Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2936
10g penis envy


Spiste soppen kl 8 om kvelden merket effekten ca 90 minuter etter. Jeg ble liggende i sofaen og kjenne på sterke følelser, kroppen føltes helt fantastisk levende! en følelse av kosmisk kjærlighet syntes og helbrede kroppen min og balansere energier , har vert plaget i lang tid av trykk og spenninger i hodet. dette løste seg gradvis opp gjennom turen og har nesten vert borte siden.

+ 6timer
Tok meg en sykkel tur i mørket for å se på naturen.
Jeg ble sittende å meditere å bli ett med naturen rundt meg. Jeg ble bevist på hvordan alt var levende og intelligent. Livet snakket til meg og gav meg kunnskap som fikk meg til å føle meg rik i sjelen <3

angret på at jeg ikke hadde gått ut tidligere

i ettertid føler jeg at jeg har blitt mer menneskelig og medfølende

nesten som født på ny !

wow for en opplevelse
Kunne vel kanskje vært litt lengre dette, men vet selv hvor vanskelig det er å fortelle om opplevelser på psykedelisk
Hørtes hvertfall ut som om du hadde det bra, og det er jo det som faktisk teller mest.
Interessant, hørtes utrolig gøy ut Het soppen "Penis Envy"? Heh..
Sakawa is the way
27 2
Utrolig behagelig rapport å lese. Kjente jeg ble glad inni meg.
Penis envy er vel kultivert frem av selveste McKenna, om jeg ikke tar feil, heter det pga formen, som visstnok er særdeles lik penis på menneske

Har hørt at denne soppen skal gi en solid og varig trip som ikke bølger like mye opp og ned, men heller varer i en konsant "dur" utover, hva kan du si om akkurat det ? Var dette noe du tenkte over?

Også tenkte jeg at 10g var da fryktelig mye? men det ser jo ut til å ha gått veldig bra var det tørket? eller fersk? Ser for meg at tørket 10g er ganske heavy dose, så jeg lurte på hvordan det evt oppleves
▼ ... noen uker senere ... ▼
ett spørsmål: jeg prøvte å søke etter penis envy men fant ikke noe. Vokser den ute i norge?
Sitat av cold Z Vis innlegg
ett spørsmål: jeg prøvte å søke etter penis envy men fant ikke noe. Vokser den ute i norge?
Vis hele sitatet...
http://www.bluelight.ru/vb/threads/4...Envy-mushrooms
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Penis envy er vel kultivert frem av selveste McKenna, om jeg ikke tar feil, heter det pga formen, som visstnok er særdeles lik penis på menneske

Har hørt at denne soppen skal gi en solid og varig trip som ikke bølger like mye opp og ned, men heller varer i en konsant "dur" utover, hva kan du si om akkurat det ? Var dette noe du tenkte over?

Også tenkte jeg at 10g var da fryktelig mye? men det ser jo ut til å ha gått veldig bra var det tørket? eller fersk? Ser for meg at tørket 10g er ganske heavy dose, så jeg lurte på hvordan det evt oppleves
Vis hele sitatet...
Var fersk. Umulig at det er snakk om tørket. Han hadde ikke klart å sykle... Eller se ordentlig, for den saks skyld.
Sist endret av PsycoactiveSubs; 16. august 2013 kl. 09:06.