Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 733
Hei.

Jeg snakket med en kompis på msn så kom denne linken fram:
h t t p://img88.imageshack.mn/865968/imgnr.jpg

Tenkte ikke i det heletatt, å trykte på linken. men når jeg var på siden skjedde ingenting. Som om det drev på å lastet nederst i internet-leseren. Det sto ikke noe som f.eks "Free music" atme linken.

Kompisen min hadde ikke sendt den linken, så han mente den ble sendt på grun av at han hadde trykt på en slik link før.

Takker for all hjelpen jeg får
Sist endret av meitemark; 14. februar 2010 kl. 02:52.
Samme link ble sendt til meg på msn for 2 dager siden. Men da var det en truende person jeg pratet med. Så kan hende det var meningen at linken skulle bli sendt. Heldigvis hadde jeg lastet ned Avast. Kom opp at det var en trojaner.
Trådstarter
Jeg har Avast free, men har ikke kommet opp noen signaler om trojaner. Søker over hadrisken nå med programmet

har nå søkt igjennom hele pc'en med avast free antivirus, å fant ingenting. Er det noen muligheter for at virus-programmet har oversett det ?
trojaner *titegn*