Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 5582
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
I anledning sesongpremiere førstkommende søndag (natt til mandag norsk tid) vil jeg lage en liten "Entourage headsup -tråd"

Med andre ord en tråd for de som følger med på denne fantastiske serien, men også for de som aldri har funnet frem til den.

Kort fortalt handler serien om 4 kompiser, Vince, "E", "Turtle" og sist men absolutt ikke minst Johnny "Drama".

Vince tok med seg kameratene fra New York til Hollywood, der han omsider har blitt filmstjerne av ganske stort kaliber, de 4 bor sammen og lever livet på alle mulige måter, med både lek, fest og damer.
I tillegg inneholder serien den (etter min mening) geniale rollekarakteren Ari Gold. Han er agenten til Vince og er en av de ypperste figurene som finnes på TV.

Serien har komedie/drama sjangeren men dramabiten er vesentlig mindre enn komediebiten.


Som kort nevnt i starten av tråden, har sesong 5 sesongpremiere førstkommende søndag i USA. På grunn av vinterens storstreik så kommer denne noen mnd senere enn vanlig, så for oss som er stor fan blir dette et veldig godt gjensyn.

Det som legger en liten demper for min del, er at det rykes at karakteren "Dom" (kameraten til gutta, som slapp ut av fengsel for noen sesonger siden, og var med i 2 episoder) vender tilbake. Jeg likte overhodet ikke den karakteren og håper dette er rubbish.

Men uansett gleder jeg meg som en unge, og for dere som ikke har sett enda. Gi den en sjanse.. tviler på at dere vil angre!
Hvilken kanal er det det kommer på? Har allerede de 3 første sesongene jeg =P
TV-serie addict som jeg er elsker jeg Ari Gold, herre som jeg gleder meg
Ari Gold er en artig karakter ja! Godt å høre at serien kommer tilbake. Dette er Sex og singelliv for gutter! Sjekk ut denne serien de av dere som ikke har gjort det enda. Den er ganske så avhengighetsskapende!
må bare henge meg med på denne og gi heads-up for denne serien.
knall serie på sitt beste, aldri et kjedelig øyeblikk.
så for alle som ikke har sett den, løp og kjøp evt. sitt ned og downe
Avhengighetsskapende? Jo, kanskje! har sett hver sesong mellom 10 og 20 ganger - hver!..hehe
Får håpe skrivestreiken og den ekstra ventetiden viser seg å være worthwhile
Sitat av Wolfenheart
Hvilken kanal er det det kommer på? Har allerede de 3 første sesongene jeg =P
Vis hele sitatet...

Det er på amerikanske tv-kanaler. sesong 5 er det

Sesong 4 kan du laste ned nå om du vil
Må forresten si meg enig i at Dom ikke var en særlig hyggelig karakter. Er nesten litt slitsomt å se kødden i de episodene han var med i. Sitter bare og venter til han drar sin vei. :P
Men men; for håpe det ble et bra skript, spesielt med tanke på Drama og (mest spesielt) Ari's linjer!
Jeg gleder meg som en unge til neste sesong av denne fantastiske serien! Ari Gold er jo faktisk den mest geniale personen som noen gang har vist seg på TV...

Syns det er litt synd at de kommer til å fokusere mer på Drama da... Jeg liker han best som han er. Typen som alltid prøver å komme seg inn igjen til kjendis verdenen... Men for all del, dette kan jo bli bra dette også.

Ellers er jeg veldig enig med deg om Dom... Jeg hatet han, og ble dødsglad når han gikk vekk fra serien igjen.

Og det at den ikke kommer på TV i Norge før om noen måneder, gjør jo absolutt ingenting. Den kommer på torrent dagen etter den har gått på TV i USA. Det pleier ihvertfall de fleste serier å gjøre. Som weeds og dexter og sånt... Hvis man har de rette torrent sidene å se på da ihvertfall
dexter s03e01 preair er lekket allerede, til info, boo-boo, hvis du digger den serien og
One of the good guys
2rs1's Avatar
ikke lenge nå gleda meg siden sist sesong slutta, og ikke minst etter teaseren for sesong 5 kom i sommer. Ligger klipp av episoden som sendes til søndag på vg og andre sikkert, men spoiler seff litt

en ting som virkelig irriterer meg over serien, er at aquaman og medellin ikke finnes i virkeligheten

http://www.youtube.com/watch?v=oOOvgkPmN-o - sesong 5 teaser
GLEDER MEG.
Åh, jeg gleder meg utrolig til sesongpremieren nå. Ufattelig bra serie.
Er også enig i trådstarter angående Dom. Hater den karakteren og håper jeg aldri får se ham igjen.
Har også hørt at Dom er tilbake, så det virker rimelig sikkert at han kommer dessverre:/
Uansett gleder jeg meg helt sykt til de nye episodene. Dette er den eneste serien jeg rett og slett elsker!
Ari Gold<3
Da var den nye episoden lastet ned og sett.
Den var helt rå! nydelig å endelig se noe nytt.
For ikke å røpe for mye vil jeg bare si at Ari Gold fans kan glede seg!
Hvor lastet du den ned fra Nightrain? Har ikke klart å finne den ennu:<
Så mye skryt som denne serien får, så må jeg jammen gi den en sjanse
OT: Men californication s02e01 og e02 er pre-air de også. Anbefales sterkt.
Sist endret av bobbo; 8. september 2008 kl. 13:34.
Sitat av bobbo
OT: Men californication s02e01 og e02 er pre-air de også. Anbefales sterkt.
Vis hele sitatet...
Så første episoden, eller. Ikke hele. Måtte rett og slett slå av pga det var så kjedelig. Kan ikke måle seg med Entourage imo.
Entourage og Californication er begge KONGE, var sinnsykt digg å se nye episoder!
Jeg pleide å følge med på denne serien hver fredag kl. 20 på TV3. ELSKET serien!
Men så en dag var sesongen over. Og siden har ikke TV3 vist noe som helst av Entourage. Hvor ble det av serien??
Da var man igang med sesong 5
▼ ... mange måneder senere ... ▼
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Trådstarter
Ny heads up. Sesong 6 er i gang, og skuffer ikke!
One of the good guys
2rs1's Avatar
Sitat av tnt Vis innlegg
Ny heads up. Sesong 6 er i gang, og skuffer ikke!
Vis hele sitatet...
...men sett bort ifra Emmanuelle Chriqui, så var det heller ingen høydare

Uansett godt og ha gutta tilbake! Noen som vet hvor mange episoder det blir denne sesongen?
Konge start på sesongen! DEilig å ha gutta tilbake i "status" igjen, etter en sesong med fattigdom og trøbbel for våre kjære og nære i serien
Var en grei episode, følte de kunne dratt den ut til 40 minutter og fått litt mer informasjon om den nye filmen til Vincent.
Ellers var det en bra episode, likte at de var gitt Gary Cole en større rolle. Veldig god skuespiller som forhåpentligvis forblir i serien. (Selv om ryktene sier han ikke skal bli så lenge pga filmer han jobber med.)

2rs1; Skal være 12 episoder denne sesongen.
Sist endret av Apu; 13. juli 2009 kl. 23:48.
Så nyeste episode og i mine øyne var den så som så. Synes egentlig at serien er best når det virkelig går bra for gutta. Av den grunn synes jeg visse deler av serien har blitt litt tamt. Jeg skjønner at det ikke bare kan gå bra med dem hele tiden, men synes de melker serien litt for mye. Det blir for litt for mye av det samme som bare går igjen.

Når det er sagt så er dette en av få komiserier jeg de siste årene har fulgt med på og en av mine favoritter. Når Entourage er på topp så er det virkelig underholdende.
▼ ... noen uker senere ... ▼
One of the good guys
2rs1's Avatar
nå er de på rett vei igjen, episode 3 inneholdt det meste! Fantastisk!
Episode 4 skuffer heller ikke =)
"Drama" er så fantastisk at det blir vanskelig å forklare, må bare oppleves
Helt enig med de to siste talerne. Serien tar seg opp mye i episode 3 med en del interessante utviklinger og 4ern er Entourage på sitt beste!
Sesong 6 skuffer absolutt ikke, og var akkurat det jeg trengte.
Sesong 5 var absolutt bra, men ikke like bra som det tidligere.
Som sagt tidligere, deilig å se det gå bra for gutta igjen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Maaaaaaaan Så glad for at denne tråden eksisterer!!! Hadde sikkert måttet vente lenger før jeg oppdaget at Sesong 6 var i gang! Takk folks! Gleder meg!!!
I tillegg inneholder serien den (etter min mening) geniale rollekarakteren Ari Gold.
Vis hele sitatet...
Er helt enig! =D Rollekarakteren Ari Gold er bare noe av det beste jeg har sett på Tv!
Ble litt skuffet over sesong 6 må jeg innrømme. (Det kan kanskje ha noe med at jeg må vente så lenge mellom hver episode, i motsetning til de andre sesongene som jeg har sett fortløpende.) Jeg synes ihvertfall det er alt for mye Eric og hans flaue episoder med Sloan osv. Håper det tar seg opp.
▼ ... over en uke senere ... ▼
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Trådstarter
Hva syns folket etter mandagens episode? Jerimy Piven annonserte på forhånd at dette ville bli en av "all time" top-episodene til Entourage.
Må si den innfridde ganske bra, og uten at jeg har tenkt mye igjennom det så er den nok en av de sterkeste episodene (er dog mange å velge mellom).
Synes den infridde. Synes fortsatt The Valley er den beste episoden, men denne var jaggu bra den også.
Sitat av Allure Vis innlegg
Synes den infridde. Synes fortsatt The Valley er den beste episoden, men denne var jaggu bra den også.
Vis hele sitatet...
Helt enig i den.... når vince står på taket og skriker... genialt.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
bare minne om at første episode av sesong 7 er ute kos dere
Sitat av anmarix Vis innlegg
bare minne om at første episode av sesong 7 er ute kos dere
Vis hele sitatet...
Taaaaaakk!!!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Greide å se hele serien på under en måned. Gleder meg som en unge til nye sesongen nå!
sesong 7 episode 2 er også ute
Sitat av kaninpus Vis innlegg
Greide å se hele serien på under en måned. Gleder meg som en unge til nye sesongen nå!
Vis hele sitatet...
Hehe det varkje mye og skryte av :P tok meg ein litå uka og få sitt alle epså. så nå e d bare og vente på neste epså som komme denna sesongen
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Et spm ang. sesongavslutningen (?) av sesong 7:

Såvidt jeg fikk med meg ble det en ukes pause før S07E10 kom nå for noen dager siden. Betyr det at det blir en dobbelepisode neste gang, en sammenslåing av E11 og E12? Hvis ikke, hva kom denne pausen på en uke av?
Sorry, currently there isn't information available about the next episode of Entourage. However, our last information about it is:

Renewed for it's eight and last season.
Sist episode var sesongslutt. Det kommer sannsynligvis en ny sesong med 6 episoder neste år, og det snakkes også om en film.
Sist endret av caperno; 16. september 2010 kl. 14:15.
Sitat av caperno Vis innlegg
Sist episode var sesongslutt. Det kommer sannsynligvis en ny sesong med 6 episoder neste år, og det snakkes også om en film.
Vis hele sitatet...
What? Neiiiiiii..... 100% sikker? Åh, nå ble jeg skikkelig irritert as.

EDIT: Usj, en film håper jeg virkelig ikke på. Er det obligatorisk å melke den kua for alt det er verdt, bare fordi serien er en suksess? Men uansett vil jeg se resultatet av "Johnny´s Bananas".
Sist endret av httpwhat; 16. september 2010 kl. 14:20.
Serien har faktisk slitt litt og var på randen av en kansellering. Jeg har forstått det slik at dersom serien ikke får en verdig avslutning i siste sesong (i og med at det kun blir 6 episoder), så vil det bli laget en film for å avslutte historien.
Kan bare først og fremst at jeg digger serien, er ikke mye som slår Entourage. Men var seriøst episode 10 av sesong 7 siste episode ? eller har jeg misforstått?
Joahaha: Dersom du hadde lest tråden så hadde du sett at episode 10 var siste episode i sesong 7.
Okei, var bare at jeg var litt usikker på om det var sikkert at den var siste episode.