Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1146
Hei
Sitter og ser på adressa.no, og toppsaken er om Bjørn Dæhlie.
Men det første som slår meg er en pixel som blinker i kanten på det høyre øyet hans. Er det flere som ser det og hva kan det være?

Når jeg tar Vis bildeinfo i Firefox kommer det opp tre filer:

http://visedeg.no/images/p9ad8za7wq1xs1z2r4.png
De to første er lokale filer. Dette blinket er det nok bare du som ser. SVT ville kanskje hevdet at det skyldtes doping
Sist endret av caperno; 27. februar 2013 kl. 01:51. Grunn: ydleksi
toaos66
Trådstarter
54 4
Så du så det ikke når gikk inn på Adressa?
Ikke noe blinking her nei.
Nei.

titegn
toaos66
Trådstarter
54 4
Men i alle dager.
Prøvde meg på screenshot og det blinket fortsatt i Paint også etter at jeg hadde lagret det.

Det er i den røde ringen jeg ser det.
http://visedeg.no/images/wnk7jk3o5o1i28pikltq.png

Hva er det som skjer?
Kanskje du er beruset eller noe? Det er ingen tegn til blinkende piksler i bildet.
Jeg ser ingenting annet enn vår alles Bjørn
toaos66
Trådstarter
54 4
Hehe, er nok ikke beruset nei, TheMightyUnknow...
Men jeg tror nok jeg må gi meg, prøvde på en video med CamStudio, blinkingen var der mens jeg så opptaket første gang, men ble borte når jeg flyttet vinduet.
Kan godt være det som er problemet vet du. Har du LCD eller Plasma btw? Det kan jo ha stor innvirkning på det og, vil jeg tro.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
vanlig sak, hos meg vistes video i bakgrunnen igjennom spesifikke farger/pixler, mener det var totalt sorte pixler.
toaos66
Trådstarter
54 4
Har LCD, men blinkingen var der fortsatt når jeg scrollet. Og samme på skjerm nr 2. (2 stk BenQ G2412HD).