Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1709
Er dette en god skjerm til en stasjonær gaming pc?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=767207

Er ikke så veldig god på hvilke skjermer som er gode og ikke, og denne har nedsatt pris en liten stund.

Takk på forhånd.
- Henrik.
Nå har ikke eg noe særlig peiling selv, men i og med du ikke har så mye peiling heller så vil eg ikke tro du har behov for en skjerm med sinnsyke 1ms responstid når du får 2ms for halve prisen? :P
Det som ble linket til er en veldig god skjerm. Til den prisen er det bare å slå til!
Det er 120hz, så ja det er en veldig god skjerm til en grei pris!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Helt enig med resten av gjengen. Bare vær ops - 120Hz er vanedannende. (Husk å aktivere 120Hz i kontrollpanelet til skjermkortet ditt om det ikke gjør det selv)
Paranoid
Trådstarter
81 2
Sitat av Starz Vis innlegg
Det som ble linket til er en veldig god skjerm. Til den prisen er det bare å slå til!
Vis hele sitatet...
Godt å høre! Syntes den så bra ut, spesielt med den prisen. :3
Takk

Sitat av Wolfenheart Vis innlegg
Nå har ikke eg noe særlig peiling selv, men i og med du ikke har så mye peiling heller så vil eg ikke tro du har behov for en skjerm med sinnsyke 1ms responstid når du får 2ms for halve prisen? :P
Vis hele sitatet...
Ettersom prisen er nedsatt med 26% så er prisforskjellen bare rundt 200-600 kr, for en skjerm som da er 2 ganger så god (1ms - 2ms(?).
Paranoid
Trådstarter
81 2
Da var skjermen bestilt! takk til alle som svarte
Mange kan innbille seg at forskjellen på 1-4 ms har noe å si, men det har det som oftest ikke.

120 hz er veldig vanedannende. Bare husk at du enten må bruke displayport eller dual dvi link (følger med i esken). Det går IKKE med hdmi.
Paranoid
Trådstarter
81 2
Sitat av Patrick Vis innlegg
Mange kan innbille seg at forskjellen på 1-4 ms har noe å si, men det har det som oftest ikke.

120 hz er veldig vanedannende. Bare husk at du enten må bruke displayport eller dual dvi link (følger med i esken). Det går IKKE med hdmi.
Vis hele sitatet...
Mener du at jeg ikke får brukt 120hz med HDMI, eller fungerer det ikke med skjermen i det hele tatt? Antar du mener det første.
Kjøp 24'' av den skjermen. Har den Kjempe bra skjerm
Sitat av LordMinning Vis innlegg
Mener du at jeg ikke får brukt 120hz med HDMI, eller fungerer det ikke med skjermen i det hele tatt? Antar du mener det første.
Vis hele sitatet...
Skjermen vil fungere helt flotters med HDMI, men 120 hz oppdateringsfrekvensen vil ikke fungere.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Helt enig med resten av gjengen. Bare vær ops - 120Hz er vanedannende. (Husk å aktivere 120Hz i kontrollpanelet til skjermkortet ditt om det ikke gjør det selv)
Vis hele sitatet...
Go for it! Skulle akkurat si det selv med å cappe fps'en
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av joacimz Vis innlegg
Go for it! Skulle akkurat si det selv med å cappe fps'en
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke brykt vsync siden jeg gikk over til 120Hz. Er det egentlig nødvendig?
Sist endret av CHillZoNE; 17. januar 2013 kl. 11:20.
Ja du burde cappe fps'en vist ikke kan du får screentearing http://en.wikipedia.org/wiki/Screen_tearing
Er heller ikke vist å få skjermkorte til å jobbe 100% for å få mere fps