Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4039
Hallo

En vennine av meg fikk et slag i hodet på nyttårsaften som gjorde at ho fikk en liten hjernerystelse.

Ho hadde planlagt å ta emma til helgen. noen som har noen erfaringer til det?

Er det noe mer farlig å ta det med hjernerystelse en uten?

Takk
Les deg litt opp på mdma så skjønner du at det ikke er så smart, sjansene er store for at både turen og venninnen din blir ødelagt.

https://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=18&t=39807
Sist endret av eyecandy654; 4. januar 2017 kl. 07:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Rein galskap!!! Om man er i alt annen enn normal god form så dropp den ideen. Emma å hjernerystelse burde vel ikke kombineres. Ja. Det er mye farligere med all rus når hue har fått en trøkk16. Hadde aldri tørt.
Herremilde. Enda en "kan jeg ta Emma på tross av..."
Misforstå meg rett, det er bra at folk spør, men det er jo lov å bruke hue selv noen ganger også.
Bare for å gjøre det helt klart; Ja, det kan være farlig!
Mulig jeg er i overkant paranoid / forsiktig, men jeg hadde ikke rørt det selv på en god 6 - 12 måneder etter en hjernerystelse.
Dette er sterkt og fraråde. Hjerneskade er en virkelig mulighet, er det verdt 5 timer med dop?
Mdma gjør at blodtrykket øker, høyt blodtrykk kombinert med hjernerystelse kan fort føre til hjerneblødning.
Med andre ord, en utrolig dårlig ide.
Tror ho kommer til å vente noen uker da sånn at hodet kommer til seg selv igjen. Behøver ikke å ta en unødvendig risk for noe man kan gjøre senere i livet
Burde vente mye mer enn noen uker. Hun kan få permanente hjerneskader
Om noen par uker er det brått en drøy måned siden ho fikk en liten hjernerystelse. Så er lengre en et par uker
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Herremilde. Enda en "kan jeg ta Emma på tross av..."
Misforstå meg rett, det er bra at folk spør, men det er jo lov å bruke hue selv noen ganger også.
Bare for å gjøre det helt klart; Ja, det kan være farlig!
Mulig jeg er i overkant paranoid / forsiktig, men jeg hadde ikke rørt det selv på en god 6 - 12 måneder etter en hjernerystelse.
Vis hele sitatet...
Sitat av Rundstykke Vis innlegg
Burde vente mye mer enn noen uker. Hun kan få permanente hjerneskader
Vis hele sitatet...
Sitat av Vortstarixy Vis innlegg
Om noen par uker er det brått en drøy måned siden ho fikk en liten hjernerystelse. Så er lengre en et par uker
Vis hele sitatet...
Om det er 2 eller 4 uker har lite å si. Alt for kort tid.
Idiotisk å gjøre seg selv til grønnsak for rus.


Sitat av Bluelight
I once rolled about 5 weeks after getting a subdural hematoma. That's bleeding on the brain in layman's terms. I rolled then because we were not going to have another opportunity for several months after that.
To err on the safe side we only took small doses (120 g) and did not top up.
The roll was nice but only moderately intense.
I fell asleep after 4 hours, when I was still rolling.
When I woke up I was down but vomited almost immediately.
Looking back it was not such a clever idea.
Vis hele sitatet...
Link
Sist endret av KjemikalieX; 5. januar 2017 kl. 19:32.
Under en hjernerystelse skal du ikke engang så på TV for lenge, spille videospill, drikke alkohol eller være i aktiviteter på grunn av risiko for nye hodeskader.

nei, ikke ta mdma med hjernerystelse. Better safe than sorry.
Er litt forskjell med hjernerystelse og hjerneblødning kaliex
Rart at du spør når du bare kaster alle gode og VIKTIGE svar ut av vinduet. Det virker som om du ikke kan nok om drogene du skal ta, når du i tillegg for svar fra "fagpersoner" kverulerer du ?
Han sier jo bare at det er forskjell på hjerneblødning og hjernerystelse... det er jo hverken å kverrulere eller kaste svar ut av vinduet.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Han sier jo bare at det er forskjell på hjerneblødning og hjernerystelse... det er jo hverken å kverrulere eller kaste svar ut av vinduet.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg svart på det han skrev over hadde jeg sitert det, sånn som jeg gjør med deg nå. På resten av svarene virker det som om vedkommende bare skyver ting under teppet.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Kjær Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk2 pittesmåe blødninger i hode.. typ mikroskopiske blødninger og ble konstantert med en ervervet hodeskade eller noe i den duren..

Tok ecstasy og speed 1 månde senere.. tenkte ikke på at det kunne være farlig, håper ikke jeg tok skade av det
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det farlig å gå over en 6 felts motorvei i rushtida i blinde?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det farlig å gå over en 6 felts motorvei i rushtida i blinde?
Vis hele sitatet...
Nei, bilene viker eller stopper