Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2561
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg har endelig fått meg speilrefleks, et Canon 40D og fremover vil jeg poste bilder i denne tråden når jeg tar noe jeg er fornøyd med.

Jeg er totalt amatør, men (mener selv at) jeg har et lite øye for fine bilder, fått skaffet en bok om naturfotografi men ikke kommet langt i den enda.

Min far har hatt hobbyen som ung og jeg fikk derfor låne to linser inntil han får tid til hobbyen igjen, den ene er en macrolinse og det andre er en telefotolinse.

Først, macrobilder:



Og til slutt, et jeg tok kvelden jeg fikk kameraet, med telelinse


Det var alt fra meg for nå, hva synes dere?
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
om du skal fortsette å legge ut bilder over lengre tid, så er det kanskje bedre å få deg en account på DeviantArt? : ) eller Foto.no
med mindre han spesialiserer seg på blomster og fugler vil ikke bildene hans få noe særlig oppmerksomhet på foto.no..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sure, ved å lage egen tråd blir terskelen lavere for å legge ut, og det er jo bra, men normen er vel egen tråd for et par bilder (gjerne samme tema/session).

Og: Aaargh! OBJEKTIV! _Deg_ skal vi hvertfall få krøket til å bruke riktig terminologi. Hvertfall denne biten.

1: Pent i liten versjon. Dog uskarpt. Flytte blomsten litt mot høyre. I tillegg er det en sånn grønn sak (aka. grønnsak høhø) bak blomsten. Den bør snarest bortføres, da den ikke har betalt for plassen den har inntatt.