Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3548
Jeg benyttet meg igår av fremhevings-funksjonen da jeg delte 2 youtube videoer på Facebook. Noe jeg gjorde for å unngå at disse 2 delingene skulle forsvinne ned blant mengden i fremtiden.

Men det virker nå som at det faktisk ikke hjelper å "fremheve" delinger, siden de allikevel vil forsvinne ned blant mengden, sammen med andre delinger som IKKE er blitt "fremhevet".

Noen som vet hva dette skyldes og evt. hvordan jeg kan få dette løst?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hva er fremheving av facebookinnlegg?
Sist endret av murloc; 3. oktober 2015 kl. 01:41.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Du fremhever innlegget for en viss aldersgruppe, kjønn, språk, bosted, og innlegget ditt nås ut til så mange du har betalt for. Algorytmen til Facebook er ikke lett å forstå seg på, men du får veldig god statistikk gjennom Facebook Power Manager, eller "Ad Insights" som gir deg tall på hvor mange som har sett den, spilt av osv.

Du skriver at den forsvinner blant mengden. Det er informasjon du ikke kan sitte på, kun Facebook som styrer dette automatisk for hver enkel bruker, basert på interesser bla.
Reptilfreak
Trådstarter
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Du fremhever innlegget for en viss aldersgruppe, kjønn, språk, bosted, og innlegget ditt nås ut til så mange du har betalt for. Algorytmen til Facebook er ikke lett å forstå seg på, men du får veldig god statistikk gjennom Facebook Power Manager, eller "Ad Insights" som gir deg tall på hvor mange som har sett den, spilt av osv.

Du skriver at den forsvinner blant mengden. Det er informasjon du ikke kan sitte på, kun Facebook som styrer dette automatisk for hver enkel bruker, basert på interesser bla.
Vis hele sitatet...
Jeg tror at du nå kanskje forveksler Fremheving av innlegg med Betalte Facebook-Annonser.

Når jeg tenker på Fremheving av innlegg så er det den typen som man ser på følgende bilde:
Enklere forklart: Å få et eller flere visse innlegg festet på toppen av tidslinjen.

http://www.stalelindblad.no/wp-content/uploads/2012/03/CTS_FB_timeline02-593x600.jpg
Sist endret av supernatural; 3. oktober 2015 kl. 18:06.
Jeg tror kanskje bare ett innlegg kan være festet til toppen om gangen?
Reptilfreak
Trådstarter
Sitat av Tawon Vis innlegg
Jeg tror kanskje bare ett innlegg kan være festet til toppen om gangen?
Vis hele sitatet...
Er dette noe du vet med sikkerhet?

Det er selvfølgelig ikke mulig å ha 2 innlegg festet helt på toppen samtidig. Men fremhever man 2 innlegg, så skal disse være de 2 innleggene som blir plassert øverst på tidslinjen. Mener å huske at dette var tilfellet iallefall tidligere.
"Fest øverst" er funksjonen som fester ett innlegg til toppen av siden. Det kan kun gjøres med ett innlegg om gangen, og hver gang du fester ett nytt innlegg erstatter du det gamle. Du kan også gi innlegg prioritet med å fremheve dem, som du nevner, og du kan velge å fremme ett innlegg. Å fremme ett innlegg koster noen slanter, men du vil nå ett større publikum.

Det er iallefall slik jeg har forstått det!
Når man fremmer et innlegg så betaler man for at man skal nå et ønsket publikum. Dette kan være et forhåndslagret publikum eller man målretter fremmingen når man oppretter fremmingen (hvis det var forståelig)