Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3903
Hei alle. Jeg har røyka hasj i 30 år, og for å spare lungene litt har jeg gått til innkjøp av en vaporiser. Tenkte jeg skulle køpe en billig en for å se om det var noe å satse på. Valget falt på en Leaf Vaporizer, kjøpt hos Shangri-La i oslo for 680 kroner. Jeg er ikke helt fornøyd med hvordan den virker. For det første har den veldig dårlig luftinntak...man må jo ha luft inn for å få damp ut ! , den har også et varmeelement som bare varmer selve skåla som godsakene ligger i. Hadde det vært mere effektivt med en variant som sender varm luft gjennom godsakene ?
Er det verdt kronene å legge 2000+ kroner i en vaporiser, eller er de også oppskrytt ?

Mvh. R.L.
Eneste jeg har prøvd er Volcano(http://www.volcanovaporizer.com/), og de er kjempebra. MEN, siden jeg ikke har sammenligningsgrunnlag, er det vel en bortkastet kommentar men skal liksom være "The Bentley of all vaporizers"
Bare ikke kjøp magic flight lunchbox, har hørt mye dårlig om de.
Lykke til
Haha, Genial metode!
On-topic: En jeg kjenner har Denne han er svært fornøyd, har desverre ikke fått anledning til å teste ut denne selv enda, men ser fantastisk ut!
Jeg har prøvd et par.
Skal jeg anbefale noen er det denne http://www.everyonedoesit.com/online...ProductID=4622

Den funket fantastisk.

Har også prøvd et par av disse "glassrør" vaporizerne som det går ann å få kjøpt nå, skikkelig drit.
Bortkastet penger.

Har vært borti denne typen her å.
http://www.everyonedoesit.com/online...ProductID=4965
Bortkastet penger, min konklusjon er at skal man ha vaporizer må man opp i pris.
Hvorfor ikke bare bruke 4k når man først skal gå til innkjøp?
ArbeidsledigProletar
Jeg ville ha brukt litt penger på en ordentlig vaporizer. Det er helt sjukt som du kan spare penger på dette. Har en "Iolite Wispr" selv, og det er ikke en underdrivelse at grønt varer flere ganger lengre. Om du røyker en del skal det ikke mange innkjøpene til før du har spart pengene. Iolite vapene går jo på gass i tillegg, superportabel GOD smak fra første trekk og som sagt allerede, du får mye ut av lite.

Billige vaporizere har jeg jævlig lite til overs for, kjipe materialer som kan avgi kjipe avgasser og dårlig smak, dårlig funk og i værste fall kan du ende opp med å røyke sakramentet i stedet.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Først å fremst, rent økonomisk sett burde du ikke kjøpe fra shangri-la eller andre headshops i Norge da de har veldig stive priser i forhold til internett. På den annen side er det bra å støtte slike forretninger syntes jeg.

Når det kommer til vaporizer har jeg prøvd Da Buddha, og svært fornøyd med den. Skal kanskje kjøpe en selv til jul Du kan bruke akkurat den mengen weed/hasj du vil og den funker generelt bra. Det eneste minus er at det er en liten kant i "bowl"-en (vet ikke det norske utrykket) for at risten skal passe, dette gjør at du burde flytte litt rundt på godsakene mellom hver gang du trekker for å få optimal effekt (hvis du ikke gjør det ligger det grønt i kantene mens det i midten blir brukt opp. Håper det ga noen som helst mening, er ganske trøtt og det er litt vanskelig å forklare.

Jeg anbefaler DBV uansett, har fått veldig gode resultater med den
Sist endret av lex123; 26. november 2011 kl. 04:23.
har også hørt at Volcano er rå, men ikke testet selv.

noen som har vært borti denne?
http://viewitem.eim.ebay.no/NIB-Ariz...756197182/item

virker veldig bra, koster bare 1200 kr med frakt fra USA. har også sett positive review på youtube.
Sitat av midnighttoker Vis innlegg
Bare ikke kjøp magic flight lunchbox, har hørt mye dårlig om de.
Vis hele sitatet...
Kan så være, men JEG har hørt enormt mange flere positive omtaler enn negative av MFLB.

Sjekk fuckcombustion.com, veldig bra ressurs for enhver som ønsker å anskaffe seg en vaporizer.
Har prøvd både Vulcano og Silver Surfer mange ganger

Vil anbefale begge, men de har litt forskjellige "bruksområder".

imo, så er Vulcano'n best hvis du/dere er mange, 3-4 og oppover.
Silver Surferen passer alene, eller med noen få andre

Jeg liker personlig Silver Surferen best.

Og som andre her sier, shitt varer mye lengre i en vape, og det er sunnere
Magic Flight Launch Box er fantastisk bra.
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
Har prøvd både Vulcano og Silver Surfer mange ganger

Vil anbefale begge, men de har litt forskjellige "bruksområder".

imo, så er Vulcano'n best hvis du/dere er mange, 3-4 og oppover.
Silver Surferen passer alene, eller med noen få andre

Jeg liker personlig Silver Surferen best.

Og som andre her sier, shitt varer mye lengre i en vape, og det er sunnere
Vis hele sitatet...
Hvorfor passer Vulcano'en bedre til flere?
Sist endret av Membranplan; 27. november 2011 kl. 11:21.
Hadde ikke giddi å lagt ut så mye som volcanoen koster,med mindre du SKAL ha den. Denne http://www.ebay.com/itm/New-2011-Ari...ht_2246wt_1029 er nest best etter volcano og koster en god del mindre,bare les rundt på div forum om du ikke kjenner noen som har den. Jeg syntes denne er helt konge,her kan du velge imellom ballonger og pisk. Ellers da buddha og silver surfer som er nevnt over. Dette er de tre ledende typene vaporizere så råder deg til å velge en av disse
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Hvorfor passer Vulcano'en bedre til flere?
Vis hele sitatet...
Fordi du fyller en pose som du pass'r rundt til alle.
Med Silver Surferen må alle som skal ha sitte rundt/ ved selve vape'n.