Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 483
Har brukt to monitorer på min PC i rundt et år nå. Har en stor skjerm som er hovedvindu og en mindre skjerm ved siden. Når jeg på mandag forøkte å koble PC til TV for å prøve steam big picture, ble TV satt som "ekstraskjerm", altså uten start linje og program åpnes "utenfor" skjermen. Jeg har forsøkt å starte datamaskinen med TV + den ene monitoren, jeg har forsøkt å starte med TV + den andre monitoren, og jeg har forsøkt å starte opp med bare de to monitorene. Jeg får kun bilde på en skjerm om gangen. Hvis jeg bytter plass på DVI-kablene vil hvilken monitor som brukes bytte, men det vil fortsatt være "feil" skjerm.

EDIT: Når windows starter opp kommer "Windows starter opp" + loading bar opp på begge skjermene, men selve login screen vises ikke på noen, og når jeg logger inn vise ingenting.

Takker for svar.

Har vista x64 og ATI Radeon HD 4850 X2 skjermkort

Fikk fikset det, tråden kan sikkert stenges, ellers kan jeg jo skrive hva jeg gjorde om noen har samme problem:

Alt tab inn i et vindu (kryss fingrene siden du ikke kan se om det er aktivt eller ikke), trykk alt + space, trykk f(m om du har windows på engelsk), trykk pil opp, og flytt musepekeren inn i skjermen, du vil da dra vinduet inn i skjermen. Fikk åpnet skjerminnstillingene på denne måten.
Sist endret av Minesweeper; 13. september 2012 kl. 20:18.