ganske tidlig)
Sist endret av GreenRay; 5. juni 2015 kl. 10:00.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Får heller ikke møtt opp, har rett og slett ikke råd.
Vis hele sitatet...
Råd? Pils kan alltid avses og vi har vel nok mat til at du og kan få noe
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Råd? Pils kan alltid avses og vi har vel nok mat til at du og kan få noe
Vis hele sitatet...
Ser ut som han har meldt seg på begge treffene våre.. skeptisk til generelt oppmøte uansett
Har folk sett værmeldinga? Er gira på treffet og kommer, men å sitte ute idag? litt skeptisk. Ifølge varslet skal det regne tyngst i perioden 14.00-18.00. Kunne jo kanskje funnet et alternativ? Eller om noen har en stor paraply
ArbeidsledigProletar
Nettopp pga været stiller jeg opp. Null vind og pissregn er ikke akkurat gøy seilervær.

Synes klokka 14 er litt tidlig, men whatevs.
Sist endret av Batabusa; 6. juni 2015 kl. 11:43.
Jeg dukker opp.

Jeg tar med paraply og ødelagte regnklær, og hvis det ikke holder så kan vi jo alltids bevege oss inn et sted.
Høres ut som en plan, skal se om jeg får ordnet med noe paraplyer selv, evt som Dodecha skrev tidligere så kan man stille seg under de store trærne, burde være nogenlunde tørt der.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Er i rute, innom butikk å kjøper proviant, ikke lenge til vi er på plass
Sitter å venter på bussen innover nå ^^
Sitter hjemme og tar meg en dram før jeg reiser nedover. Kommer kanskje til å bare snike meg innpå dere forsiktig og håpe at det er riktig gruppe
Vi er tre stk ved torgkona nå, venter her til 14:10 før vi vandrer ned til marinen :-)
Sitter på en benk og blir omringet av lokalfauna. Mest skeptisk på endene. Tror de planlegger noe. Hvor er dere?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew


Her
Er på vei ganske så snart, jeg sitter å venter på at BomberMan skal dusje ferdig.
Vi er seks stk ved elva, nedenfor lekeplassen. Se etter liten grill og campingstoler!
Stikker folk? Tenkte å ta en tur, men pokker det høljer jo ned!
Sist endret av aeon_illuminate; 6. juni 2015 kl. 16:20.
Sitter på Café Ni Muser nå
Sitat av Bokmerket Vis innlegg
Sitter på Café Ni Muser nå
Vis hele sitatet...
Der enda?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Jepp innerst sitter 7 muntre gutter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jepp innerst sitter 7 muntre gutter
Vis hele sitatet...
Var ingen problemer med å finne ut hvilken gruppe som var freak
Fint å bli tatt imot slik